Thomasbergs misbrug af angribere set over efteråret
-
fcmmagic
Thomasbergs misbrug af angribere set over efteråret
Hvis man tager angriber og hængende angriber, så har Thomasberg formået at bruge følgende 8 angribere:
Det er ren vanvid, så spiller Fagerberg på toppen, næste kamp Frank, næste kamp Kim Christensen, det skaber ingen kontinuitet på holdet at hive den ene ud og ind i næste.
Under alle omstændigheder indikere at der er et problem, og det er angrebet, men hvis een angriber kun får en kamp hver 3. tredje uge, så kan man ikke have selvtilliden i orden.
Frank Kristensen
Ken fagerberg
Jude Ikechukwu Nworuh
Baba Collins
Kim Christensen
Mikkel thygesen
Sekou Oliseh
Claus Madsen
Det er ren vanvid, så spiller Fagerberg på toppen, næste kamp Frank, næste kamp Kim Christensen, det skaber ingen kontinuitet på holdet at hive den ene ud og ind i næste.
Under alle omstændigheder indikere at der er et problem, og det er angrebet, men hvis een angriber kun får en kamp hver 3. tredje uge, så kan man ikke have selvtilliden i orden.
Frank Kristensen
Ken fagerberg
Jude Ikechukwu Nworuh
Baba Collins
Kim Christensen
Mikkel thygesen
Sekou Oliseh
Claus Madsen
Senest rettet af fcmmagic 16. nov 2008, 10:45, rettet i alt 1 gang.
-
Martin
Re: Thomasbergs misbrug af angribere set over efteråret
fcmmagic Skrev:
-------------------------------------------------------
> Hvis man tager angriber og hængende angriber, så
> har Thomasberg formået at bruge følgende 8
> angribere:
>
> Det er ren vanvid, så spiller Fagerberg på toppen,
> næste kamp Frank, næste kamp Kim Christensen, det
> skaber ingen kontinuitet på holdet at hive den ene
> ud og ind i næste.
>
> Under alle omstændigheder indikere at der er et
> problem, og det er angrebet, men hvis een angriber
> kun får en kamp hver 3. tredje uge, så kan man
> ikke have selvtilliden i orden.
>
> Frank Kristensen
> Ken fagerberg
> Jude Ikechukwu Nworuh
> Baba Collins
> Kim Christensen
> Mikkel thygesen
> Sekou Oliseh
> Claus Madsen
Frank er skadet
Baba er skadet
Thyge spillede kun på den centrale sidst fordi vi manglede både Florescu og Salami..
Den eneste man reel kan diskutere er vel Fagerberg istedet for Frank idag, men vi må bare erkende, at Fagerberg ikke er noget ørn i hovedspillet, og derfor var Kim foretrukket idag, jeg synes helt ærlig dit indlæg er skrevet på en billig baggrund, hvad vil du have Thomasberg skal gøre udover det han allerede har forsøgt ?
> Hvis man tager angriber og hængende angriber, så
> har Thomasberg formået at bruge følgende 8
> angribere:
>
> Det er ren vanvid, så spiller Fagerberg på toppen,
> næste kamp Frank, næste kamp Kim Christensen, det
> skaber ingen kontinuitet på holdet at hive den ene
> ud og ind i næste.
>
> Under alle omstændigheder indikere at der er et
> problem, og det er angrebet, men hvis een angriber
> kun får en kamp hver 3. tredje uge, så kan man
> ikke have selvtilliden i orden.
>
> Frank Kristensen
> Ken fagerberg
> Jude Ikechukwu Nworuh
> Baba Collins
> Kim Christensen
> Mikkel thygesen
> Sekou Oliseh
> Claus Madsen
Frank er skadet
Baba er skadet
Thyge spillede kun på den centrale sidst fordi vi manglede både Florescu og Salami..
Den eneste man reel kan diskutere er vel Fagerberg istedet for Frank idag, men vi må bare erkende, at Fagerberg ikke er noget ørn i hovedspillet, og derfor var Kim foretrukket idag, jeg synes helt ærlig dit indlæg er skrevet på en billig baggrund, hvad vil du have Thomasberg skal gøre udover det han allerede har forsøgt ?
-
Hekler
Mangel på statestik.
Nu har alle angribere jo været skadet i denne sæson, flere af dem af flere omgange, så helt så utroligt er det nok ikke.
-
fcmmagic
Re: Mangel på statestik.
Ørgaard er jo heller ikke tilfreds, skader og skader, og undskyldninger,
Frank har været i gang i snart 3 mdr. Fagerberg i een måned.
Men prøv at se på de andre top5 hold, OB har Fall, FCK har santin og nordstrand, ailton og junior, Brøndby har Duncan i topform og jallow eller hvad han nu hedder, Randers har marc Nygaard og søren berg i topform.
Hvad har vi ?? altså af angribere af samme kalibre ?
Frank har været i gang i snart 3 mdr. Fagerberg i een måned.
Men prøv at se på de andre top5 hold, OB har Fall, FCK har santin og nordstrand, ailton og junior, Brøndby har Duncan i topform og jallow eller hvad han nu hedder, Randers har marc Nygaard og søren berg i topform.
Hvad har vi ?? altså af angribere af samme kalibre ?
-
Altoriso
Man kan også sige at deres angribere har "valgt" at score deres mange mål nu - vores gør det nok på et andet tidspunkt
Jeg er næsten sikker på at når sæsonen er færdig så har topscoreren scoret nogenlunde lige så mange mål som der altid bliver scoret i en sæson
Men altså der er da ingen tvivl om at VORES angribere godt måtte score nogle flere mål, for det kunne jo nok skaffe os de sejre vi mangler for at få de ekstra point
Jeg er næsten sikker på at når sæsonen er færdig så har topscoreren scoret nogenlunde lige så mange mål som der altid bliver scoret i en sæson
Men altså der er da ingen tvivl om at VORES angribere godt måtte score nogle flere mål, for det kunne jo nok skaffe os de sejre vi mangler for at få de ekstra point
-
mancitydk
en angriber med marginalerne på sin side ville ikke være dårligt nej, og heldet følger jo som bekendt den dygtige...synes dog også lige man skal have med i den udregning at de andre der bliver nævngt i denne statistik alle har en MAKKER i angrebet hvorimod vi jo oftest kun spiller med en decideret angriber på toppen og så thyge som hængende. Måske det ville være værd at overveje i en periode om ikke vi skulle stille med fx Frank-Ken eller Kim-Jude eller noget, det kunne jo være det kunne lette arbejdsbetingelserne...
-
Hausser
Når man har så mange angribere i truppen som FCM har, så kan man altså ikke forvente at man får særlig lang snor på toppen, specielt når spillet ikke fungerer i forvejen.
Alle vores angribere har leveret gode præstationer, men det har så sandelig også leveret dårlige præstationer og antallet af dårlige præstationer har vel været i flertal for dem allesammen (minus spillere som Madsen og Oliseh naturligvis), hvilket har gjort udskiftninger naturlige.
Alle vores angribere har leveret gode præstationer, men det har så sandelig også leveret dårlige præstationer og antallet af dårlige præstationer har vel været i flertal for dem allesammen (minus spillere som Madsen og Oliseh naturligvis), hvilket har gjort udskiftninger naturlige.
-
fcmmagic
Re: Ørgaard og Thomasberg uenig
http://www.bold.dk/nyt/Thomasberg-uenig-med-Oergaard
Thomasberg må være naiv, man kan ikke spille med 6 angribere på een gang, kontinuitet er vigtig for en angriber og det kan man jo ikke lige frem sige, at det er den model Thosmasberg står for.
Hvis en angriber har scoret 8 mål, har han mere selvtillid end hvis han har scoret 2 mål.
Thomasberg er for mig at se, en mand der ikke vil erkende problemet offentligt, i hver til fald.
I topkampene kan hr. thosmasberg ikke spille med 6 angribere, farligheden for den enkelte angribere er ikke på niveau med de andre tophold.
Baba kunne have lukket kampen mod manchester city, men var ikke skarp nok.
Thomasberg må være naiv, man kan ikke spille med 6 angribere på een gang, kontinuitet er vigtig for en angriber og det kan man jo ikke lige frem sige, at det er den model Thosmasberg står for.
Hvis en angriber har scoret 8 mål, har han mere selvtillid end hvis han har scoret 2 mål.
Thomasberg er for mig at se, en mand der ikke vil erkende problemet offentligt, i hver til fald.
I topkampene kan hr. thosmasberg ikke spille med 6 angribere, farligheden for den enkelte angribere er ikke på niveau med de andre tophold.
Baba kunne have lukket kampen mod manchester city, men var ikke skarp nok.
-
Hekler
HALLOOOOOOO
De har jo været skadet alle sammen hvordan kan nogen så have spillet alle kampene??????????
De har jo været skadet alle sammen hvordan kan nogen så have spillet alle kampene??????????
-
fcmmagic
Læs nu mit indlæg med em vis ironi, hvis hver angriber har scoret 1- 3 mål, så er de jo per automatik lige så farlig som ham der har scoret 12 mål, og som har vist kontinuitet i sin farlighed.
Men du kan ellers spørge ørgaard ?
Men du kan ellers spørge ørgaard ?
-
Jesper BW1100
fcmmagic Skrev:
> Læs nu mit indlæg med em vis ironi, hvis hver
> angriber har scoret 1- 3 mål, så er de jo per
> automatik lige så farlig som ham der har scoret 12
> mål, og som har vist kontinuitet i sin farlighed.
>
> Men du kan ellers spørge ørgaard ?
Kan det oversættes til dansk?
> Læs nu mit indlæg med em vis ironi, hvis hver
> angriber har scoret 1- 3 mål, så er de jo per
> automatik lige så farlig som ham der har scoret 12
> mål, og som har vist kontinuitet i sin farlighed.
>
> Men du kan ellers spørge ørgaard ?
-
fcmmagic
Jesper BW1100 Skrev:
Jo se her BW1100, hvis du nu kikker i den forgående udveksling
Hekler skrev 11-11-08 kl. 18:51:
"HALLOOOOOOO
De har jo været skadet alle sammen hvordan kan nogen så have spillet alle kampene??????????"
Det var til det jeg havde skrevet 11-11-08 kl. 17:09, nemlig "Thomasberg må være naiv, man kan ikke spille med 6 angribere på een gang"
Når jeg skriver sådan, så mener jeg 6 af angriberne sammen i angrebet på een gang, hvilket jo er i samme kamp ? een = 1
Det skulle ses i forhold til, at Thomasberg har skrevet, at FCM angriberne har scoret næstflest mål i sas ligaen, og ja det er jo alle angribere han lægger sammen, så hvis den målfarlighed skal udmøntes må han spille med dem alle.
Det var mit point. Som Hekler ikke helt forstod.
Thomasberg indrømmer i artiklen, at de ikke har klasseangriberen p.t. En der kan skabe noget på egen hånd.
f.eks. en Martin Bernburg type, som har både hurtighed, fysik og målnæse.
De angribere som har scoret for FCM her i efteråret, har jo levet på fortrinsvis borrings, danny olsen og Poulsens assists, som f.eks. i mandags mod vejle, hvor det er Borring der river forsvaret i stykker og servere den for Jude, faktisk som han gjorde til Collins mod Manchester og hvor Collins brændte en 200 % chance der kunne have lukket den kamp, en chance man skal scorer på som sas liga spiller.
Der er nok også sådanne chancer ørgaard ikke kan leve med ikke bliver udnyttet.
Jo se her BW1100, hvis du nu kikker i den forgående udveksling
Hekler skrev 11-11-08 kl. 18:51:
"HALLOOOOOOO
De har jo været skadet alle sammen hvordan kan nogen så have spillet alle kampene??????????"
Det var til det jeg havde skrevet 11-11-08 kl. 17:09, nemlig "Thomasberg må være naiv, man kan ikke spille med 6 angribere på een gang"
Når jeg skriver sådan, så mener jeg 6 af angriberne sammen i angrebet på een gang, hvilket jo er i samme kamp ? een = 1
Det skulle ses i forhold til, at Thomasberg har skrevet, at FCM angriberne har scoret næstflest mål i sas ligaen, og ja det er jo alle angribere han lægger sammen, så hvis den målfarlighed skal udmøntes må han spille med dem alle.
Det var mit point. Som Hekler ikke helt forstod.
Thomasberg indrømmer i artiklen, at de ikke har klasseangriberen p.t. En der kan skabe noget på egen hånd.
f.eks. en Martin Bernburg type, som har både hurtighed, fysik og målnæse.
De angribere som har scoret for FCM her i efteråret, har jo levet på fortrinsvis borrings, danny olsen og Poulsens assists, som f.eks. i mandags mod vejle, hvor det er Borring der river forsvaret i stykker og servere den for Jude, faktisk som han gjorde til Collins mod Manchester og hvor Collins brændte en 200 % chance der kunne have lukket den kamp, en chance man skal scorer på som sas liga spiller.
Der er nok også sådanne chancer ørgaard ikke kan leve med ikke bliver udnyttet.
-
mikmak12
rigtig men man må formode at når der er skiftet sådan rundt har det måske npget med dagsformen at gøre og ingen af de offensive har ligesom gjort så meget opmærksom på sig selv at de kan gøre krav på en start plads. Som TT udtaler prøver han også at finde den rette spiller efter modstanderen.
-
Jesper - BW415
Hvem siger Ørgaard og Thomasberg er uenige??
Du henviser til bold.dk's "artikel". Det er verdens mest ussle ikke-journalistiske trick. Bold.dk har overhovedet ingen belæg for at skrive at TT og JØ ikke enige. De taget bare en kommentar fra dem hver, river dem ud af sammenhængen og klistrer dem sammen igen. Jeg er selv ved at læse til journalist - tro mig, jeg ved godt hvad der foregår;)
Jeg er helt overbevist om, at havede bold.dk kontaktet Øregaard for at få en kommentar til TTs udsagn, så havde de været enige.
ARGH! Kan blive så hidsig over sådan noget lort, det værste er, at folk som dig, fcmmagic, bare æder det rådt!
Jeg er helt overbevist om, at havede bold.dk kontaktet Øregaard for at få en kommentar til TTs udsagn, så havde de været enige.
ARGH! Kan blive så hidsig over sådan noget lort, det værste er, at folk som dig, fcmmagic, bare æder det rådt!