Forza advarer FCM
-
foboldfreaken1001
Forza advarer FCM
Senest rettet af foboldfreaken1001 3. jul 2007, 14:14, rettet i alt 1 gang.
-
mancitydk
Re: Forza advarer FCM
Har lige læst artiklen....
Og nu skal man lige huske, at den blev skrevet før nyheden om Thyge kom ind. Men ja, tror da vi får en svær sæson med de forventninger der er til holdet. Men omvendt, som artiklen selv skriver, kunne vi have gjort noget anderledes? Det tror jeg ikke...
Og nu skal man lige huske, at den blev skrevet før nyheden om Thyge kom ind. Men ja, tror da vi får en svær sæson med de forventninger der er til holdet. Men omvendt, som artiklen selv skriver, kunne vi have gjort noget anderledes? Det tror jeg ikke...
-
Kent
Det er lederen fra gårsdagens Tipsblad. Jeg synes ikke han siger noget revolutionerende, men summerer meget fint op på situationen i FCM (før Thyge-købet). Jeg er helt enig med ham i, at den næste sæson bliver utrolig vigtig. Hvis vi for alvor skal tro på Vision 2011, så er vi nød til at vise, at vi kan holde et højt niveau selv efter profilsalg.
Jeg tror det er for meget at forvente, at vi skal ende på 2. pladsen igen, men vi skal for alt i verden ikke ned midt i feltet. En top4-placering, hvor vi spiller med om medaljer hele vejen vil være godkendt.
Jeg tror det er for meget at forvente, at vi skal ende på 2. pladsen igen, men vi skal for alt i verden ikke ned midt i feltet. En top4-placering, hvor vi spiller med om medaljer hele vejen vil være godkendt.
-
David
foboldfreaken1001 Skrev:
-------------------------------------------------------
> Kan der være noget om snakken??
>
> http://forza.dk/index.php/news/show/id=135719
Tjaaa. Jeg er helt roligt. Bak er afløst af Klimpl, der er rimelig erfaren spiller med 200 første holdskampe i både slovakiet og tjekkiet. I de sidste 2 klubber, som anfører. Han er på landsholdet og spillet UEFA kampe. Og at han tilmed kender Raska godt er et stort PLUS, så de kan snakke sammen.
Hvis vi så får thyge tilbage, så mener jeg faktisk vi er bedre end før. Thyge var typen der gjorde vores spil kanont. Ham kunne vi ikke erstatte med dem vi havde. Dennis kan vi godt erstatte. Vi har både Danny og Claus, der er fuldgode spillere + så er der flinta og sivebæk også.
Så jeg sover helt roligt, trods alle's mening om vi er svækket.
David
> Kan der være noget om snakken??
>
> http://forza.dk/index.php/news/show/id=135719
Tjaaa. Jeg er helt roligt. Bak er afløst af Klimpl, der er rimelig erfaren spiller med 200 første holdskampe i både slovakiet og tjekkiet. I de sidste 2 klubber, som anfører. Han er på landsholdet og spillet UEFA kampe. Og at han tilmed kender Raska godt er et stort PLUS, så de kan snakke sammen.
Hvis vi så får thyge tilbage, så mener jeg faktisk vi er bedre end før. Thyge var typen der gjorde vores spil kanont. Ham kunne vi ikke erstatte med dem vi havde. Dennis kan vi godt erstatte. Vi har både Danny og Claus, der er fuldgode spillere + så er der flinta og sivebæk også.
Så jeg sover helt roligt, trods alle's mening om vi er svækket.
David
-
Peter Ross
Det er vel rimelig åbenlyst for alle, at FCM set udefra ser svækkede ud. Det vil alle hold gøre, når de sælger 3 landsholdsspillere indenfor et halvt år.
Thyge ser ud til at komme tilbage, så ham gider jeg ikke kommentere.
Bak forlængede sin kontrakt sidste gang, under den betingelse han kunne komme til udlandet, hvis det rette tilbud dukkede op for ham, hvilket man må sige Heerenveen umiddelbart ser ud til at være. Han er tiltænkt en fast plads på et hold, der også spiller fodbold, i stedet for blot at losse.
Dennis har gennem det sidste halve år ikke snakket om andet end udlandet, og så hellere slippe en mand, der tydeligvis ville væk uanset hvad, end have ham rendende rundt og være utilfreds.
Så de 2 seneste salg har været mere eller mindre logiske, når man kombinerer dem med klubbens strategi. Den ene kom helt fra bunden i klubben, og arbejdede sig op som anfører, mens den anden blev hentet udefra som et talent der skulle finpudses, hvilket er de 2 ting klubben bryster sig meget af at gøre godt.
Peter Ross
Thyge ser ud til at komme tilbage, så ham gider jeg ikke kommentere.
Bak forlængede sin kontrakt sidste gang, under den betingelse han kunne komme til udlandet, hvis det rette tilbud dukkede op for ham, hvilket man må sige Heerenveen umiddelbart ser ud til at være. Han er tiltænkt en fast plads på et hold, der også spiller fodbold, i stedet for blot at losse.
Dennis har gennem det sidste halve år ikke snakket om andet end udlandet, og så hellere slippe en mand, der tydeligvis ville væk uanset hvad, end have ham rendende rundt og være utilfreds.
Så de 2 seneste salg har været mere eller mindre logiske, når man kombinerer dem med klubbens strategi. Den ene kom helt fra bunden i klubben, og arbejdede sig op som anfører, mens den anden blev hentet udefra som et talent der skulle finpudses, hvilket er de 2 ting klubben bryster sig meget af at gøre godt.
Peter Ross
-
YahooSeeker [Bot]
FCM syntes jeg generelt aldrig bliver levnet ret stor chancer i pressen. Det er den evindelige ” mølle” FCM har solgt deres største profiler ( hvilket FCM har gjort gennem hele deres eksistens) så nu klare FCM den ikke.
Fordelen er, at FCM har lige solgt ”i går dagens stjerner” ( og det er let og håndgribeligt at forholde sig til) fordi ”morgen dagens stjerner” er ved at gøre deres entre på fodboldscenen.
Hvis jeg havde sagt for bare 1 år siden, at Dennis Sørensen, Kristian Bak, Simon Poulsen og Mikkel Thygesen om et år havde debuteret på landsholdet, så ville folk have ” rystet på deres hoveder”.
For bare 1 – 2 år siden var folk vist godt trætte af Dennis Sørensen, Mikkel Thygesen og Simon Poulsen mv., men det er glemt.
Hvis vi skal hoppe med på medievognen, så skulle vi heller ikke have solgt: Christian Lundberg, Thomas Ambrocius, Allan Bak, Morten Skoubo, Peter Skov Jensen og Mohammed Zidan osv. For uden dem så var FCM jo ingen ting. Alligevel er vi det mest vindende hold i Jylland, og godt på vej til at overtage BiF position, som det anden mest vindende hold i Danmark.
Om 1 – 2 år så er Magnus Troest A-Landsholdsspiller, ligesom Leon Jessen, Sivebæk og Danny Olsen mv. Særlig Danny Olsen vil folk sige, at han spiller af lort…..ja faktisk ligeså ringe som en vis hr. M. Thygesen – ik?(--:
Nå, så vi skal igang med at sælge ovenstående: Troest,Sivebæk, Jessen og Danny Olsen til udlandet, så er det den „ samme tilbagenvende årlige plade“ – FCM klare sig aldrig uden de 3, faktisk er FCM intet uden de 3.
Når så vi har fået vores guldmedaljer inde år 2011; så går det ikke længe for det hele igen kan starte forfra. Har det overhovedet nogensinde været anderledes siden 1999?
Fordelen er, at FCM har lige solgt ”i går dagens stjerner” ( og det er let og håndgribeligt at forholde sig til) fordi ”morgen dagens stjerner” er ved at gøre deres entre på fodboldscenen.
Hvis jeg havde sagt for bare 1 år siden, at Dennis Sørensen, Kristian Bak, Simon Poulsen og Mikkel Thygesen om et år havde debuteret på landsholdet, så ville folk have ” rystet på deres hoveder”.
For bare 1 – 2 år siden var folk vist godt trætte af Dennis Sørensen, Mikkel Thygesen og Simon Poulsen mv., men det er glemt.
Hvis vi skal hoppe med på medievognen, så skulle vi heller ikke have solgt: Christian Lundberg, Thomas Ambrocius, Allan Bak, Morten Skoubo, Peter Skov Jensen og Mohammed Zidan osv. For uden dem så var FCM jo ingen ting. Alligevel er vi det mest vindende hold i Jylland, og godt på vej til at overtage BiF position, som det anden mest vindende hold i Danmark.
Om 1 – 2 år så er Magnus Troest A-Landsholdsspiller, ligesom Leon Jessen, Sivebæk og Danny Olsen mv. Særlig Danny Olsen vil folk sige, at han spiller af lort…..ja faktisk ligeså ringe som en vis hr. M. Thygesen – ik?(--:
Nå, så vi skal igang med at sælge ovenstående: Troest,Sivebæk, Jessen og Danny Olsen til udlandet, så er det den „ samme tilbagenvende årlige plade“ – FCM klare sig aldrig uden de 3, faktisk er FCM intet uden de 3.
Når så vi har fået vores guldmedaljer inde år 2011; så går det ikke længe for det hele igen kan starte forfra. Har det overhovedet nogensinde været anderledes siden 1999?
-
BW - 665
David Skrev:
> foboldfreaken1001 Skrev:
> -----------------------------------------------------
> Tjaaa. Jeg er helt roligt. Bak er afløst af
> Klimpl, der er rimelig erfaren spiller med 200
> første holdskampe i både slovakiet og tjekkiet. I
> de sidste 2 klubber, som anfører. Han er på
> landsholdet og spillet UEFA kampe. Og at han
> tilmed kender Raska godt er et stort PLUS, så de
> kan snakke sammen.
>
> Hvis vi så får thyge tilbage, så mener jeg faktisk
> vi er bedre end før. Thyge var typen der gjorde
> vores spil kanont. Ham kunne vi ikke erstatte med
> dem vi havde. Dennis kan vi godt erstatte. Vi har
> både Danny og Claus, der er fuldgode spillere + så
> er der flinta og sivebæk også.
>
> Så jeg sover helt roligt, trods alle's mening om
> vi er svækket.
>
>
> David
Noget af en satset udmelding du kommer med der synes jeg...
Sæsonens bedste spiller samt en af vores mest bærende og rutinerede kræfter, og en af vores 3 mest scorende og velspillende spillere med 11 mål, i bytte for en relativt ukendt Slovak og Thygesen som har manglet kamptræning og kontinuitet over de sidste 6 måneder?
At du mener vi ligefrem er bedre end før, har jeg godt nok svært ved at se. Og desuden, at du mener vi godt kan erstatte Dennis med Danny Olsen og Madsen kan jeg slet ikke følge dig i, da jeg mener Dennis har en helt anden klasse end de 2 lige pt., og nogle andre spidskompetencer i sit spil. At Danny så på sigt evt. kan gå hen og vise sig ligeså god for holdet på sin måde, det er så en anden sag...
Synes ikke vi er blevet forstærket, men bliver Thygesen hentet hjem igen så er jeg helt enig i at vi ikke er nær så mærkbart svækket som vi kunne have været. Og hvis ulvefar endda pønser på endnu et indkøb, evt. til defensiven, så begynder det at se helt fornuftigt ud...
> foboldfreaken1001 Skrev:
> -----------------------------------------------------
> Tjaaa. Jeg er helt roligt. Bak er afløst af
> Klimpl, der er rimelig erfaren spiller med 200
> første holdskampe i både slovakiet og tjekkiet. I
> de sidste 2 klubber, som anfører. Han er på
> landsholdet og spillet UEFA kampe. Og at han
> tilmed kender Raska godt er et stort PLUS, så de
> kan snakke sammen.
>
> Hvis vi så får thyge tilbage, så mener jeg faktisk
> vi er bedre end før. Thyge var typen der gjorde
> vores spil kanont. Ham kunne vi ikke erstatte med
> dem vi havde. Dennis kan vi godt erstatte. Vi har
> både Danny og Claus, der er fuldgode spillere + så
> er der flinta og sivebæk også.
>
> Så jeg sover helt roligt, trods alle's mening om
> vi er svækket.
>
>
> David
Noget af en satset udmelding du kommer med der synes jeg...
Sæsonens bedste spiller samt en af vores mest bærende og rutinerede kræfter, og en af vores 3 mest scorende og velspillende spillere med 11 mål, i bytte for en relativt ukendt Slovak og Thygesen som har manglet kamptræning og kontinuitet over de sidste 6 måneder?
At du mener vi ligefrem er bedre end før, har jeg godt nok svært ved at se. Og desuden, at du mener vi godt kan erstatte Dennis med Danny Olsen og Madsen kan jeg slet ikke følge dig i, da jeg mener Dennis har en helt anden klasse end de 2 lige pt., og nogle andre spidskompetencer i sit spil. At Danny så på sigt evt. kan gå hen og vise sig ligeså god for holdet på sin måde, det er så en anden sag...
Synes ikke vi er blevet forstærket, men bliver Thygesen hentet hjem igen så er jeg helt enig i at vi ikke er nær så mærkbart svækket som vi kunne have været. Og hvis ulvefar endda pønser på endnu et indkøb, evt. til defensiven, så begynder det at se helt fornuftigt ud...
-
BW - 665
Helt enig! Jeg synes også at salget af de 2 profiler sender et utroligt værdifuldt signal til omverdenen, og især til unge talenter, om at vi virkelig er en klub der kan/vil give unge såvel som rutinerede kræfter en god mulighed for et udenlandseventyr.
Og som du siger, det måtte jo komme... Baks betingelse var tilsyneladende det du netop nævner, og Sørensens spillelyst var tydeligvis nedadgående efter vinterpausen, hvor mange havde forventet han ville blive skudt af.
Så alt i alt, hvis vores nye forsvarsspiller viser sig dygtig nok til opgaven, og Thygesen genfinder sit gamle niveau, så skal der lyde rosende ord til klubbens høje herrer herfra!
Og som du siger, det måtte jo komme... Baks betingelse var tilsyneladende det du netop nævner, og Sørensens spillelyst var tydeligvis nedadgående efter vinterpausen, hvor mange havde forventet han ville blive skudt af.
Så alt i alt, hvis vores nye forsvarsspiller viser sig dygtig nok til opgaven, og Thygesen genfinder sit gamle niveau, så skal der lyde rosende ord til klubbens høje herrer herfra!
-
bw2443
BW - 665 Skrev:
> David Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > foboldfreaken1001 Skrev:
> >
> ---
> > Tjaaa. Jeg er helt roligt. Bak er afløst af
> > Klimpl, der er rimelig erfaren spiller med 200
> > første holdskampe i både slovakiet og tjekkiet.
> I
> > de sidste 2 klubber, som anfører. Han er på
> > landsholdet og spillet UEFA kampe. Og at han
> > tilmed kender Raska godt er et stort PLUS, så
> de
> > kan snakke sammen.
> >
> > Hvis vi så får thyge tilbage, så mener jeg
> faktisk
> > vi er bedre end før. Thyge var typen der gjorde
> > vores spil kanont. Ham kunne vi ikke erstatte
> med
> > dem vi havde. Dennis kan vi godt erstatte. Vi
> har
> > både Danny og Claus, der er fuldgode spillere +
> så
> > er der flinta og sivebæk også.
> >
> > Så jeg sover helt roligt, trods alle's mening
> om
> > vi er svækket.
> >
> >
> > David
>
> Noget af en satset udmelding du kommer med der
> synes jeg...
>
> Sæsonens bedste spiller samt en af vores mest
> bærende og rutinerede kræfter, og en af vores 3
> mest scorende og velspillende spillere med 11 mål,
> i bytte for en relativt ukendt Slovak og Thygesen
> som har manglet kamptræning og kontinuitet over de
> sidste 6 måneder?
>
> At du mener vi ligefrem er bedre end før, har jeg
> godt nok svært ved at se. Og desuden, at du mener
> vi godt kan erstatte Dennis med Danny Olsen og
> Madsen kan jeg slet ikke følge dig i, da jeg mener
> Dennis har en helt anden klasse end de 2 lige pt.,
> og nogle andre spidskompetencer i sit spil. At
> Danny så på sigt evt. kan gå hen og vise sig
> ligeså god for holdet på sin måde, det er så en
> anden sag...
>
> Synes ikke vi er blevet forstærket, men bliver
> Thygesen hentet hjem igen så er jeg helt enig i at
> vi ikke er nær så mærkbart svækket som vi kunne
> have været. Og hvis ulvefar endda pønser på endnu
> et indkøb, evt. til defensiven, så begynder det at
> se helt fornuftigt ud...
Bare fordi Dennis er en af vores mest rutinerede spillere
betyder jo ikke at han er rutineret. Det mener jeg da ikke han er.
Velspillende. Det vil jeg også være så "satset" at betvivle. Han har scoret 11 mål ja, men spillet stabilt og godt, det synes jeg langt fra han har.
Derfor tror jeg ikke Dennis vil betyde alverden, når vi har så mange talentfulde spillere på den plads, og endda en etableret. Forresten så vil jeg gerne vide hvilke spidskompetencer(Som er vigtigt for en højrefløj) Dennis har som Danny ikke har??
> David Skrev:
> -----
> > foboldfreaken1001 Skrev:
> >
> ---
> > Tjaaa. Jeg er helt roligt. Bak er afløst af
> > Klimpl, der er rimelig erfaren spiller med 200
> > første holdskampe i både slovakiet og tjekkiet.
> I
> > de sidste 2 klubber, som anfører. Han er på
> > landsholdet og spillet UEFA kampe. Og at han
> > tilmed kender Raska godt er et stort PLUS, så
> de
> > kan snakke sammen.
> >
> > Hvis vi så får thyge tilbage, så mener jeg
> faktisk
> > vi er bedre end før. Thyge var typen der gjorde
> > vores spil kanont. Ham kunne vi ikke erstatte
> med
> > dem vi havde. Dennis kan vi godt erstatte. Vi
> har
> > både Danny og Claus, der er fuldgode spillere +
> så
> > er der flinta og sivebæk også.
> >
> > Så jeg sover helt roligt, trods alle's mening
> om
> > vi er svækket.
> >
> >
> > David
>
> Noget af en satset udmelding du kommer med der
> synes jeg...
>
> Sæsonens bedste spiller samt en af vores mest
> bærende og rutinerede kræfter, og en af vores 3
> mest scorende og velspillende spillere med 11 mål,
> i bytte for en relativt ukendt Slovak og Thygesen
> som har manglet kamptræning og kontinuitet over de
> sidste 6 måneder?
>
> At du mener vi ligefrem er bedre end før, har jeg
> godt nok svært ved at se. Og desuden, at du mener
> vi godt kan erstatte Dennis med Danny Olsen og
> Madsen kan jeg slet ikke følge dig i, da jeg mener
> Dennis har en helt anden klasse end de 2 lige pt.,
> og nogle andre spidskompetencer i sit spil. At
> Danny så på sigt evt. kan gå hen og vise sig
> ligeså god for holdet på sin måde, det er så en
> anden sag...
>
> Synes ikke vi er blevet forstærket, men bliver
> Thygesen hentet hjem igen så er jeg helt enig i at
> vi ikke er nær så mærkbart svækket som vi kunne
> have været. Og hvis ulvefar endda pønser på endnu
> et indkøb, evt. til defensiven, så begynder det at
> se helt fornuftigt ud...
Bare fordi Dennis er en af vores mest rutinerede spillere
betyder jo ikke at han er rutineret. Det mener jeg da ikke han er.
Velspillende. Det vil jeg også være så "satset" at betvivle. Han har scoret 11 mål ja, men spillet stabilt og godt, det synes jeg langt fra han har.
Derfor tror jeg ikke Dennis vil betyde alverden, når vi har så mange talentfulde spillere på den plads, og endda en etableret. Forresten så vil jeg gerne vide hvilke spidskompetencer(Som er vigtigt for en højrefløj) Dennis har som Danny ikke har??
-
Lars EC
Fuldstændig enig David. Jeg er også helt rolig efter Thyge kom til
-
BW - 665
bw2443 Skrev:
> Bare fordi Dennis er en af vores mest rutinerede
> spillere betyder jo ikke at han er rutineret.
> Det mener jeg da ikke han er.
Say what?! Det er jo netop det som det betyder. En rutineret spiller på et tophold, er da selvsagt en rutineret spiller på SAS-liga niveau? Forstår ikke helt din selvmodsigelse må jeg tilstå...
> Velspillende. Det vil jeg også være så "satset" at
> betvivle. Han har scoret 11 mål ja, men spillet
> stabilt og godt, det synes jeg langt fra han har.
Okay... ja det må man sige er en satset udmelding, hvis vi ser bort fra det sidste halve år i klubben, hvor han trods svingende præstationer og manglende moral stadig viste sin klasse i momenter, så har han været en af de absolut bedste offensive kræfter for os, og i ligaen i det hele taget. Tror du hans landsholdsudtagelser har været tilfældig?
> Derfor tror jeg ikke Dennis vil betyde alverden,
> når vi har så mange talentfulde spillere på den
> plads og endda en etableret. Forresten så vil jeg
> gerne vide hvilke spidskompetencer(Som er vigtigt
> for en højrefløj) Dennis har som Danny ikke har??
Uha, hvor skal vi begynde. Han er målsøgende på en helt anden måde, i kræft af hans gamle rolle som angriber. Han er flakende i sit spil, søger konstant ind i feltet og er både teknisk stærk og dygtig i hovedspillet. Danny er en meget mere typisk fløjspiller der søger kanten og udfordrer mand mod mand. Kan slet ikke se hvordan du IKKE kan mene at de er forskellige i deres spillestil?
> Bare fordi Dennis er en af vores mest rutinerede
> spillere betyder jo ikke at han er rutineret.
> Det mener jeg da ikke han er.
Say what?! Det er jo netop det som det betyder. En rutineret spiller på et tophold, er da selvsagt en rutineret spiller på SAS-liga niveau? Forstår ikke helt din selvmodsigelse må jeg tilstå...
> Velspillende. Det vil jeg også være så "satset" at
> betvivle. Han har scoret 11 mål ja, men spillet
> stabilt og godt, det synes jeg langt fra han har.
Okay... ja det må man sige er en satset udmelding, hvis vi ser bort fra det sidste halve år i klubben, hvor han trods svingende præstationer og manglende moral stadig viste sin klasse i momenter, så har han været en af de absolut bedste offensive kræfter for os, og i ligaen i det hele taget. Tror du hans landsholdsudtagelser har været tilfældig?
> Derfor tror jeg ikke Dennis vil betyde alverden,
> når vi har så mange talentfulde spillere på den
> plads og endda en etableret. Forresten så vil jeg
> gerne vide hvilke spidskompetencer(Som er vigtigt
> for en højrefløj) Dennis har som Danny ikke har??
Uha, hvor skal vi begynde. Han er målsøgende på en helt anden måde, i kræft af hans gamle rolle som angriber. Han er flakende i sit spil, søger konstant ind i feltet og er både teknisk stærk og dygtig i hovedspillet. Danny er en meget mere typisk fløjspiller der søger kanten og udfordrer mand mod mand. Kan slet ikke se hvordan du IKKE kan mene at de er forskellige i deres spillestil?
-
bw2443
BW - 665 Skrev:
> bw2443 Skrev:
> -----
> > Bare fordi Dennis er en af vores mest
> rutinerede
> > spillere betyder jo ikke at han er rutineret.
> > Det mener jeg da ikke han er.
>
> Say what?! Det er jo netop det som det betyder. En
> rutineret spiller på et tophold, er da selvsagt en
> rutineret spiller på SAS-liga niveau? Forstår ikke
> helt din selvmodsigelse må jeg tilstå...
Vi har et meget urutineret hold, derfor kan Dennis jo godt være en af vores mest rutinerede spillere, uden at være rutineret. Det kommer jo an på om du mener en spiller er rutineret, hvis han har spillet 100 sas liga kampe og 1 landskamp. Jeg mener at en rutineret spiller er en der har spillet mange år på højt niveau, som fx Frank eller Claus Madsen.
>
> > Velspillende. Det vil jeg også være så "satset"
> at
> > betvivle. Han har scoret 11 mål ja, men spillet
> > stabilt og godt, det synes jeg langt fra han
> har.
>
> Okay... ja det må man sige er en satset udmelding,
> hvis vi ser bort fra det sidste halve år i
> klubben, hvor han trods svingende præstationer og
> manglende moral stadig viste sin klasse i
> momenter, så har han været en af de absolut bedste
> offensive kræfter for os, og i ligaen i det hele
> taget. Tror du hans landsholdsudtagelser har været
> tilfældig?
Du hjælper mig jo bare med at få min pointe igennem:) han har haft mange svingende præstationer, med undtagelse af cirka 2 kampe. Hvis bare man tager Aab kampen spillede han jo faktisk ganske dårligt indtil han scorede sit mål.
Manglende moral mener jeg da heller ikke skal være kendetegnende, for en du kalder "Den bærende kraft"
Han har bestemt ikke været en af de bedste i ligaen!
Nej hans landsholdsudtagelse er overhovedet ikke tilfældig. Den kom fordi Morten Olsen manglede en targetspiller i Søren Larsen og Morten Skoubos fravær. Ikke fordi han så nogle kvaliteter i Dennis som kantspiller, hvilket han jo var hos os(med undtagelse af meget få kampe)
> > Derfor tror jeg ikke Dennis vil betyde
> alverden,
> > når vi har så mange talentfulde spillere på den
> > plads og endda en etableret. Forresten så vil
> jeg
> > gerne vide hvilke spidskompetencer(Som er
> vigtigt
> > for en højrefløj) Dennis har som Danny ikke
> har??
>
> Uha, hvor skal vi begynde. Han er målsøgende på en
> helt anden måde, i kræft af hans gamle rolle som
> angriber. Han er flakende i sit spil, søger
> konstant ind i feltet og er både teknisk stærk og
> dygtig i hovedspillet. Danny er en meget mere
> typisk fløjspiller der søger kanten og udfordrer
> mand mod mand. Kan slet ikke se hvordan du IKKE
> kan mene at de er forskellige i deres spillestil?
Målsøgende. Ja han løber i vejen for angriberne i stedet for at gå til baglinien. Er det godt han søger ind i feltet som kantspiller? hvorfor skal vi have en kantspiller som er dygtig i hovedspillet?
Jo de er helt klart forskellige, Dennis er nemlig ikke kantspiller!!
Alt det du siger her bekræfter jo bare det jeg har sagt. Danny vil sagtens kunne tage over på højrekanten, for han ER højrekant. Han vil give en helt anden vinkel på den plads, og spille den mere som Simon P spiller hans fløj.
> bw2443 Skrev:
> -----
> > Bare fordi Dennis er en af vores mest
> rutinerede
> > spillere betyder jo ikke at han er rutineret.
> > Det mener jeg da ikke han er.
>
> Say what?! Det er jo netop det som det betyder. En
> rutineret spiller på et tophold, er da selvsagt en
> rutineret spiller på SAS-liga niveau? Forstår ikke
> helt din selvmodsigelse må jeg tilstå...
Vi har et meget urutineret hold, derfor kan Dennis jo godt være en af vores mest rutinerede spillere, uden at være rutineret. Det kommer jo an på om du mener en spiller er rutineret, hvis han har spillet 100 sas liga kampe og 1 landskamp. Jeg mener at en rutineret spiller er en der har spillet mange år på højt niveau, som fx Frank eller Claus Madsen.
>
> > Velspillende. Det vil jeg også være så "satset"
> at
> > betvivle. Han har scoret 11 mål ja, men spillet
> > stabilt og godt, det synes jeg langt fra han
> har.
>
> Okay... ja det må man sige er en satset udmelding,
> hvis vi ser bort fra det sidste halve år i
> klubben, hvor han trods svingende præstationer og
> manglende moral stadig viste sin klasse i
> momenter, så har han været en af de absolut bedste
> offensive kræfter for os, og i ligaen i det hele
> taget. Tror du hans landsholdsudtagelser har været
> tilfældig?
Du hjælper mig jo bare med at få min pointe igennem:) han har haft mange svingende præstationer, med undtagelse af cirka 2 kampe. Hvis bare man tager Aab kampen spillede han jo faktisk ganske dårligt indtil han scorede sit mål.
Manglende moral mener jeg da heller ikke skal være kendetegnende, for en du kalder "Den bærende kraft"
Han har bestemt ikke været en af de bedste i ligaen!
Nej hans landsholdsudtagelse er overhovedet ikke tilfældig. Den kom fordi Morten Olsen manglede en targetspiller i Søren Larsen og Morten Skoubos fravær. Ikke fordi han så nogle kvaliteter i Dennis som kantspiller, hvilket han jo var hos os(med undtagelse af meget få kampe)
> > Derfor tror jeg ikke Dennis vil betyde
> alverden,
> > når vi har så mange talentfulde spillere på den
> > plads og endda en etableret. Forresten så vil
> jeg
> > gerne vide hvilke spidskompetencer(Som er
> vigtigt
> > for en højrefløj) Dennis har som Danny ikke
> har??
>
> Uha, hvor skal vi begynde. Han er målsøgende på en
> helt anden måde, i kræft af hans gamle rolle som
> angriber. Han er flakende i sit spil, søger
> konstant ind i feltet og er både teknisk stærk og
> dygtig i hovedspillet. Danny er en meget mere
> typisk fløjspiller der søger kanten og udfordrer
> mand mod mand. Kan slet ikke se hvordan du IKKE
> kan mene at de er forskellige i deres spillestil?
Målsøgende. Ja han løber i vejen for angriberne i stedet for at gå til baglinien. Er det godt han søger ind i feltet som kantspiller? hvorfor skal vi have en kantspiller som er dygtig i hovedspillet?
Jo de er helt klart forskellige, Dennis er nemlig ikke kantspiller!!
Alt det du siger her bekræfter jo bare det jeg har sagt. Danny vil sagtens kunne tage over på højrekanten, for han ER højrekant. Han vil give en helt anden vinkel på den plads, og spille den mere som Simon P spiller hans fløj.
-
BW - 665
bw2443 Skrev:
> Vi har et meget urutineret hold, derfor kan Dennis
> jo godt være en af vores mest rutinerede spillere,
> uden at være rutineret. Det kommer jo an på om du
> mener en spiller er rutineret, hvis han har
> spillet 100 sas liga kampe og 1 landskamp. Jeg
> mener at en rutineret spiller er en der har
> spillet mange år på højt niveau, som fx Frank
> eller Claus Madsen.
Ja vi har åbenbart et forskelligt syn på hvad rutine er. Jeg mener ikke man behøver at have spillet hele sin karriere på topplan og være 30 år for at være rutineret. Dennis har været med på højt plan i lang tid og spillet over 100 kampe i ligaen og snudst til internationalt niveau på klub- og landsholdsplan. Det er i mine øjne mere end rigeligt for at kunne kalde sig en rutineret SAS-Liga spiller.
> Du hjælper mig jo bare med at få min pointe
> igennem:) han har haft mange svingende
> præstationer, med undtagelse af cirka 2 kampe.
> Hvis bare man tager Aab kampen spillede han jo
> faktisk ganske dårligt indtil han scorede sit
> mål.
Nej, tværtimod. Du hentyder kun til hans sidste 6 måneder i klubben, jeg hentyder til hele den tid han har været her, hvilket lader til at være vores misforståelse. Over de seneste 6 måneder, der er jeg fuldt ud enig i dine betragtninger. Men synes du hans seneste 6 måneder i klubben er de eneste der skal tages med på kontoen, når man skal vurdere hans betydning for klubben? Vi kan vel godt blive enige om at han har været en af vores absolut bedste spillere set over flere sæsoner, ikke?
> Manglende moral mener jeg da heller ikke skal være
> kendetegnende, for en du kalder "Den bærende
> kraft"
Tjaa... det kan der være noget om, men nu har det jo heller ikke været et generelt problem for Dennis før vinterpausen, hvor han havde sat næsen op efter at blive skudt af.
> Han har bestemt ikke været en af de bedste i
> ligaen!
Jo det har han så sandelig, bare ikke de seneste 6 måneder
> Nej hans landsholdsudtagelse er overhovedet ikke
> tilfældig. Den kom fordi Morten Olsen manglede en
> targetspiller i Søren Larsen og Morten Skoubos
> fravær. Ikke fordi han så nogle kvaliteter i
> Dennis som kantspiller, hvilket han jo var hos
> os(med undtagelse af meget få kampe)
Det er rigtigt, men hvorfor tror du han blev valgt frem for et utal af andre potentiele valg? Det er vel et kvalitets stempel uanset om han spiller en anden position for sit klubhold eller ej?
> Målsøgende. Ja han løber i vejen for angriberne i
> stedet for at gå til baglinien.
Løber i vejen for angriberne? Det var da noget af en påstand... Mener du at ALLE kantspillere på verdensplan der søger ind i feltet og skærer ind i banen, "løber i vejen for angriberne"? Eller er det kun Dennis Sørensen der gør det?
> Er det godt han
> søger ind i feltet som kantspiller? hvorfor skal
> vi have en kantspiller som er dygtig i
> hovedspillet?
Det SKAL vi heller ikke have, men det tilfører dog vores angrebsspil en ekstra dimension. Hvor mange forsvarsspillere tror du der er vant til at spille overfor kantspillere som flaker omkring og nogengange søger ind i boksen og søger hovedstød? Manden er jo en umulig opgave for størstedelen af de hjemlige backs, med hans alsidige spil.
> Jo de er helt klart forskellige, Dennis er nemlig
> ikke kantspiller!!
Hvorfor ikke? Han er en utraditionel kantspiller, men stadig en kantspiller.
> Alt det du siger her bekræfter jo bare det jeg har
> sagt. Danny vil sagtens kunne tage over på
> højrekanten, for han ER højrekant. Han vil give en
> helt anden vinkel på den plads, og spille den mere
> som Simon P spiller hans fløj.
Helt rigtigt! Danny kan sagtens spille den højrekant, men ikke på samme måde som Dennis gjorde, hvilket netop er min pointe, så du ender faktisk med at bekræfte MIN påstand. Vi får Danny ind som spiller mere ala Simon Poulsen, og mister så den dimension i vores angrebsspil som Dennis tilføjede. Dermed ikke sagt at Danny ikke kan blive en gevinst for klubben, men han kan ikke udfylde den rolle Dennis havde, den type spiller er han bare ikke.
> Vi har et meget urutineret hold, derfor kan Dennis
> jo godt være en af vores mest rutinerede spillere,
> uden at være rutineret. Det kommer jo an på om du
> mener en spiller er rutineret, hvis han har
> spillet 100 sas liga kampe og 1 landskamp. Jeg
> mener at en rutineret spiller er en der har
> spillet mange år på højt niveau, som fx Frank
> eller Claus Madsen.
Ja vi har åbenbart et forskelligt syn på hvad rutine er. Jeg mener ikke man behøver at have spillet hele sin karriere på topplan og være 30 år for at være rutineret. Dennis har været med på højt plan i lang tid og spillet over 100 kampe i ligaen og snudst til internationalt niveau på klub- og landsholdsplan. Det er i mine øjne mere end rigeligt for at kunne kalde sig en rutineret SAS-Liga spiller.
> Du hjælper mig jo bare med at få min pointe
> igennem:) han har haft mange svingende
> præstationer, med undtagelse af cirka 2 kampe.
> Hvis bare man tager Aab kampen spillede han jo
> faktisk ganske dårligt indtil han scorede sit
> mål.
Nej, tværtimod. Du hentyder kun til hans sidste 6 måneder i klubben, jeg hentyder til hele den tid han har været her, hvilket lader til at være vores misforståelse. Over de seneste 6 måneder, der er jeg fuldt ud enig i dine betragtninger. Men synes du hans seneste 6 måneder i klubben er de eneste der skal tages med på kontoen, når man skal vurdere hans betydning for klubben? Vi kan vel godt blive enige om at han har været en af vores absolut bedste spillere set over flere sæsoner, ikke?
> Manglende moral mener jeg da heller ikke skal være
> kendetegnende, for en du kalder "Den bærende
> kraft"
Tjaa... det kan der være noget om, men nu har det jo heller ikke været et generelt problem for Dennis før vinterpausen, hvor han havde sat næsen op efter at blive skudt af.
> Han har bestemt ikke været en af de bedste i
> ligaen!
Jo det har han så sandelig, bare ikke de seneste 6 måneder
> Nej hans landsholdsudtagelse er overhovedet ikke
> tilfældig. Den kom fordi Morten Olsen manglede en
> targetspiller i Søren Larsen og Morten Skoubos
> fravær. Ikke fordi han så nogle kvaliteter i
> Dennis som kantspiller, hvilket han jo var hos
> os(med undtagelse af meget få kampe)
Det er rigtigt, men hvorfor tror du han blev valgt frem for et utal af andre potentiele valg? Det er vel et kvalitets stempel uanset om han spiller en anden position for sit klubhold eller ej?
> Målsøgende. Ja han løber i vejen for angriberne i
> stedet for at gå til baglinien.
Løber i vejen for angriberne? Det var da noget af en påstand... Mener du at ALLE kantspillere på verdensplan der søger ind i feltet og skærer ind i banen, "løber i vejen for angriberne"? Eller er det kun Dennis Sørensen der gør det?
> Er det godt han
> søger ind i feltet som kantspiller? hvorfor skal
> vi have en kantspiller som er dygtig i
> hovedspillet?
Det SKAL vi heller ikke have, men det tilfører dog vores angrebsspil en ekstra dimension. Hvor mange forsvarsspillere tror du der er vant til at spille overfor kantspillere som flaker omkring og nogengange søger ind i boksen og søger hovedstød? Manden er jo en umulig opgave for størstedelen af de hjemlige backs, med hans alsidige spil.
> Jo de er helt klart forskellige, Dennis er nemlig
> ikke kantspiller!!
Hvorfor ikke? Han er en utraditionel kantspiller, men stadig en kantspiller.
> Alt det du siger her bekræfter jo bare det jeg har
> sagt. Danny vil sagtens kunne tage over på
> højrekanten, for han ER højrekant. Han vil give en
> helt anden vinkel på den plads, og spille den mere
> som Simon P spiller hans fløj.
Helt rigtigt! Danny kan sagtens spille den højrekant, men ikke på samme måde som Dennis gjorde, hvilket netop er min pointe, så du ender faktisk med at bekræfte MIN påstand. Vi får Danny ind som spiller mere ala Simon Poulsen, og mister så den dimension i vores angrebsspil som Dennis tilføjede. Dermed ikke sagt at Danny ikke kan blive en gevinst for klubben, men han kan ikke udfylde den rolle Dennis havde, den type spiller er han bare ikke.
-
Husum
Peter Kjær advarer FCM
I dagens politiken er der en stor artikel med samme omdrejningspunkt som Forza artiklen. Her skriver Peter Kjær at FCM's salg af profiler (han skriver tre profiler hvilket jeg ikke helt forstår) styrker FCK's chancer for at vinde væsentligt.
Synes dog han glemmer at vi faktisk har hentet forstærkninger ind (især Thygesen) og at FCK smatidig også har mistet et par store profiler som man endnu ikke har fået erstattet (Linderoth og Jacobsen).
Desuden er det interessant at han mener at FCK's Mikael Antonsson og vores Klimpl er på samme niveau.
Synes dog han glemmer at vi faktisk har hentet forstærkninger ind (især Thygesen) og at FCK smatidig også har mistet et par store profiler som man endnu ikke har fået erstattet (Linderoth og Jacobsen).
Desuden er det interessant at han mener at FCK's Mikael Antonsson og vores Klimpl er på samme niveau.
-
Kent
Re: Peter Kjær advarer FCM
Jeg mistede al respekt for Peter Kjær, da han på direkte tv sagde, at han troede det var Jon Dahl, som FCK ville præsentere på et pressemøde efter en kamp (det var kontraktforlængelse med JC).
En sådan udtalelse vidner om lige nøjagtig 0 procents indsigt i fodboldens verden.
En sådan udtalelse vidner om lige nøjagtig 0 procents indsigt i fodboldens verden.