Fancup?

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Sir Lago

Fancup?

Indlæg af Sir Lago »

Hi y'all...

Hvem ved noget om fancup her i vinterpausen? Jeg har hørt rygter fra Beijing, at det skulle være i Odense i år!

Er der nogen der ved noget?
Senest rettet af Sir Lago 8. feb 2009, 19:35, rettet i alt 1 gang.

Thor/TWC

Tilmelding

Indlæg af Thor/TWC »

Fair Fans Cup 2009

I år afholdes det årlige indendørs stævne for DFF?s medlemmer i Odense, nærmere betegnet i FKS hallerne. Stævnet afholdes lørdag den 7. februar med efterfølgende fest om aftenen.

Som tillæg i forhold til de andre år tilbyder vi i år, at man allerede kan ankomme fredag for at komme beskue den odenseanske festscene, i den forbindelse har vi fået en aftale med et lokalt hotel i Odense hvor en overnatning vil komme til at koste 675,- kr. for den første person på værelset og 150,- kr. pr efterfølgende person på samme værelse. Vi sørger for kyndig guides til byens natteliv så kom glad.

Hver fanklub under DFF kan tilmelde 2 hold bestående af 5-8 spillere. Tilmelding skal ske senest 17. Januar. Pris pr. hold, der deltager er 500,- kr.

Festen om aftenen afholdes om aftenen ligeledes i FKS hallerne. Pris for at deltage i festen er 200,- kr. pr. tilmeldt. Tilmelding til festen om aftenen skal ske senest mandag d. 2. februar. Overnatning sker ligeledes i FKS hallerne.

Vil man med til dette arrangement send en mail til mig på thor@black-wolves.com
så skal jeg melde folk til, alt efter interesse for at komme afsted, må vi se med transport.

Vil man stille op til fodboldturneringen, find nogle kamerater og stil et hold, først til mølle. BW betaler de 500 kr. det koster at deltage i turneringen.

Mvh/Thor

ulv865

Ledig plads?

Indlæg af ulv865 »

Hvis der skulle være en plads ledig på et af holdende, vil jeg meget gerne med. Jeg bor i Odense og kender ikke så mange af Jer, kun nogle af Jer af navn.

Jeg var med i Silkeborg for 4 år siden. Har siden ikke haft mulighed for det, men det har jeg nu, da jeg, som nævnt, nu bor i Odense.

Send en PM eller skriv her.

Guds Fred!

Ulv865

Kate

Re: Ledig plads?

Indlæg af Kate »

Nu er det ikke ligefrem fordi det plejer at vrimle med folk der gerne vil være med til fan cup - helt uforståeligt. Så jeg vil da tro der kan blive plads til dig på et af holdene. Jeg har selv bare sendt en mail til Thor og sagt at jeg gerne vil spille, men ikke har mulighed for at finde et hold selv da jeg først er tilbage i Danmark d. 16. januar.

*Det er da vist snart 6 år siden vi var i Silkeborg, mener det var i 2003 - så vidt jeg husker. Har jo efterhånden været til nogle stykker.

Håber der er mange der vælger at støtte op om arrangementet i år, har man ikke lyst til at spille så kom med alligevel. Plejer at være en rigtig hyggelig dag og aften.

/Kate

ulv865

Re: Ledig plads?

Indlæg af ulv865 »

Det skal nok passe...

Tak for tippet, det vil jeg så hermed gøre...

Ulv865

Thor/TWC

Mangler deltagere

Indlæg af Thor/TWC »

Hvis der er et par stykker mere der kunne tænke sig at deltage, så giv lige lyd snarest.

Der mangler mindst en, for at der kan stilles et BW hold.

Skriv stadigt til thor@black-wolves.com

Sir Lago

Re: Mangler deltagere

Indlæg af Sir Lago »

Har du modtagetmin tilmelding?
Sir Lago alias Brian Lagoni

Thor/TWC

Re: Tilmelding

Indlæg af Thor/TWC »

Kate
Nicolaj
Brian
Martin
Jens Erik

I er BW`s hold i Odense.
I bliver meldt til bold + fest.
BW betaler for tilmelding til bold.

De 200 kr. for festen står man selv for. Når vi modtager yderligere info modtager i dem selvfølgelig.

Er der andre der vil med til festen er der tilmeldingsfrist d. 02-02-09. Der er også plads til et par stykker mere på fodboldholdet.

Sir Lago

KOM NU MED...

Indlæg af Sir Lago »

Som altid bliver det et brag af en dag og fest... Og jo flere vi er til at presenterer farverne, jo bedre bliver det!!!

Så kom nu og meld jer til.... DET BLIVER SPAS!!!

Kolasa

Indlæg af Kolasa »

Hey jeg vil lige vide om du fik min e-mail

Og om jeg er tilmeldt et hold.

vil godt bede om et svar på min e-mail

waf1987@hotmail.com

MVH

Martin Kolasa

Sir Lago

Indlæg af Sir Lago »

Hvordan ser det ud? Er vi ved at være 2 hold?

Håber da på at vi kan stille 2 hold, alt andet vil da være pinligt!!!!

Kom ud af busken og forsvar farverne, ved årets absolut , uden sammenligning, fedeste fanevent!!!

Sir Lago

Kan det virkeligt passe...?

Indlæg af Sir Lago »

... At vi kun er 5 mand der er klar til at forsvare farverne?
Havde s.. godt nok håbet på en sidste minuts spillertilgang!!!
Men selvfølgeligt transfervinduet er jo åbent nogle timer endnu! Så skynd dig at melde dig til, om ikke andet så for at markere at BW IKKE er nedadgående i engagement og potentiale!

KOM IND I KAMPEN, SÅ VI KAN STILLE MED 2 HOLD I FINALEN!!!

Nicolai Kammersgaard

Re: Fancup?

Indlæg af Nicolai Kammersgaard »

Hej Thor kan vi få noget mere info end det her link
http://www.facebook.com/event.php?eid=44251018317
Hvem er f.eks. holdleder hvornår skal vi spille osv.?

Kate

Indlæg af Kate »

Thor har sendt en mail ud - eller prøvet på det. Hvis ikke du har modtaget så skriv lige din mail til mig, så skal jeg videresende den. Ved at Lago heller ikke har modtaget den (kan se at hans er skrevet forkert).

Kan i øvrigt oplyse op at vi skal spille 8 kampe og vores første kamp er kl. 10:37

Nicolai Kammersgaard

Indlæg af Nicolai Kammersgaard »

Kate Skrev:
-------------------------------------------------------
> Thor har sendt en mail ud - eller prøvet på det.
> Hvis ikke du har modtaget så skriv lige din mail
> til mig, så skal jeg videresende den. Ved at Lago
> heller ikke har modtaget den (kan se at hans er
> skrevet forkert).
>
> Kan i øvrigt oplyse op at vi skal spille 8 kampe
> og vores første kamp er kl. 10:37

Jo har fået den. Så nu er vi helt klar:)

Besvar