Simon Poulsen i BT..

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
Aaes

Simon Poulsen i BT..

Indlæg af Aaes »

I dagens udgave af BT er der et ganske underholdende interview med Simon Poulsen på to sider..
Han snakker blandt andet om:
- Udlandet
- Sammenholdet i FCM
- Snus
- Hans mor
Senest rettet af Aaes 18. aug 2007, 20:01, rettet i alt 1 gang.

Vinding

Re: Simon Poulsen i BT..

Indlæg af Vinding »

Link??

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

bt.dk !

Og finder du ikke noget der; ja så er det måske fordi du kun kan læse det i papirsudgaven...

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Jeg købte papirudgaven for første gang i år ;-)

Udemærket artikel, specielt var det fedt at læse om den gode stemning der er i truppen, hvor de har en masse socialt sammen og hvor ingen holdes ude.

Han snakker dog om at han skal være mere stabil, og denne sæson for alvor træde frem på scenen som en bærende kræft. At dømme på dagens kamp skal han nok lige hæve koncentrationen lidt hvis det skal ske, men mon ikke han er klar over det. Landsholdet ligger trods alt og lurer hvis han kan holde et stabilt niveau, findes der nogen bedre motivationsfaktor? :-)

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Nu snakker du selv om "hælden vand ud af ørerne" i en anden tråd, men det er ikke hvad Simon Poulsen gør i denne artikel ? (uden at have læst den godt nok)

Selvfølgelig står han ikke frem og snakker om interne problemer i truppen, hvis sådanne findes, og selvfølgelig er det åbenlyst Simon skal være mere stabil og blive en bærende kræft på holdet i denne sæson.

Det er utroligt som man uge efter uge kan slå op i aviserne, og læse spillerne komme med udtalelser som: "Vi skal være mere stabile", "vi skal præstere på et højere niveau", "vi må ikke undervurdere vores modstandere, som vi gjorde i dag", "jeg personligt skal være mere stabil" og "jeg skal ind og tage noget mere ansvar", og så leverer de efterfølgende en fuldstændig viljeforladt indsats (igen). Vi har nok DKs bedste snakke-hold, men når det kommer til præstationerne på banen, så kniber det noget. (Ja, vi har 10 point, men 4-7 af dem kunne lige så vel have endt hos modstanderne, uden spillerne kunne have brokket sig).

Peter Ross

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Hehe du har ret i at det med at hæve niveauet er en floskel, men 99,9% af alt fodboldspillere udtaler sig om er jo det samme igen og igen, fuldstændig som med interviews efter kampene :-D

MEN alligevel, hvis der havde været problemer i truppen havde man nok anet det, for mig virker det som det helt rigtige billede af vi pt. har en af de bedst fungerende trupper, rent socialt. Og at dette skyldes Eriks trænerstil.

Snus? Er de blevet vanvittige :-D - Sådan noget rendte min farfar rundt med, troede virkelig ikke nogen brugte den slags længere ;-)

Aaes

Indlæg af Aaes »

Snus er ved at blive et hit igen - fortiden indhenter os igen Ravn ;-)

Besvar