"busture"

Om FC Midtjylland og Black Wolves
michael84

"busture"

Indlæg af michael84 »

hejsa er der nogen der kan sige mig hvor meget det skal koste for en der ikke er medlem af bw at komme med bussen til en udebane kamp?

jeg er selv medlem og jeg har en ven som skal med mig til aalborg her den 20 juli. og han er ikke medlem og har vist heller ikke lyst til det, men vil gerne med op og se kampen. på forhånd mange tak!
Senest rettet af michael84 23. jul 2008, 14:17, rettet i alt 1 gang.

Jacob

Re: "busture"

Indlæg af Jacob »

Så vidt jeg ved kan man ikke deltage på en bustur uden at melde sig ind. Sådan bør det i hvert fald være :)

Prisen for denne tur er:
Medlemmer 150 kr.
Medlemsskab + bus 300 kr.

TBM FCM

Indlæg af TBM FCM »

Hey

Du har fuldstændig ret

Man kan kun komme med på BW´s ture som medlem. dvs. at hvis vennen vil med må han betale 150kr for bussen og 150kr for et medlemskab

Thomas Mikkelsen

Hekler

Indlæg af Hekler »

Jeg kan tilføje, at det naturligvis er fordi vi skal kunne stå inde for de folk vi har med på vores ture, eller i det mindste være sikre på hvem det er hvis der bliver noget.
Det er desvære sådan tingenes tilstand er idag, med den bevågenhed der er omkring fodbolden...

Esben

Indlæg af Esben »

Så hvis man ikke gider blive medlem kan man jo bare taget toget eller bilen derop en flok mennesker...

fcm-fan-4ever

Re: Busturen til Aalborg...

Indlæg af fcm-fan-4ever »

Husk nu at melde jer til busturen til Aalborg på Søndag... Det er vigtigt med en god start for holdet og det kan vi hjælpe med til at give dem. Håber at vi bliver mange på Søndag.

Come On FC

Arff

Indlæg af Arff »

fcm-fan-4ever Skrev:
-------------------------------------------------------
> Håber at vi bliver mange på Søndag.

Det tror jeg ikke vi bliver - tværtimod, da der er rigtig mange som er på ferie i den kommende periode.

Tiesto

Indlæg af Tiesto »

Jeg er ihvertfald klar :D

fcm-fan-4ever

Indlæg af fcm-fan-4ever »

Man har vel lov at håbe -)

Ralle8900

Indlæg af Ralle8900 »

Vi dukker formnentlig et par stykker op fra Randers også - ikke fordi det rykker meget på tilskuertallet, men det kan forhåbentlig give en lille hjælp til en forhåbentlig fabelagtig stemning på søndag....

bw2815

Indlæg af bw2815 »

Dark wolfs vil oz være at finde i Ålborg på søndag...nogen der kan sig mig hvorfor bussen kører så tidlig på søndag eller er det en fejl for kører bussen fra Herning kl 12,30 er vi i ÅLborg ca kl 14,45-1500 det er 2½ time før kamp start ..nogen der ved noget.. hilsen KIM LUND Dark Wolfs kjellerup..

Hekler

Indlæg af Hekler »

Er det ikke blevet ændret? jeg synes det var kl 16 den var sat til tidligere?

Tiesto

Indlæg af Tiesto »

Der står 12.30 fra herning. Medmindre vi har planer om en tur på den lokale pub inden, så synes jeg godt nok også det er at være i ret god tid :)

Thomas Lund

Indlæg af Thomas Lund »

se nu at få ændret afgangstiden idag.

Sidst var det udekampen mod Esbjerg den var en time gal og der ankom vi 2 timer før kickoff.

Det er bare ikke godt nok hvis vi allerede skal trækkes igennem det igen.

Lund

Hekler

Afgang flyttet til kl 14.

Indlæg af Hekler »

Thomas Lund Skrev:
-------------------------------------------------------
> se nu at få ændret afgangstiden idag.

Beskeden sendt skulle blive ændret på bustilmeldingen i løbet af snart...

Afgang kl. 14

Besvar