Nu må de sku da holde Kæft!!!!
-
YahooSeeker [Bot]
Nu må de sku da holde Kæft!!!!
Onside + Alle fu..ing andre københavner relaterede BIF & FCK tilhængende klaphatte.... Hvorfor kan de ikke lade den Ørgaard vs. Fisker sag lige, Den er slut, fat det! der bliver ikke noget efterspil mod Ørgaard, selvom i ville elske det, det ville være sket..! Og JEG er pisse træt af at høre på folk i medierne der har ondt i røven over det! Fisker spasser så meget rundt på den bane som dommer, hvad med at kigge på det i stedet for??? Hmmm, det er jo ikke meningen at han skal have lov at agere 12 mand for Eks. BIF i en pokalfinale, tværtimod burde han dømme fair..
Kom med jeres mening, glæder mig til at høre den.
Thomas KBH,
Som lige i dete tilfelde ikke kunne styre brugen at ! og F... Ord..
Kom med jeres mening, glæder mig til at høre den.
Thomas KBH,
Som lige i dete tilfelde ikke kunne styre brugen at ! og F... Ord..
Senest rettet af YahooSeeker [Bot] 12. maj 2005, 15:57, rettet i alt 1 gang.
-
YahooSeeker [Bot]
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Nu må de sku da holde Kæft!!!! LINK.
Var det iøvrigt ikke samme Jan Hald som her er i EK Fiskers hjørne, Werge og Frimann havde brugt som "uvildig og objektiv tidl. europæisk topdommer" til at vurdere Fiskers præstation i Onside ??? Det stinker...!!!
-
Altoriso
hvad kan man sige..
Han lyder bare som en bitter og fortørnet mand, ham Jan Hald
Han lyder bare som en bitter og fortørnet mand, ham Jan Hald
-
YahooSeeker [Bot]
Jeg fatter simpelthen ikke hvad der sker, i Herfølge så samtlige Herfølge folk på bænken og endda bagved at han stak Herfølge træneren den lange finger!!! Hvad fanden skete der i denne sag, den bliv ikke engang undersøgt.. Nogle folk hader simpelthen FCM så meget at de vil ty til alle midler for at give klubben et dårligt ry!!!
KLAPHATTE!, Det er det eneste jeg kan sige..
THOMAS KBH.
KLAPHATTE!, Det er det eneste jeg kan sige..
THOMAS KBH.
-
Altoriso
Det stinker big time !
Og Werge prøvede jo også dagen efter i deres debatprogram at fiske efter mere støtte fra de andre i panelet
Og Werge prøvede jo også dagen efter i deres debatprogram at fiske efter mere støtte fra de andre i panelet
-
YahooSeeker [Bot]
Kunne "man" (TIFO Gruppen) ikke lave en støttetifo for Ørgaard som viser BW´s støtte til hans udtalelser ??...
-
YahooSeeker [Bot]
MEGA MEGA TOP Nice Ide ;o)
THOMAS KBH.
THOMAS KBH.
-
Lars
Werge sad jo direkte og bakke KE Fisker op i det program. Det er simpelthen en for dårlig journalistisk standard. Fint at manden stiller skarpe spørgsmål til Ørgård men når Fisker også sider der så skal noget af skytset altså også rettes mod ham. Simpelthen for svagt af Werge, man skammer sig jo helt over at være Viasat kunde når de ikke har fundet en mere kompetent vært til Onside.
-
YahooSeeker [Bot]
Drop dog Viasat, der har jeg gjort for længst.
Deres journalistik er simpelt hen primitiv og uudholdelig. Fedtbollen Werge er så selvoptaget, at det er til at brække sig over, og så stinker det hele af københavnerri.
Deres journalistik er simpelt hen primitiv og uudholdelig. Fedtbollen Werge er så selvoptaget, at det er til at brække sig over, og så stinker det hele af københavnerri.
-
YahooSeeker [Bot]
Thor skrev:
-------------------------------------------------------
> Drop dog Viasat, der har jeg gjort for længst.
>
> Deres journalistik er simpelt hen primitiv og
> uudholdelig. Fedtbollen Werge er så selvoptaget,
> at det er til at brække sig over, og så stinker
> det hele af københavnerri.
Helt enig, den eneste grund til vi skal trækkes med det er at der er nogen der bliver ved at bringe det op her.
Se kampene live, så slipper du for dårlige kommentatore, replay og dumme kommentarer.
-------------------------------------------------------
> Drop dog Viasat, der har jeg gjort for længst.
>
> Deres journalistik er simpelt hen primitiv og
> uudholdelig. Fedtbollen Werge er så selvoptaget,
> at det er til at brække sig over, og så stinker
> det hele af københavnerri.
Helt enig, den eneste grund til vi skal trækkes med det er at der er nogen der bliver ved at bringe det op her.
Se kampene live, så slipper du for dårlige kommentatore, replay og dumme kommentarer.