Flere frivillige i BW

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Hekler

Flere frivillige i BW

Indlæg af Hekler »

Debattråden til "Flere frivillige i BW" http://www.black-wolves.com/visNyhed.php?id=508

Hvad kunne gøre det attraktivt for dig at smide et par timer til BW?
Var der noget du kunne tænke dig at hjælpe med?
Hvad er du god til/ uddannet som, som BW måske kunne drage nytte af?

I denne tråd kan i også stille jeres spørgsmål angående de forskellige opgaver der mangler folk. Mere vil dog komme efterhånden som udvalgene kommer med noget mere konkret om hvad det er de mangler folk til.
Senest rettet af Hekler 8. maj 2008, 17:03, rettet i alt 1 gang.

Takito

Re: Flere frivillige i BW

Indlæg af Takito »

Vil da lige starte med, at give et svar tilkende her...

Jeg er bosiddende i Aabenraa og har derfor ikke de samme muligheder for, at kunne hjælpe med de praktisk ting. Men alt hvad der kan styres fra en computer af, kan jeg bidrage med.

Grundet mit arbejde, så er jeg online det meste af tiden og har derfor rig mulighed til, at kunne bidrage herfra.
Hvis i mangler administratorer, så vil jeg gerne hjælpe til på dette punkt, da jeg har en del erfaring på dette område fra andre store sites. Vil ikke skrive her, hvor jeg har været admin henne, men hvis dem der er ansvarlige for siden her vil vide det, er jeg selvfølgelig villig til, at svare dem :)

MVH
JaneK

Hekler

Indlæg af Hekler »

Takito Skrev:
-------------------------------------------------------
> Vil da lige starte med, at give et svar tilkende
> her...
>
> Jeg er bosiddende i Aabenraa og har derfor ikke de
> samme muligheder for, at kunne hjælpe med de
> praktisk ting. Men alt hvad der kan styres fra en
> computer af, kan jeg bidrage med.

Jammen der er masser af ting.
I Medieudvalget er alt arbejdet stort set fra en computer.
Lige nu ligger jeg inde med lydoptagelser af alle de sange der blev brugt i en kamp forleden men jeg har ikke nået at gennemgå det og klippe det til.
Hvis der er nogen der har mod på at klippe det til så man kan høre de forskellige sange hver for sig, så ville det jo være genialt.

ClausH

Indlæg af ClausH »

Hej.
Jeg sidder i en meget Stor sportslige orginasion, der lige som "vores" Black Wolves er drevet på 100 % frivilligt arbejde. (100 mand)

I sådan en organasion, er det altid nogle forældre (medlemmer) der ikke vil levere et stykke frivilligt arbejde, selv om de selv eller deres børn deltager.

Dermed sagt .... Det er altid de samme. .:-(

Derfor har vi indført Arbejdsseddelen., hvis formål er at alle forældre der har børn til at spille i vores klub skal lave en eller anden lille ting.
Arbejdssedlen kommer ud aller først på sæsonen (inden der betales kontingent)
De forældre der ikke afleverer Sedlen med mindst et kryds eller flere inden en fast sat dato, kan desværre ikke have deres børn til at spille der mere
Det lyder svært, men det er faktisk ret enkelt.
Nogen gange handler det også om at synlig gør arbejdsopgaverne.
Hvis der bærende kræfter i BW har lyst til at høre mere, må i meget gerne kontakte mig.

MVH Claus

100x

Indlæg af 100x »

Lav en liste over de ting de mangler folk til og giv hvert gøremål til en ansvarlig som så fungerer som "tovholder" og har ansvaret for at denne ene ting bliver ført ud i livet...

Bare et forslag.

Hekler

Frivillige til Medieudvalget.

Indlæg af Hekler »

Som propagandaminister er det mig der står for Medieudvalget.

Har du lyst til at give en hånd, så er der masser af nye projekter i støbeskeen, men først skal der folk til at realisere dem.
http://www.black-wolves.com/visNyhed.php?id=509

Som lovet på generalforsamlingen så vil jeg prøve at få kommunikationsniveauet op. Det er medieudvalgets opgave at sørge for det. Synes du det kunne være spændende at blive en del af dette udvalg så vil jeg meget gerne høre fra dig enten her i tråden eller på en PM, så kan vi tage den derfra.

Poulsgaard

Re: Frivillige til Medieudvalget.

Indlæg af Poulsgaard »

"Det vi har brug for at ikke folk der er vildt dygtigt eller som...."

Tja, det udelukker jo mig

;-)

BW-TIFO

Frivillige til lidt tifo-arbejde lørdag 10/5

Indlæg af BW-TIFO »

BW-tifo kunne godt bruge nogle hjælpende hænder på lørdag d. 10/5

Uden at afsløre for meget, arbejder vi på en tifo hvor vi siger pænt farvel til en markant person i FCM, som forlader os efter denne sæson.

Hvis du kan tegne med en tushpen og derefter male indenfor stregerne, så kom forbi loungen kl. 9.00 og gi et nap med.

Du må meget gerne lige smide en besked hvis du kommer.

På forhånd tak.
BW-Tifo

Hekler

Indlæg af Hekler »

Jeg kan sige at det er dejligt at se min PM. i disse dage. Indtil flere har meldt sig, enten konkret til de anoncerede opgaver,for at sige de gerne vil hjælpe eller fordi de har nogle gode ideer.

Hvis du godt kunne tænke dig at hjælpe så send mig en PM.

Navn:
Telfon:
BW nr:
Det kan jeg:

Du kan skrive hvad som helst:
Skænke øl, riste pølser, bære noget tungt, gøre rent, bygge i træ, male, bore, Samle ind, dele ud, lægge bil til, svejse, mure, isolerer, skrive sms, kopiere, samle info fra nettet, lave statestik, lave plantegninger, kaste håndtegn, kaste skygge,hygge om dem er laver noget, komme med idéer, lægge fliser, lægge gulvtæppe, hænge billeder op, optage fra tv, kommentere en kamp, tage billeder, optage video, oversætte til eller fra tysk, engelsk, osv. spille musik, lave grafitti, tromme, Rappe, holde planter, hænge plakater op, styre en bus, sælge blade oa. synge,osv. osv. osv. osv.

Skriv evt. hvad du arbejer med eller er udannet som, så har vi en ide.
Skriv hvis du har en fed kontakt du vil dele.

Dennis (BW2479)

Indlæg af Dennis (BW2479) »

Navn: Dennis Nielsen (ikke tidligere straffet)
BW nr: 2479

Det kan jeg:

Drikke øl, spise pølser,provokere, få tæv, flage, svine til, svede, lægge bil til,blive sur, lave plantegninger,tegne svinestalde , kaste skygge,ødelægge alt hygge om dem er laver noget, komme med idéer, lægge gulvtæppe,tage billeder,synge og ik andet!

Skriv hvis du har en fed kontakt du vil dele: Min fedeste kontakt er Hekler eller Søren!

Hekler

Indlæg af Hekler »

Dennis (BW2479) Skrev:
-------------------------------------------------------
> Navn: Dennis Nielsen (ikke tidligere straffet)

Men det vare sikkert ikke længe :-)

> BW nr: 2479
>
> Det kan jeg:
> flage, lægge bil til, lave plantegninger, komme med idéer,
> lægge gulvtæppe,tage billeder,synge!

Ja se det var jo kke så ringe. Hvis du lige smider dit mobil nr. og sender det i en PM. så er du noteret.

Besvar