BW - 665 Skrev:
-------------------------------------------------------
> Meget sjov observation, men det kan da umuligt
> være kommet bag på dig at pessimisterne og
> kværulanterne har kronede dage for tiden?
Nej, bestemt ikke. Og det er da også med god ret, at man skal være kritisk over det, som blev præsteret mod SE og Randers. Det er ikke godt nok og det skal vi gøre bedre. Det er vist mest den lidt skingre og uovervejede tone, som gør det lidt kedeligt i mine øjne.
> Ulvegraven er da yderst forudsigelig på det punkt,
> både med kritiken og dens niveau,
> trænerfyrings-forslag, transferforslag (bare hold
> øje med bold.dk) osv. osv...
Ja, og på den front er Gravens brugere ikke det mindste anderledes end alle andre debatforum-brugere. Hamrén - der nu hyldes som den helt store helt - er vist blevet krævet fyret en hel del flere gange i Nordjylland end TT og ER hernede tilsammen. Ligeså med Lars Olsen. Fans er bare ikke særlig konstruktive i deres tilgang. At andre er sådan, gør det dog ikke mindre trist.
> Alt det gør blot at
> jeg håber endnu mere TT får vendt skuden, for så
> må vi se om sortseerne er store nok til at æde
> deres ord i sig.
Tja... hvor mange har du set æde deres ord i sig omkring Frank og ER? Det er vel netop derfor at man smider uhæmmet kritik fra sig herinde. Det har ingen konsekvenser og man kan slippe afsted med det meste. Man skal aldrig stå til regnskab for sine udsagn.
Samtidig skal man huske, at selvom ER fik vendt skuden, så er det ikke sikkert, at det lykkes for TT. Men hvis vi skal lære noget af vores korte historie, så er det, at en trænerfyring ikke nødvendigvis er det rette at gøre, og selv en træner, som ser håbløs ud, kan ende med at være den mest succesfulde i klubbens historie. Vi har set den udvikling med både spillere og trænere, så derfor ville en fan, der har en smule respekt for den smule historie vi har, også undlade at udtale sig i sort/hvide vendinger og komme med bombastiske udmeldinger. En par nuancer vil hjælpe lidt. Men det er måske bare mig, der har det sådan