Frisparksmål
-
mousebreaker
Frisparksmål
Sad lige og funderede lidt da jeg så Vingaard sparke nogle giftige frispark for Esbjerg. Hvor lang tid siden er det at FCM har nettet direkte på frispark?? Tror sgu ikke vi har lavet mere end et par kasser siden jesper Mikkelsen forlod klubben. Måske jeg tager fejl - hvornår har vi sidst lavet sådan en kasse?
Senest rettet af mousebreaker 4. dec 2008, 08:28, rettet i alt 1 gang.
-
Fremad_drengen
Re: Frisparksmål
mousebreaker Skrev:
-------------------------------------------------------
> Sad lige og funderede lidt da jeg så Vingaard
> sparke nogle giftige frispark for Esbjerg. Hvor
> lang tid siden er det at FCM har nettet direkte på
> frispark?? Tror sgu ikke vi har lavet mere end et
> par kasser siden jesper Mikkelsen forlod klubben.
> Måske jeg tager fejl - hvornår har vi sidst lavet
> sådan en kasse?
Det er ved at være meget meget lang tid siden.
Tror kun vi har scoret 2 siden Jesper Mikkelsen og det var Danny Olsen & Frank Kristensen, men kan ikke lige huske hvornår:)
Hvis man kunne skaffe en giftig frisparks skytte, ville det gøre os ekstra farlige når vi kommer ned mod modstanderens mål, for lige nu kan alle bare lave et frispark på os lige uden for feltet, og så få bolden lige bagefter igen! Alle vores frispark uden for feltet, bliver enten skudt lige på målmanden eller så bliver den skudt langt over.
Kunne godt tænke mig at se Borring sparke et frispark lige uden for feltet, tror sagtens han kunne hamre et frispark ind i ny og næ.
Nu har jeg ikke haft mulighed for at se så mange FCM kampe iår, så ved ikke om de har prøvet med ham som frisparks skytte.
> Sad lige og funderede lidt da jeg så Vingaard
> sparke nogle giftige frispark for Esbjerg. Hvor
> lang tid siden er det at FCM har nettet direkte på
> frispark?? Tror sgu ikke vi har lavet mere end et
> par kasser siden jesper Mikkelsen forlod klubben.
> Måske jeg tager fejl - hvornår har vi sidst lavet
> sådan en kasse?
Det er ved at være meget meget lang tid siden.
Tror kun vi har scoret 2 siden Jesper Mikkelsen og det var Danny Olsen & Frank Kristensen, men kan ikke lige huske hvornår:)
Hvis man kunne skaffe en giftig frisparks skytte, ville det gøre os ekstra farlige når vi kommer ned mod modstanderens mål, for lige nu kan alle bare lave et frispark på os lige uden for feltet, og så få bolden lige bagefter igen! Alle vores frispark uden for feltet, bliver enten skudt lige på målmanden eller så bliver den skudt langt over.
Kunne godt tænke mig at se Borring sparke et frispark lige uden for feltet, tror sagtens han kunne hamre et frispark ind i ny og næ.
Nu har jeg ikke haft mulighed for at se så mange FCM kampe iår, så ved ikke om de har prøvet med ham som frisparks skytte.
-
MadsBS
Fremad_drengen Skrev:
>
> Det er ved at være meget meget lang tid siden.
> Tror kun vi har scoret 2 siden Jesper Mikkelsen og
> det var Danny Olsen & Frank Kristensen, men kan
> ikke lige huske hvornår:)
>
Frank var imod Randers FC. (Vi vandt i øvrigt kampen 2-1)
Men det er da korrekt, at det er et stort problem. Dødbolde i det hele taget, er nok ikke ligefrem der vi er stærkest. I hvert fald ikke når vi er det angribende hold.
Det er noget der bliver snakket om, efter stort set alle kampe.
Er der nogle der ved, om de bruger meget tid på det, på træningsbanen?
-Mads
>
> Det er ved at være meget meget lang tid siden.
> Tror kun vi har scoret 2 siden Jesper Mikkelsen og
> det var Danny Olsen & Frank Kristensen, men kan
> ikke lige huske hvornår:)
>
Frank var imod Randers FC. (Vi vandt i øvrigt kampen 2-1)
Men det er da korrekt, at det er et stort problem. Dødbolde i det hele taget, er nok ikke ligefrem der vi er stærkest. I hvert fald ikke når vi er det angribende hold.
Det er noget der bliver snakket om, efter stort set alle kampe.
Er der nogle der ved, om de bruger meget tid på det, på træningsbanen?
-Mads
-
Kent
Mener sidste frisparksmål var Danny mod Vejle i en af de sidste kampe i den første sølvsæson. Det var et indlæg som fik lov at passere hele vejen ind i nettet.
-
Brobissen
Det er korrekt har vist optaget kampen som jeg husker var der vist rigtig varm i vejle dengang
Var det ikke Kristian Bak Nielsen og Danny der scorede
Var det ikke Kristian Bak Nielsen og Danny der scorede
-
Jesper - BW415
Hysterisk varmt var det! Og vi kom i øvrigt tilbage, efter at Kielstrup havde bragt Vejle foran - husker det som et heldigt mål på et ufattelig vigtigt tidspunkt i kampen...