Forsvaret - 18 mål i otte kampe

Om FC Midtjylland og Black Wolves
kpostp

Forsvaret - 18 mål i otte kampe

Indlæg af kpostp »

Jeg ved godt det er let af være utilfreds efter en sådan tur som vi var igennem i dag.
Vi har nu lukket mere end to mål ind pr. kamp i snit de sidste otte kampe.

Vi har vundet et par stykker, men vi kan vel ikke forvente, at lave tre mål i snit for at vinde.

Jeg mener, at det er i forsvaret det skal ligges ekstra fokus de næste kampe..

Indstillingen skal dog også ændres gennerelt for hele holdet.

Hvad siger I..

Senest rettet af kpostp 27. apr 2009, 21:19, rettet i alt 1 gang.

Vinding

Re: Forsvaret - 18 mål i otte kampe

Indlæg af Vinding »

Havde håbet på at Raska måske kunne gøre noget ved forsvaret i Heinzes fravær,og sætte dem lidt på plads, men han har ikke kunnet ændre noget.

Forsvaret har virkelig ikke gjort det nemt for Raska i de 2 kampe, hvor han har stået.

Vinding

mikmak12

Re: Forsvaret - 18 mål i otte kampe

Indlæg af mikmak12 »

kpostp Skrev:
-------------------------------------------------------
> Jeg ved godt det er let af være utilfreds efter en
> sådan tur som vi var igennem i dag.
> Vi har nu lukket mere end to mål ind pr. kamp i
> snit de sidste otte kampe.
>
> Vi har vundet et par stykker, men vi kan vel ikke
> forvente, at lave tre mål i snit for at vinde.
>
> Jeg mener, at det er i forsvaret det skal ligges
> ekstra fokus de næste kampe..
>
> Indstillingen skal dog også ændres gennerelt for
> hele holdet.
>
> Hvad siger I..
>
>
> Post

rigtigt at det er et kæmpe problem at vi skal score mindtst 3 for bare at få point og det kan man ikke forvente hver gang. Problemet er at vores ellers altid bagerst kæde i de forrige sæsoner har været vores stærkeste kort, men vi har solgt ud og ikke kunne finde de rigtige afløsere og i mine øjne mangler vi Femi for han var altid til at rydde op foran forsvaret eller til at hjælpe og den spiller har vi bare ikke mer. vores nuværende trup indeholder ikke midterforsvar til at spille det spil som vi ellers har prakticeres i de sidste år med højt presspil og forsvarspiller som kunne stå 1:1 i situationerne, hvor vores nuværende stoppere helst vil undgå løbedueller med angriberne, hvor er problemet så, ja vi må nok indse at Califf ikke er den type som vi søgte og Reid laver bare for mange fejl og virker ikke fokuceret i mine øjne. Så enten skal der findes en ny måde defensiv hvor vi falder længere tilbage på banen og står og spiller mere afventende ellers er det nye stoppere som står højt på min sommer indkøbsliste.

Besvar