Werder Bremen

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
Anni

Werder Bremen

Indlæg af Anni »

Til dem, der kan se den tyske kanal ARD, viser de Schalke 04-Werder Bremen nu.

Nu har jeg ikke hørt om Zidan et stykke tid, så jeg ved ikke, om han er skadet oder wass, men han er i al fald ikke på banen, og de har ikke nævnt, hvem der sidder på udskiftingsbænken.

Men så kan man da altid se, hvordan Ebbe Sand klarer sig, han spiller i al fald :o)

Anni

Senest rettet af Anni 19. apr 2005, 23:27, rettet i alt 1 gang.

Fc-Arne

Re: Werder Bremen

Indlæg af Fc-Arne »

Hørte tidligere, at Zidan var ret tæt på startopstillingen eftersom, at Klose er ude med en skade. Så mon ikke om han sidder på bænken...

Anni

Indlæg af Anni »

Forhåbentlig, så kan jeg få en pause i rengøringen, hvis han kommer ind :O)

Anni

mancitydk

Indlæg af mancitydk »

Han skulle gerne være på bænken. Det var han hvert fald i weekendens kamp, hvor han fik et lille kvarter. Håb du på bare på en schalke 04 føring. så kommer han nok på banen

hviid

Indlæg af hviid »

Ja, forhåbentlig når han at komme ind. Han har dog ikke vist det helt store i de seneste kampe og fik bl.a. i kampen mod Stuttgart for et par uger siden karakteren 4,5, som vel svarer til et 6-tal eller lavere.
Mod Hertha i lørdags var han vist heller ikke for god, i hvert fald kritiserer flere Werder-fans ham for lidt for mange fejlafleveringer i de 15 minutter, han spillede. Til gengæld var en af hans konkurrenter, Valdez, endnu ringere, men spiller alligevel fra start af i aften mod Schalke.
Men et enkelt Zidan-mål kan dog nemt gøre underværker...

Anni

Indlæg af Anni »

Ja og Valdez fik en flænge i baghovedet i kampens start, så det er jo ikke sikkert, han spiller hele kampen.

Men med de få chancer, de har haft her i 1. halvleg, så trænger de til en tryllende Zidan på banen.

Anni

Anni

Indlæg af Anni »

Så scorede Ebbe Sand. Har han brækket næsen, siden han render rundt med den Hannibal the Cannibal maske?

Anni

Poulsgaard

Indlæg af Poulsgaard »

Ja og den kom så der: 1-0 ved Ebbe Sand

Fc-Arne

Indlæg af Fc-Arne »

Det har han i sandhed..

Simon

Indlæg af Simon »

Det var næsten ærgeligt at Werder udlignede i det 84. minut, for Zidan stod klar til at komme ind...:-(
Desuden surt for Werder at de fik underkendt et mål til 2-1 for en forkert offside i overtiden, hvor også Christian Poulsen havde et skud på indersiden af stolpen...

Anni

Indlæg af Anni »

Ja og nu fører de i forlænget spilletid, så kommer han nok ikke ind :o(

Anni

Anni

Indlæg af Anni »

Det fik jeg vist skrevet lidt for tidligt :o) Men det er da en kamp, der sker noget i.

Anni

hviid

Indlæg af hviid »

Fed kamp eller hvad? Ville ønske jeg havde ARD, for det er lidt trist at følge med i en straffesparkskonkurrence over nettet...

Birdie

Indlæg af Birdie »

Schalke vinder 7-6 efter en uhyre spændende straffesparkskonkurrence. Keeper Frank Rost scorer på det afgørende straffespark!

Anni

Indlæg af Anni »

Det var sq en fed kamp. Synd de tabte. Jeg ville have Zidan ind, men gik åbenbart glip af en udskiftning, det er jo det der kan ske, når man gør rent og ser fodbold samtidig.

Men de blev snydt for et mål. Der var IKKE offside :o(

Anni

Besvar