http://www.dbu.dk/sr/matchInfo.aspx?mat ... olid=52169
Hej Vollquartz.
Peter Ross
Åh nej ! (dommerpåsætning til søndag)
-
Peter Ross
Åh nej ! (dommerpåsætning til søndag)
Senest rettet af Peter Ross 28. nov 2007, 22:06, rettet i alt 1 gang.
-
jakob88
Re: Åh nej ! (dommerpåsætning til søndag)
Det er vel også en form for bøde fra DBU's side?
-
Dennis (BW2479)
Regner da med at han skal kaldes hen ligesom spillerne, så vi lige kan fortælle ham at penge ikke er alt. Og at træner sædet i viborg er optaget.
-
hitman202
Sådan en omgang crap. Håber ikke han har læst hvad spillerne har sagt om ham efter skandalen igår, så er vi da nærmest taberdømt på forhånd.
de må rulle rundt i GF lige nu
de må rulle rundt i GF lige nu
-
YahooSeeker [Bot]
Nej, nej, nej, nej hvor er det dårlige nyheder!!!
Jeg kan desværre ikke selv komme til Århus på søndag da jeg er i London, men vil de af jer der skal afsted (forhåbentlig en del), ikke nok give ham en ORDENTLIG TUR!!! Jeg snakker "Fisker-dimensioner"
Man slipper ikke billigt fra at snyde os for point!! Man lad os nu se om kampen bliver spillet, eller om AGF vander banen igen, så de får lidt mere tid til at træne inden de møder mægtige Midtjylland. Sikke nogle amatører der vander banen og ikke tænder for varmen
Jeg kan desværre ikke selv komme til Århus på søndag da jeg er i London, men vil de af jer der skal afsted (forhåbentlig en del), ikke nok give ham en ORDENTLIG TUR!!! Jeg snakker "Fisker-dimensioner"
Man slipper ikke billigt fra at snyde os for point!! Man lad os nu se om kampen bliver spillet, eller om AGF vander banen igen, så de får lidt mere tid til at træne inden de møder mægtige Midtjylland. Sikke nogle amatører der vander banen og ikke tænder for varmen
-
Lars
Skandaløs dommerpåsætning
Normalt dømmer den samme dommer ikke det samme hold to runder efter hinanden, og efter Vollquartz endnu engang tvivlsomme indsats i Aalborg i Søndags burde man da regne med at man ikke gik ind og bestemte at FCM lige med det samme igen skulle belemres med ham.
-
Jesper - BW415
Øhh, kan være det er blevet ændret men er rimelig overbevist om at der står Michael Svendsen nu... Det er ik den værste:)
-
Peter Ross
Så må de være kommet på bedre tanker hos DBU, for helt frem til i middags stod Vollquartz opført som dommer 
Peter Ross
Peter Ross
-
Jacob
Uhh, det' så vigtigt! Så skal de bare undlade at vande banen