Anders vs. Tidman

Om FC Midtjylland og Black Wolves
micco

Anders vs. Tidman

Indlæg af micco »

Med chance for at gentage mig selv.. Jeg syntes igen idag at Anders viser stor usikkerhed på kassen.. Den mand har bare ikke den autiritet som en målmand skal udvise i mine øjne.. ingen kommunakition med forsvarer og syntes iøvrigt også han ser noget passiv ud på Duncans scoring...

Håber meget at se tidman tilbage på kassen i farum på søndag....

Hva sir i....?!

micco
Senest rettet af micco 25. apr 2005, 20:41, rettet i alt 1 gang.

Jakob/3346

Re: Anders vs. Tidman

Indlæg af Jakob/3346 »

Nu så jeg ikke kampen i dag, men jeg synes nu ikke AR er så dårlig igen. Ole gør det helt klart godt og jeg tror da også mere på Ola end på Anders, men så dårlig mener jeg ikke Anders er.

Jannick

Indlæg af Jannick »

Jeg er godt nok en af de få der synes, at Anders har gjort det meget godt, men hold da kæft, hvor var han passiv ved AGF's scoring. Man skulle tro han havde lært lige lovligt meget fra PSJ sådan som han bare står og kigger på at bolden hopper ind. Nu håber jeg bare at Ola kommer ind i kassen igen. Ham er jeg noget mere tryg ved.

Jannick

Neller

Indlæg af Neller »

Helt sikkert Ola.

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Anders er da rystende usikker... De synes jeg man ser mange gange i dag... jeg håber Ola snart er tilbage på holdet, efter min mening, udstråler han meget mere autoritet og sikkerhed i feltet

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Track skrev:
-------------------------------------------------------
> Anders er da rystende usikker... De synes jeg man
> ser mange gange i dag... jeg håber Ola snart er
> tilbage på holdet, efter min mening, udstråler han
> meget mere autoritet og sikkerhed i feltet

Ola skaber simpelthen mere ro i forsvaret alene via hans udstråling. Efter hvad jeg lige så i min telelinse så Anders også meget passiv ud ved målet.
Gider ikke se onside, så om det er rigtigt må fortone sig i intetheden.. jeg fortrænger! /-:

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Jeg er enig.... Han ser ikke alt for godt ud fra min vinkel på det ret forkølede hovedstød...

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Så det lige ... AR reagerede slet ikke, men opdækningen var heller ikke fremragende.

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Opdækningen var katastrofal !!!

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Hvad for en opdækning ? ;)

Jacobbay

Indlæg af Jacobbay »

Det glipper vidst allerede længere oppe på banen hvor Thomas Lindrup for masse af tid til at slå indlægget, uden at blive presset

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Som Lindrup siger til Jyllandsposten, så er hans speciale også at lægge afleveringen lige henover hovedet på den første modspiller.
Så tror ham bagved at den anden har den, og så går/gik det galt...

Men vi må jo se den igen på Viasat Sport 1 som viser hele kampen kl ca 19 iaften

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Den mand der yder mest til træning skal også vogte kassen.
Jeg har kun set Tidman i kamp ganske få kampe så vil ikke udtale mig alt for meget omkring ham, han stod selvfølgelig kanon i Brøndby.
Men der skal mere end en kamp til at vise værd.
Og Anders stod en ganske god kamp i går, der er ikke så meget at gøre når man står på det forkerte ben og bolden hopper.

Så lad den bedste mand stå.

50/50

Besvar