Størst udebanekompleks??

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Vinding

Størst udebanekompleks??

Indlæg af Vinding »

Der har længet været snakket om, om vi har et udebanekompleks. Det har vi efter min mening for i øjeblikket er det kun Brøndby og Viborg der har fået færre point end os på udebane i denne sæson.
Et hold som AGF har hentet lige så mange point, som AAB og FCK.

Vi dumper helt klart efter min mening. Vi kan dog nå at pynte lidt på resultatet imod AGF. For de har kun hentet et point hjemme i år, men vi plejer at have store problemer imod AGF.

Viborg: 1 point
Brøndby: 5 point
Lyngby: 6 point
FCM : 6 point
FCN: 9 point
ACH: 9 point
EFB: 11 Point
Randers: 11 point
OB: 12 point
AGF: 13 point
AAB: 13 point
FCK: 13 point

Vinding
Senest rettet af Vinding 29. mar 2008, 20:12, rettet i alt 1 gang.

Vinding

Vi har størst udebanekompleks!!

Indlæg af Vinding »

Hvad er det lige der sker. Med det antal point som vi har fået på udebane her i efteråret må vi erkende at vi ikke er et tophold i dansk fodbold i øjeblikket. Vi kan ikke blive ved med at leve højt en god hjemmebane statistik.

Det er godt at hele holdet går på juleferie fra i dag.
Det her er simpelthen for pinligt.

Vinding

Hausser

Re: Vi har størst udebanekompleks!!

Indlæg af Hausser »

Meget længe siden jeg har været så skuffet, der er virkelig nogle spillere og trænere som ikke kan se sig selv i øjnene, føj for pokker hvor er det da pinligt! At man ikke formår at bringe mere, ikke bare i den her kamp, men stort set samtlige udebanekampe i år, er under al kritik og jeg er ked af, at sige det men den falder totalt tilbage på trænerne. Spillerne er sgu ikke dårligere spillere på udebane end hjemme, så det er mentale problemer som er problemet. Formår spillerne ikke selv at løfte sig, så må det være en træneropgave, en træneropgave som er dumpet med et megabrag.

Og hvis jeg hører flere lamme undskyldninger omkring en spillemæssig nedtur pga en eller Moskva kamp for 100 år siden, eller om vi ikke har et udebanekompleks, så tar jeg personligt ud og uddeler huskekager, man kan ikke blive andet end sur over de stupide undskyldninger sopm i konsekvent hører når vi igen igne har underpræsteret!

Der er tydeligvis nogle spillere og trænere som tror de er bedre end de er, tag jeg sammen, i er fandme ikke bedre end jeres sidste kamp!

Hekler

Indlæg af Hekler »

Hvad er det du vil have?
Skal Erik Rasmussen stå frem på tv her til aften og erklære at FCM har et kæmpe udebankompleks? - og hvad skal det så iøvrigt gøre godt for?

Zolo

Indlæg af Zolo »

Det behøver Erik Rasmussen ikke det ved alle i ligaen sku da

Hausser

Indlæg af Hausser »

En klassisk omgang fornægtelse al-a Brøndby, alkoholikere eller narkomaner er vist heller ikke vejen frem. Erkend det og arbejd med det, istedet for at komme med pinlige bortforklaringer. For mig, så mangler en sådan tilgang format.

ikastbo

Indlæg af ikastbo »

Han skal nok udmelde, at fcm ikke er et top hold pt. vi skal nok indstille os på at hvis der ikke kommer nogle nye spillere til klubben i vinterpausen med en "fighter vilje" vil vi desværre nok være et midterhold pt..men vi er ikke et top hold.. når vi ikke får min. 1 point i udekampe

Hekler

Indlæg af Hekler »

Som jeg huske det har Erik Rasmussen flere gange i medierne været ue og sige, at spillerne fokucerede for meget på FCK og ikke nok på sig selv.
Og skiftede fx Simon ud fordi han ikke lavede nok bagud i en kamp...ka ikke huske hvad det var for en.

Hekler

Indlæg af Hekler »

Hausser Skrev:
-------------------------------------------------------
> En klassisk omgang fornægtelse al-a Brøndby,
> alkoholikere eller narkomaner er vist heller ikke
> vejen frem.

Hvorfor er det "En klassisk omgang fornægtelse"

> Erkend det og arbejd med det, istedet
> for at komme med pinlige bortforklaringer.

Hvad er forskellen på bortforklaringer og forklaringer?

> For
> mig, så mangler en sådan tilgang format.

Hvilken sådan tilgang? og ved du hvordan der arbejdes?

ikastbo

Indlæg af ikastbo »

humm.... i dette sek er det vist brøndby (føre pt 1-0 over fck) vi skal til at se efter... det er vist mega heldigt at der er vinterpause!! tanken om brøndby eller fck på udebane vil ikke blive for børn for vores hold.. der er vist brug for megt meget tro/selvtilid for vores kære hold pt...men hvis brøndby kan komme tilbage kan FCM vel også...

Vinding

Indlæg af Vinding »

Hausser Skrev:
> En klassisk omgang fornægtelse al-a Brøndby,
> alkoholikere eller narkomaner er vist heller ikke
> vejen frem. Erkend det og arbejd med det, istedet
> for at komme med pinlige bortforklaringer. For
> mig, så mangler en sådan tilgang format.

Godt ord igen.

Det nytter ikke noget at vi begynder at bide hovederne af hinanden.

Jeg mener at fejlen ligger hos spillerne. Lykkedes spillet ikke, så falder det hele fra hinanden. Forskellen på hjemme og udebane er at vi støtter spillerne rigtig godt på hjemmebanen. Det er det jeg ser som der giver forskellen.

Vinding

Indlæg af Vinding »

Holder resultatet hjem for Brøndby så er det kun Viborg der hr fået færre point end os på udebane her i efteråret. Det er lidt tankevækkende.

Men jeg kunne nu godt unde Aab at overvintre på førstepladsen.
Det er det eneste hold der har fortjent det her i efteråret sådan som de har spillet.

Vinding

Hausser

Indlæg af Hausser »

Og vores pinlige statistik er næsten ringere end det ser ud, for vi endnu ikke mødt svære modstandere som Brøndby og OB på udebane..

Må indrømme det er svært at sætte ord på hvor skuffet man er, de amatøragtige præstationer vi laver gang på gang på udebane, er skæmmede og altoverskyggende lige nu..

Hekler

Indlæg af Hekler »

Hausser Skrev:
> Må indrømme det er svært at sætte ord på hvor
> skuffet man er, de amatøragtige præstationer vi
> laver gang på gang på udebane, er skæmmede og
> altoverskyggende lige nu..

Roligt nu er er 4 måneder til at vi spiller igen så der er nok lidt tid at arbejde på tingene

Hausser

Indlæg af Hausser »

Hekler Skrev:
> Hvorfor er det "En klassisk omgang fornægtelse"

Når man ikke erkender pinligt åbenlyse problemer og bortforklarer med undskyldninger, så er det fornægtelse.

> Hvad er forskellen på bortforklaringer og
> forklaringer?

En forklaring om at vi fik et psykisk knæk i en kamp som ligger 2 måneder tilbage, og derfor stadig præsterer på lilleputniveau er en bortforklaring. En forklaring om at vi spiller elendigt, formår næsten ikke at skabe noget fremad og at spillerne har en psyke, mere skrøbelig en Peter Lundin, er en forklaring.

> Hvilken sådan tilgang? og ved du hvordan der
> arbejdes?

Fornægtertilgangen er nosseløs og pinlig. Vi sad allesammen herinde og grinede af Bif udebanekompleks og ledelsens udmeldelser. Der er nok nogen der vil sige at vi skal feje for egen dør..

Besvar