Tæt på startopstillingen

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Arff

Tæt på startopstillingen

Indlæg af Arff »

Tja, Dennis Flinta mener selv han er tæt på startopstillingen.
Personligt kan jeg ikke rigtigt se, hvor på holdet han kan være tæt på start-11'eren?
Hvis vi tager udgangspunkt i 4-3-3, så mener jeg der er mange spillere foran ham, på alle pladser.
I angrebet er Baba, Ken og Franke foran ham.
På højrekant er der Danny og Madsen, og måske også Furuseth.
Det sted, jeg mener er mest realistisk for ham, ville så være venstre kant, hvor "kun" Furuseth er foran ham?

http://forza.dk/index.php/news/show_more
Senest rettet af Arff 18. feb 2008, 13:00, rettet i alt 1 gang.

Hausser

Re: Tæt på startopstillingen

Indlæg af Hausser »

Jeg tror faktisk også han er ret tæt på starteren, men det er fordi jeg mener han er bedst centralt og bør spille som en af de offensive led i trekanten på midten. Der spillede han også både i Hamburg og mod Agf dengang han kom ind.

Som jeg ser det så står Florescu og Thyge foran ham til de to positioner. Salami står måske også foran ham, men er mere defensiv og måske derfor ikke altid den rigtige at bruge. Så har vi ellers Ragus og Yakubu og jeg tror bestemt Flinta er foran de to til pladsen.

Summasummarum, hvor han tidligere var omkring tredjevalg på de positioner han kunne spille i efteråret, så mener jeg faktisk den nye formation har gjort ham til tredje- eller fjerdevalget på de to offensive midtbanepositioner og af en eller anden grund så har jeg egentlig en god fornemmelse med ham..

Hausser

Re: Tæt på startopstillingen

Indlæg af Hausser »

Efter jeg så kampen mod VFF i lørdags, så tror jeg forresten at Flintas vej til starteren er blev lidt længere. Ragus gjorde det okay, men specielt Yakubu viste storform. Såfremt Yakubu kan holde det niveau, så får Flinta længere vej til holdet..

Besvar