Fagerberg på vej tilbage
-
Ravnen
Fagerberg på vej tilbage
Læs her: http://www.forza.dk/nyhed/dansk/fagerbergs-anden-chance
Godt at høre man stadig tror på ham. Vi trænger til at få gang i vores angreb.
Godt at høre man stadig tror på ham. Vi trænger til at få gang i vores angreb.
Senest rettet af Ravnen 11. okt 2008, 19:15, rettet i alt 1 gang.
-
JesperK
Re: Fagerberg på vej tilbage
Ja godt at høre. Jeg tror på ham.
Man kan sagtens se, han mangler noget kamptræning og hurtighed, men det kommer. Han virker som en god knægt, der har tænkt sig at arbejde for sagen.
Man kan sagtens se, han mangler noget kamptræning og hurtighed, men det kommer. Han virker som en god knægt, der har tænkt sig at arbejde for sagen.
-
mrjelle
Dog ser jeg et problem med ham i forhold til det system vi spiller med kun en angriber, vi har før set han er klart bedst men en angrebsmakker ved sin side.
Alene på top virker han for tung og langsom. Ham og frank sammen tror jeg derimod mere på men kan godt se problemet for hvad skal der så ske med Thyge?
Alene på top virker han for tung og langsom. Ham og frank sammen tror jeg derimod mere på men kan godt se problemet for hvad skal der så ske med Thyge?
-
The FCM FAN
Ja det er squ dejligt at høre!
Jeg troede på ham da han kom, og det gør jeg stadig.
Der er kasser i den knægt!
Jeg troede på ham da han kom, og det gør jeg stadig.
Der er kasser i den knægt!
-
Jydepower
Jeg vælger bare at ligge et indlæg.. dog uden at bekende farve, da jeg ved hvad folk siger 
-
803
Re: Fagerberg på vej tilbage (OT)
Hvorfor dog så lægge et indlæg alligevel - hvis du nu alligevel ikke giver den andet end meningsløst indhold??
-
mikmak12
ja det skal de også med den pris, men rystende at læse Berg vurderer ligaen han kom fra er 2 ligaer under superligaen, så er det altså mange penge at gi for en spiller på dansk 2 divisions niveau.
-
Jesper BW1100
mikmak12 Skrev:
-------------------------------------------------------
> ja det skal de også med den pris, men rystende at
> læse Berg vurderer ligaen han kom fra er 2 ligaer
> under superligaen, så er det altså mange penge at
> gi for en spiller på dansk 2 divisions niveau.
Sådan kan du ikke sætte det op. Der står at Svensk fodbold er et niveau under den danske. Derfor konkluderes der at Fagerberg kom fra en klub der lå 2 niveauer (ikke ligaer) under den danske superliga. Tror ikke du skal regne med at ret mange danske 2 divisionsklubber kan slå svenske nogle Superrettan-klubber. Faktisk vurderer jeg den svenske 1. division til at være nogenlunde på niveau med den danske 1. division. Det er derfor stadig mange penge, men Ken har altså også åbenlyse talenter. Der skal, ligesom med alle unge talenter, slibes nogle kanter her og der, men det tror jeg vores trænerteam er i stand til at få gjort.
-------------------------------------------------------
> ja det skal de også med den pris, men rystende at
> læse Berg vurderer ligaen han kom fra er 2 ligaer
> under superligaen, så er det altså mange penge at
> gi for en spiller på dansk 2 divisions niveau.
Sådan kan du ikke sætte det op. Der står at Svensk fodbold er et niveau under den danske. Derfor konkluderes der at Fagerberg kom fra en klub der lå 2 niveauer (ikke ligaer) under den danske superliga. Tror ikke du skal regne med at ret mange danske 2 divisionsklubber kan slå svenske nogle Superrettan-klubber. Faktisk vurderer jeg den svenske 1. division til at være nogenlunde på niveau med den danske 1. division. Det er derfor stadig mange penge, men Ken har altså også åbenlyse talenter. Der skal, ligesom med alle unge talenter, slibes nogle kanter her og der, men det tror jeg vores trænerteam er i stand til at få gjort.
-
The FCM FAN
Re: Fagerberg på vej tilbage!
HAr lige læst referatet fra 2. holdets kamp,hvor der var flere første holds spillerer med i truppen scorede fagerberg to kasser .
Fagerberg er på vj tilbage !!
Fagerberg er på vj tilbage !!
-
JesperK
Ja helt enig - han er bedre med Frank end med Thyge, ja og Baba og Kim.
Hvis vi kan få enten Thyge eller Ken til at være mere målsøgende, når de spiller sammen, kan det være en løsning.
Hvis vi kan få enten Thyge eller Ken til at være mere målsøgende, når de spiller sammen, kan det være en løsning.