Min holdning, er at den nuværende placering og de seneste resultater, simpelthen er alt for ringe. Vi spiller decideret dårligt, også på hjemmebane. Når man ser på FCK, Brøndby, OB og Aab, så ligner vi altså det midterhold vi efterhånden også er blevet. Det er ikke godt nok blot en gang i mellem at spille seværdigt fodbold, der skal sejre på kontoen, så godt som hver weekend.
Mit oplæg til debat her på siden går på, om klubbens ledelse mon har kompetencen til at tage os et skridt videre. Der er blevet postet millioner i FC Midtjylland A/S af flere omgange, vi har fået nogle fine topplaceringer i ligaen de seneste par år, men nu hvor vi endelig skal levere varen og blive mestre, som vi jo skal enten i år eller næste år for at opfylde målsætningen (inden 2011), så viser vores klub sig fra sin dårligste side.
Hvem bærer ansvaret for de dårlige resultater?
Er det cheftrænerens (og det øvrige trænerteams) manglende evne til at motivere spillerne til hver kamp?
Er det den sportslige ledelse (Jens Ørgaard) og dennes ansættelse af en uprøvet assistenttræner som cheftræner ved indgangen til klubbens vigtigste sæson??
Eller er det den øverste ledelse ved bestyrelsen og den økonomiske ansvarlige, Claus Bertelsen, som har udstukket rammerne, også de økonomiske, for den sportslige ledelse??
Jeg synes det er på tide vi bliver mindre selvfede på heden og begynder at kigge indad. Bliver vi ikke mestre inden næste år, bør det få konsekvenser for de ansvarlige.
Så mangler vi blot placeringen af ansvaret?
Hvad siger klubbens fans?
mvh
Optimisten (endnu