Tifogruppen OPFORDRING

Om FC Midtjylland og Black Wolves
BW 4108

Tifogruppen OPFORDRING

Indlæg af BW 4108 »

Jeg opfordre alle til at komme og give en hjælpende hånd i tifogruppen en gang i mellem. Idag var jeg med en Kammerat ( Chap ) i Herning for at hjælpe til.
Det var vist første gang at vi var så mange mennesker samlet i lounchen for at lave tifo'er og snakke ideér, 6 MENNESKER, SØLLE 6 MENNESKER..
Vi fik ryddet op i det gamle tiforum og fik lavet et banner til Vejle kampen.

Alt i alt, havde det vi det hyggeligt, stemningen var god, alle var glade og positive, mad og drikke. Selv hvis man bare kommer for at snakke fodbold, er det ok, hvis man bare kan bruge en pensel :)

Jeg opfordre alle til at komme og kigge forbi i lounchen en lørdag og hjælpe til. Det er enmort hyggeligt, og du kan evt få lavet dit eget banner til udekampe evt.

Stor respekt for de 3-4 stykker der har brugt mange af deres lørdage på at lave tifos til FC Midtjylland, stor respekt. Og vi har en rigtig god slat penge i tifokassen, og vi har råd til at lave store og fede tifo'er, der mangler bare folk til at hjælpe til.
Senest rettet af BW 4108 31. okt 2008, 20:57, rettet i alt 1 gang.

micha_el

Re: Tifogruppen OPFORDRING

Indlæg af micha_el »

hej

jeg vil sige en stor tak til dem der var der i dag det er dejligt at se nogen ander end dem der er der nomal håber i kommer en anden gang

michael

BW 4108

Indlæg af BW 4108 »

I lige måde.
Hvis det passer ind at HB ikke spiller udebanekamp osv, så er jeg da hvertfald frisk på at tage med igen, for det var rigtig hyggeligt, og dejligt med lidt indblik hvad der sker osv.

Jeff Kjølby Hansen

Indlæg af Jeff Kjølby Hansen »

Nu har jeg været der de sidste 2 gange , noget jeg ikke har gjort før, men tit har overvejet at gøre.-. og nu kan jeg sige at jeg også kommer 3 gang og så videre fremover - føler vi kan lave mange ting i gruppen , hvis vi får lov af de høje personer.. Men igår var der lidt magtkamp - og skal ikke nævne nogen navne.. Dem som var der ved hvad der drejer sig om. Men ellers tak for en kanon dag.

Har aldrig set tiforummet så opryddet og lige en opfordring - hvis du roder til igen er det dig selv som kommer til at rode op igen - BASTA !!

Men tak til de 6 personer som gad bruge deres lørdag frivilligt .. Gør det igen og tag flere venner med.. Sammen kan vi alt!!!

Dennis (BW2479)

Indlæg af Dennis (BW2479) »

Jeff Kjølby Hansen Skrev:
-------------------------------------------------------
> Har aldrig set tiforummet så opryddet og lige en
> opfordring - hvis du roder til igen er det dig
> selv som kommer til at rode op igen - BASTA !!

Haha held og lykke makker. Brugte en halv dag på at rydde op i tiforummet og skabet for nogle måneder siden. 3 uger efter lignede det lort igen :-)

Lauth

Indlæg af Lauth »

Tak for hjælpen Dennis. Fik aldrig sagt tak :P

Casper Søe

Indlæg af Casper Søe »

Bumper lige den her, for at opfordre alle til at komme i morgen.

Fra klokken 10 af, så mød op i lougen.

Besvar