http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... hed&topID=
Jeg kan regne at der er kommet tre nye afrikanerne til midtjylland, med de ovenstående navne.
Er der nogle herinde som kan fortælle noget om de tre spillere, (positioner, forcer, alder)? Hvis du, Werge, læser med, så må du meget gerne give dit besyv med?
Princewill, Rilwan og Maxwell
-
Hausser
Princewill, Rilwan og Maxwell
Senest rettet af Hausser 17. dec 2007, 17:29, rettet i alt 1 gang.
-
Molly95
Re: Princewill, Rilwan og Maxwell
Princewill er midtbane, årgang 91. Var anfører i FC Edebei
Maxwell er angriber, høj, har et godt hoved, årgang 90
Rilwan, midtbane, årgang 91, virker som en lille terrier, uden at have set ham spille.
De er alle 3 en god teknik, men mangler noget fysik, har tynde ben, men det er vist normalt med de spillere der er hentet i Nigeria.
Men de virker som nogle gode drenge, der gerne vil lære.
Hilsen fra Rilwan's værts familie.
Maxwell er angriber, høj, har et godt hoved, årgang 90
Rilwan, midtbane, årgang 91, virker som en lille terrier, uden at have set ham spille.
De er alle 3 en god teknik, men mangler noget fysik, har tynde ben, men det er vist normalt med de spillere der er hentet i Nigeria.
Men de virker som nogle gode drenge, der gerne vil lære.
Hilsen fra Rilwan's værts familie.
-
Hausser
Mange tak for informationen, og held og lykke med integreringen af knægtene!
Lige umiddelbart så virker det mest interessante at de har hentet en Maxwell som tilsyneladende har en lidt anden fysik end de andre afrikanerne, som vel allesammen (minus Femi) er nogle små smølfer. Det at han er 90er må jo betyde at man forventer hurtigere at kunne spille ham ind omkring førsteholdet, han har jo et år mindre til at udvikle sig heroppe.
Ellers må vi håbe at enten Princewill eller Rilwan er venstrekantsspillere, eller måske kan omskoles til en højre back. Det er jo primært der vi mangler talenter..
Lige umiddelbart så virker det mest interessante at de har hentet en Maxwell som tilsyneladende har en lidt anden fysik end de andre afrikanerne, som vel allesammen (minus Femi) er nogle små smølfer. Det at han er 90er må jo betyde at man forventer hurtigere at kunne spille ham ind omkring førsteholdet, han har jo et år mindre til at udvikle sig heroppe.
Ellers må vi håbe at enten Princewill eller Rilwan er venstrekantsspillere, eller måske kan omskoles til en højre back. Det er jo primært der vi mangler talenter..
-
Hekler
Hausser Skrev:
-------------------------------------------------------
> Lige umiddelbart så virker det mest interessante
> at de har hentet en Maxwell som tilsyneladende har
> en lidt anden fysik end de andre afrikanerne, som
> vel allesammen (minus Femi) er nogle små smølfer.
Altså jeg tror ikke lige det er til at flytte på dem når de når hen og blive senior... jeg har i hvert fald luret at det gælder om at få dem fra jorden hvis der skal være noget
-------------------------------------------------------
> Lige umiddelbart så virker det mest interessante
> at de har hentet en Maxwell som tilsyneladende har
> en lidt anden fysik end de andre afrikanerne, som
> vel allesammen (minus Femi) er nogle små smølfer.
Altså jeg tror ikke lige det er til at flytte på dem når de når hen og blive senior... jeg har i hvert fald luret at det gælder om at få dem fra jorden hvis der skal være noget