http://www.sporten.dk/fodbold/italien-s ... karantaene
Jeg synes det virker som en meget underlig sag, og kan ik helt forstå den måde man vælger at handle i denne sag. hvorfor skal adriano dømmes hvis dommeren ikke så andet end et rent hovedstød? fordi han ikke selv sagde under kampen at han rent faktisk ramte den med hånden, eller hvad? jeg er forvirret!
Adriano
-
Casper Søe
Re: Adriano
Ligesom, hvis du nu får optagelser af en spiller der slår en anden under kamp, men dommerne ikke ser det, så kan det give udelukkelse bagefter. Ser dommeren det derimod, og vurdere, at det blot var et venskabeligt klap, som ikke skal straffes, så kan de ikke gøre noget ved det.
I det her tilfælde har dommeren endnu ikke sagt om han så det.
I det her tilfælde har dommeren endnu ikke sagt om han så det.
-
j3pq3
jamen jeg synes stadigvæk der er en lille forskel på at afsløre et slag på/efter en spiller efter en fodboldkamp, og at afsløre et egentligt frispark fordi bolden ramte hånden. vel ikke adrianos skyld hvis dommeren ikke så det i kampen. ? det lyder bare underligt.
-
Casper Søe
j3pq3 Skrev:
-------------------------------------------------------
> jamen jeg synes stadigvæk der er en lille forskel
> på at afsløre et slag på/efter en spiller efter en
> fodboldkamp, og at afsløre et egentligt frispark
> fordi bolden ramte hånden. vel ikke adrianos skyld
> hvis dommeren ikke så det i kampen. ? det lyder
> bare underligt.
Går ud fra det bliver takseret ligesom, hvis han havde stoppet bolde på mållinjen med hånden.
-------------------------------------------------------
> jamen jeg synes stadigvæk der er en lille forskel
> på at afsløre et slag på/efter en spiller efter en
> fodboldkamp, og at afsløre et egentligt frispark
> fordi bolden ramte hånden. vel ikke adrianos skyld
> hvis dommeren ikke så det i kampen. ? det lyder
> bare underligt.
Går ud fra det bliver takseret ligesom, hvis han havde stoppet bolde på mållinjen med hånden.
-
Ralle8900
Det virker fuldstændig hul i hovedet hvis han får karantæne. Hvis det bliver bestemt at han begår noget "kriminelt", så er der teknisk set frispark - dermed bør målet annulleres, og AC Milan tilkendes det ene point?
Rent teoretisk selvfølgelig....
Men uanset hvad, så vil det da være en mærkelig form for halv-straf....
Rent teoretisk selvfølgelig....
Men uanset hvad, så vil det da være en mærkelig form for halv-straf....