Marcic på vej væk - bekræftet
-
Hausser
Marcic på vej væk - bekræftet
Hvad Hekler antydede i optakten til AGF-kampen, så er Marcic på vej væk fra FCM efter blot få måneder i klubben. http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... laes_nyhed.
Med Koljas forlængelse så er skiftet vel logisk, pludselig havde Marcic rigtig lang vej til holdet, specielt når man tænker på hvor lidt skadet jernmanden Kolja er. Når (hvis) Leon bliver fit igen, så har han også vist sig som en glimrende substitut på både højre og venstre back, så tror egentlig ikke det er noget at være bekymret for, føler egentlig vi er godt dækket ind på back-positionerne. Nu mangler FCM bare at finde ud af hvilket talent fra ynglingeholdet man vil satse på til højre backen, både Jesper Bøge og Jonas Jacobsen må være i spil til positionen.
At jeg ikke mener det er det store tab at Marcic smutter, forhindrer mig dog ikke i at være noget skuffet over at han ikke slog til. Marcic er en spiller som vi har scoutet godt og grundigt i flere omgange og alligevel har han ikke haft det niveau som FCM forventede, det må jeg indrømme er meget skuffende.
Måske man burde kigge det scouting-netværk efter i sømmene..
Med Koljas forlængelse så er skiftet vel logisk, pludselig havde Marcic rigtig lang vej til holdet, specielt når man tænker på hvor lidt skadet jernmanden Kolja er. Når (hvis) Leon bliver fit igen, så har han også vist sig som en glimrende substitut på både højre og venstre back, så tror egentlig ikke det er noget at være bekymret for, føler egentlig vi er godt dækket ind på back-positionerne. Nu mangler FCM bare at finde ud af hvilket talent fra ynglingeholdet man vil satse på til højre backen, både Jesper Bøge og Jonas Jacobsen må være i spil til positionen.
At jeg ikke mener det er det store tab at Marcic smutter, forhindrer mig dog ikke i at være noget skuffet over at han ikke slog til. Marcic er en spiller som vi har scoutet godt og grundigt i flere omgange og alligevel har han ikke haft det niveau som FCM forventede, det må jeg indrømme er meget skuffende.
Måske man burde kigge det scouting-netværk efter i sømmene..
Senest rettet af Hausser 6. nov 2008, 00:13, rettet i alt 1 gang.
-
Ravnen
Re: Marcic på vej væk - bekræftet
Hausser Skrev:
-------------------------------------------------------
> Måske man burde kigge det scouting-netværk efter i
> sømmene..
Det er også min tanke, hvordan kan han på så kort tid vise sig ikke at være god nok alligevel, når man har fulgt ham i mere end et år. Det er en gåde.
Men fint nok man tager konsekvensen, i stedet for bare at lade ham rende rundt og hæve sin løn et år eller to mere.
> Måske man burde kigge det scouting-netværk efter i
> sømmene..
Det er også min tanke, hvordan kan han på så kort tid vise sig ikke at være god nok alligevel, når man har fulgt ham i mere end et år. Det er en gåde.
Men fint nok man tager konsekvensen, i stedet for bare at lade ham rende rundt og hæve sin løn et år eller to mere.
-
Davoos
Rent sportsligt er det vel ikke dårligt han smutter, selvom man ikke fik set ham på 1.holdet. Men jeg mener at have læst et sted der blev givet pæne millionbeløb for både Ipsa og Marcic. Så der er vel en økonomisk lussing i at skille sig af med en spiller med kontrakt til 2012, allerede et halvt år efter købet. Det er nok svært at afsætte en mand der har floppet totalt, uden at miste næsten alt det man invisterede i ham. Det kan ikke være sundt at pisse penge væk på den måde FCM gør for tiden.
-
TR82
Det er det helt sikkert ikke - men omvendt har vi klaret os betydeligt bedre end Åb har ved ikke at gøre det, så hvad med at stikke piben ind kammerat?! 
-
Husum
Hvorfor kan folk fra andre klubber ikke få lov til at kommentere på ulvegraven uden at blive mødt med usaglige kommentarer?
Mener da helt klart at der her er grund til at kritisere den sportslige ledelse når man køber en spiller for efter kun et halvt år at gå ud og erklære man ikke kan bruge ham i stedet. Det er altså sket lidt for ofte indenfor de seneste år. Synes bestemt det virker som om man er begyndt at have en temmelig ukritisk tilgang til at bruge penge på det sidste, hvilket ikke er sundt for klubben i det lange løb, da man vel næppe kan forvente at opretholde de høje tranferindtægter vi har haft.
Desuden har man været foruroligende hurtig til at afskrive Marcic. Enten må han have skuffet helt enormt i forhold til man trods alt lige har købt ham eller også giver man spillere en meget kort snor til at bevise hvad man kan. Jeg ved ikke hvad der er mest foruroligende.
Mener da helt klart at der her er grund til at kritisere den sportslige ledelse når man køber en spiller for efter kun et halvt år at gå ud og erklære man ikke kan bruge ham i stedet. Det er altså sket lidt for ofte indenfor de seneste år. Synes bestemt det virker som om man er begyndt at have en temmelig ukritisk tilgang til at bruge penge på det sidste, hvilket ikke er sundt for klubben i det lange løb, da man vel næppe kan forvente at opretholde de høje tranferindtægter vi har haft.
Desuden har man været foruroligende hurtig til at afskrive Marcic. Enten må han have skuffet helt enormt i forhold til man trods alt lige har købt ham eller også giver man spillere en meget kort snor til at bevise hvad man kan. Jeg ved ikke hvad der er mest foruroligende.
-
BW - 665
Re: Marcic på vej væk - bekræftet OT
TR82 Skrev:
> Det er det helt sikkert ikke - men omvendt har vi
> klaret os betydeligt bedre end Åb har ved ikke at
> gøre det, så hvad med at stikke piben ind
> kammerat?!
Hvad med at DU stikker piben ind? Manden kommer med et sobert og sagligt indlæg, i modsætning til dig. Folk er ligeglade med din "vores pikke er stadig større end jeres" kommentar, emnet er Marcic - hold dig til det.
> Det er det helt sikkert ikke - men omvendt har vi
> klaret os betydeligt bedre end Åb har ved ikke at
> gøre det, så hvad med at stikke piben ind
> kammerat?!
Hvad med at DU stikker piben ind? Manden kommer med et sobert og sagligt indlæg, i modsætning til dig. Folk er ligeglade med din "vores pikke er stadig større end jeres" kommentar, emnet er Marcic - hold dig til det.
-
j3pq3
kan vi ik lige så godt smide ipsa med i baduljen. gider egentligt heller ikke se på ham mere..
-
Jesper BW1100
Davoos Skrev:
> Rent sportsligt er det vel ikke dårligt han
> smutter, selvom man ikke fik set ham på 1.holdet.
> Men jeg mener at have læst et sted der blev givet
> pæne millionbeløb for både Ipsa og Marcic. Så der
> er vel en økonomisk lussing i at skille sig af med
> en spiller med kontrakt til 2012, allerede et
> halvt år efter købet. Det er nok svært at afsætte
> en mand der har floppet totalt, uden at miste
> næsten alt det man invisterede i ham. Det kan ikke
> være sundt at pisse penge væk på den måde FCM gør
> for tiden.
Jeg er ikke klar over hvor stor et millionbeløb der blev brugt. Tror det var en 3-4 millioner. Uanset hvad er det ikke en sund forretning. Og det er i hvert fald en dum måde at forvalte de penge vi får ind fra transfers på. Havde i gjort det samme i AaB med jeres økonomi (før CL-deltagelsen) var der nok næppe meget at rutte med. Det skal man måske lige huske på her i FCM. Det er ikke sikkert at vi hvert hår har salgsklare megatalenter.
> Rent sportsligt er det vel ikke dårligt han
> smutter, selvom man ikke fik set ham på 1.holdet.
> Men jeg mener at have læst et sted der blev givet
> pæne millionbeløb for både Ipsa og Marcic. Så der
> er vel en økonomisk lussing i at skille sig af med
> en spiller med kontrakt til 2012, allerede et
> halvt år efter købet. Det er nok svært at afsætte
> en mand der har floppet totalt, uden at miste
> næsten alt det man invisterede i ham. Det kan ikke
> være sundt at pisse penge væk på den måde FCM gør
> for tiden.
Jeg er ikke klar over hvor stor et millionbeløb der blev brugt. Tror det var en 3-4 millioner. Uanset hvad er det ikke en sund forretning. Og det er i hvert fald en dum måde at forvalte de penge vi får ind fra transfers på. Havde i gjort det samme i AaB med jeres økonomi (før CL-deltagelsen) var der nok næppe meget at rutte med. Det skal man måske lige huske på her i FCM. Det er ikke sikkert at vi hvert hår har salgsklare megatalenter.
-
TR82
Husum Skrev:
> Hvorfor kan folk fra andre klubber ikke få lov til
> at kommentere på ulvegraven uden at blive mødt med
> usaglige kommentarer?
>
> Mener da helt klart at der her er grund til at
> kritisere den sportslige ledelse når man køber en
> spiller for efter kun et halvt år at gå ud og
> erklære man ikke kan bruge ham i stedet. Det er
> altså sket lidt for ofte indenfor de seneste år.
> Synes bestemt det virker som om man er begyndt at
> have en temmelig ukritisk tilgang til at bruge
> penge på det sidste, hvilket ikke er sundt for
> klubben i det lange løb, da man vel næppe kan
> forvente at opretholde de høje tranferindtægter vi
> har haft.
>
> Desuden har man været foruroligende hurtig til at
> afskrive Marcic. Enten må han have skuffet helt
> enormt i forhold til man trods alt lige har købt
> ham eller også giver man spillere en meget kort
> snor til at bevise hvad man kan. Jeg ved ikke hvad
> der er mest foruroligende.
Jeg giver så sandelig også manden ret hvis du læser mit indlæg, men før man kritiserer burde man måske se indad!
> Hvorfor kan folk fra andre klubber ikke få lov til
> at kommentere på ulvegraven uden at blive mødt med
> usaglige kommentarer?
>
> Mener da helt klart at der her er grund til at
> kritisere den sportslige ledelse når man køber en
> spiller for efter kun et halvt år at gå ud og
> erklære man ikke kan bruge ham i stedet. Det er
> altså sket lidt for ofte indenfor de seneste år.
> Synes bestemt det virker som om man er begyndt at
> have en temmelig ukritisk tilgang til at bruge
> penge på det sidste, hvilket ikke er sundt for
> klubben i det lange løb, da man vel næppe kan
> forvente at opretholde de høje tranferindtægter vi
> har haft.
>
> Desuden har man været foruroligende hurtig til at
> afskrive Marcic. Enten må han have skuffet helt
> enormt i forhold til man trods alt lige har købt
> ham eller også giver man spillere en meget kort
> snor til at bevise hvad man kan. Jeg ved ikke hvad
> der er mest foruroligende.
Jeg giver så sandelig også manden ret hvis du læser mit indlæg, men før man kritiserer burde man måske se indad!
-
TR82
BW - 665 Skrev:
> TR82 Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Det er det helt sikkert ikke - men omvendt har
> vi
> > klaret os betydeligt bedre end Åb har ved ikke
> at
> > gøre det, så hvad med at stikke piben ind
> > kammerat?!
>
> Hvad med at DU stikker piben ind? Manden kommer
> med et sobert og sagligt indlæg, i modsætning til
> dig. Folk er ligeglade med din "vores pikke er
> stadig større end jeres" kommentar, emnet er
> Marcic - hold dig til det.
Nu ved jeg ikke hvor stor din "ding dong" er men jeg holdt mig så sandelig også til emnet, og giver Davoos ret i at Marcic er et fejlkøb. Dog vil jeg mene at man i Aab har udstillet sine egne mangler mht. indkøb ret så betragteligt hvorfor jeg også vælger at gøre opmærsom på dette!
Take a chill pill og kom ned på jorden!
> TR82 Skrev:
> -----
> > Det er det helt sikkert ikke - men omvendt har
> vi
> > klaret os betydeligt bedre end Åb har ved ikke
> at
> > gøre det, så hvad med at stikke piben ind
> > kammerat?!
>
> Hvad med at DU stikker piben ind? Manden kommer
> med et sobert og sagligt indlæg, i modsætning til
> dig. Folk er ligeglade med din "vores pikke er
> stadig større end jeres" kommentar, emnet er
> Marcic - hold dig til det.
Nu ved jeg ikke hvor stor din "ding dong" er men jeg holdt mig så sandelig også til emnet, og giver Davoos ret i at Marcic er et fejlkøb. Dog vil jeg mene at man i Aab har udstillet sine egne mangler mht. indkøb ret så betragteligt hvorfor jeg også vælger at gøre opmærsom på dette!
Take a chill pill og kom ned på jorden!
-
Hausser
Jeg er ret enig med TR82 her. Hvis man husker, eller læser lidt tilbage i Davoos tidligere indlæg, så virker det i høj grad som agendaen med at være herinde er unødigt konfrontatorisk og mest for at smide en masse stikpiller.
-
BW - 665
TR82 Skrev:
> Nu ved jeg ikke hvor stor din "ding dong" er men
> jeg holdt mig så sandelig også til emnet,
Nej faktisk ikke - dumme stikpiller om hvor gode AaB er eller ikke er, har ingen relevans. Og at bede ham "stikke piben ind kammerat" fordi han kommer med sit besyv, er direkte dumt - så cut it out.
> og giver Davoos ret i at Marcic er et fejlkøb.
Enig.
> Dog vil jeg mene at man i Aab har udstillet sine egne mangler
> mht. indkøb ret så betragteligt hvorfor jeg også
> vælger at gøre opmærsom på dette!
Okay...? Og AaBs mangler har relevans for emnet "Marcic på vej væk" hvordan?
> Take a chill pill og kom ned på jorden!
Sød kommentar, men ændrer intet - jeg er i øvrigt helt nede på jorden, også selvom jeg fortæller dig at dit indlæg er uberettiget.
> Nu ved jeg ikke hvor stor din "ding dong" er men
> jeg holdt mig så sandelig også til emnet,
Nej faktisk ikke - dumme stikpiller om hvor gode AaB er eller ikke er, har ingen relevans. Og at bede ham "stikke piben ind kammerat" fordi han kommer med sit besyv, er direkte dumt - så cut it out.
> og giver Davoos ret i at Marcic er et fejlkøb.
Enig.
> Take a chill pill og kom ned på jorden!
Sød kommentar, men ændrer intet - jeg er i øvrigt helt nede på jorden, også selvom jeg fortæller dig at dit indlæg er uberettiget.
-
BW - 665
Hausser Skrev:
> Jeg er ret enig med TR82 her. Hvis man husker,
> eller læser lidt tilbage i Davoos tidligere
> indlæg, så virker det i høj grad som agendaen med
> at være herinde er unødigt konfrontatorisk og mest
> for at smide en masse stikpiller.
Og hvad så? Det er da stadig ikke relevant for emnet; hvis han har et horn i siden på Davoos, så kan han vel tage den privat.
I øvrigt er argumentet "fordi han gør, må jeg også!" ikke skide brugbart... og noget helt andet er at i dette tilfælde, har han faktisk en relevant pointe.
> Jeg er ret enig med TR82 her. Hvis man husker,
> eller læser lidt tilbage i Davoos tidligere
> indlæg, så virker det i høj grad som agendaen med
> at være herinde er unødigt konfrontatorisk og mest
> for at smide en masse stikpiller.
Og hvad så? Det er da stadig ikke relevant for emnet; hvis han har et horn i siden på Davoos, så kan han vel tage den privat.
I øvrigt er argumentet "fordi han gør, må jeg også!" ikke skide brugbart... og noget helt andet er at i dette tilfælde, har han faktisk en relevant pointe.
-
TR82
BW - 665 Skrev:
> Hausser Skrev:
> -----
> > Jeg er ret enig med TR82 her. Hvis man husker,
> > eller læser lidt tilbage i Davoos tidligere
> > indlæg, så virker det i høj grad som agendaen
> med
> > at være herinde er unødigt konfrontatorisk og
> mest
> > for at smide en masse stikpiller.
>
> Og hvad så? Det er da stadig ikke relevant for
> emnet; hvis han har et horn i siden på Davoos, så
> kan han vel tage den privat.
>
> I øvrigt er argumentet "fordi han gør, må jeg
> også!" ikke skide brugbart... og noget helt andet
> er at i dette tilfælde, har han faktisk en
> relevant pointe.
Du er meget hurtig til at danne forhastede konklusioner. Jeg har på ingen måde noget horn i siden på Davoos. Jeg mener nok at der er relevans i at vende sagen 180 grader og spørge Davoos om deres egen ageeren på transfer markedet har været bedre end vores!
Det er prisærdigt at du gerne vil tage Davoos i forsvar, men denne sag har 2 sider og fordi jeg ikke er nødvendigvis er enig med dig eller Davoos, gør det ikke mit indlæg mindre relevant end dit eget!
> Hausser Skrev:
> -----
> > Jeg er ret enig med TR82 her. Hvis man husker,
> > eller læser lidt tilbage i Davoos tidligere
> > indlæg, så virker det i høj grad som agendaen
> med
> > at være herinde er unødigt konfrontatorisk og
> mest
> > for at smide en masse stikpiller.
>
> Og hvad så? Det er da stadig ikke relevant for
> emnet; hvis han har et horn i siden på Davoos, så
> kan han vel tage den privat.
>
> I øvrigt er argumentet "fordi han gør, må jeg
> også!" ikke skide brugbart... og noget helt andet
> er at i dette tilfælde, har han faktisk en
> relevant pointe.
Du er meget hurtig til at danne forhastede konklusioner. Jeg har på ingen måde noget horn i siden på Davoos. Jeg mener nok at der er relevans i at vende sagen 180 grader og spørge Davoos om deres egen ageeren på transfer markedet har været bedre end vores!
Det er prisærdigt at du gerne vil tage Davoos i forsvar, men denne sag har 2 sider og fordi jeg ikke er nødvendigvis er enig med dig eller Davoos, gør det ikke mit indlæg mindre relevant end dit eget!
-
TR82
Der er så der vi er MEGET uenige! Når man debaterer på, hvad der må betegnes som, fjendens teritorie må man forvente at der også vil blive stillet spørgsmål til eget hold.
Npr Davoos vælger at konkludere at.: "Det kan ikke være sundt at pisse penge væk på den måde FCM gør for tiden." så jeg nok mene at man kan tillade sig at stille spørgsmål!
Vi bliver IKKE enige om denne sag så lad os bare konkludere at du har din mening og jeg min, og lets leave it at that!
Npr Davoos vælger at konkludere at.: "Det kan ikke være sundt at pisse penge væk på den måde FCM gør for tiden." så jeg nok mene at man kan tillade sig at stille spørgsmål!
Vi bliver IKKE enige om denne sag så lad os bare konkludere at du har din mening og jeg min, og lets leave it at that!