Billet til på søndag..

Om FC Midtjylland og Black Wolves
pdole

Billet til på søndag..

Indlæg af pdole »

Hejsa.
Jeg har fået et stort problem til kampen på søndag.
Jeg skal ind og se kampen med to kammerater, og mangler desværre en billet.
Jeg har selv årskort til Steff Houlberg og har kunnet finde en extra billet til samme tribune - men mangler jo stadig en...Der er vel ikke tilfældigvis en der ligger inde med en billet til Steff, så er jeg meget interesseret i at købe den.
På forhånd tak. Har virkelig brug for hjælp.
Poul

Send en privat besked eller dump en besked her i posten.
Senest rettet af pdole 13. apr 2008, 08:48, rettet i alt 1 gang.

pdole

Re: Billet til på søndag..

Indlæg af pdole »

Er der virkelig ingen der kan hjælpe?

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Jeg synes da ikke at jeg hørt at der skulle være udsolgt, så kan du ikke bare købe en eller ?

pdole

Indlæg af pdole »

Har forsøgt et par steder hvor de siger der er udsolgt på Steff Houlberg tribunen. Er der nogen der kan bekræfte om det passer eller ej? Eller som har et tlf. nr. på en der ved noget om det?

Jydepower

Indlæg af Jydepower »

Skal du se fodbold? så forgår det på NORDEA!

pdole

Indlæg af pdole »

Nu ville det jo være en anelse fjollet at betale 100 kr. for at se kampen fra Nordea, når jeg nu har sæsonkort til Steff Houlberg :)

Jydepower

Indlæg af Jydepower »

Nej ?? Kan kun se grund til at betale 100 kr for plads på nordea.. + hvad laver man med et sæson kort til steff?

Bhomaszz

Indlæg af Bhomaszz »

Jydepower Skrev:
-------------------------------------------------------
> Nej ?? Kan kun se grund til at betale 100 kr for
> plads på nordea.. + hvad laver man med et sæson
> kort til steff?

Jo nu kunne det jo være at man gerne vil have lov til at sidde ned og nyde kampen, i stedet for at hoppe og skråle helt vildt på Nordea? Hver sin smag, jeg kan sagtens følge begge sider...

jonsen1

Indlæg af jonsen1 »

jeg er helt enig jeg kan lide begge ting. at stå og råbe kan være så mega fedt. men som fodbold elsker kan man også sidde og nyde en kampen :D

Davoos

Transport til Arena Auf heden?

Indlæg af Davoos »

Hej alle i midtjyder,

Eftersom jeg aldrig har været på besøg på jeres stadion før, og forstår det ligger lidt uden for Herning by, vil jeg gerne spørge om der er nogle der ved hvilke bus- og togafgange man skal med, for at komme til Sas Arena.

på forhånd tak!

Amtrup

Re: Transport til Arena Auf heden?

Indlæg af Amtrup »

Du skal tage bybussen mod messecentret. Bybusterminalen finder du lige overfor banegården. Mener de kører 2-3 gange i timen. Hvis du er frisk, så kan du tage turen på gåben. Kun små 4 km.

Anni

Indlæg af Anni »

Den kører kun 1 gang i timen om søndagen, og det er kl. hel :o)

/Ulvemor

Thomas Lund

Indlæg af Thomas Lund »

Man kan også tage toget fra Herning mod Skjern med Arriva. Køreplan: http://www.arriva.dk/images/stories/dok ... plan_3.pdf

Stå af ved Herning Messecenter. Der er så stadig en lille km. at gå, da man både skal krydse P-vest, Vardevej og P-syd.

Lund

Besvar