Pinligt!

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Thomasnoerum

Pinligt!

Indlæg af Thomasnoerum »

jeg faldt lige over den her video:(
http://www.youtube.com/watch?v=xI1pEqW-ClA man kan KUN hører capo'en og det er måske filmet 10 meter fra ASA!!! det er pinligt!!
Senest rettet af Thomasnoerum 5. jun 2007, 23:39, rettet i alt 1 gang.

Claus J

Pinligt!- At du ikke selv kan regne det ud!!

Indlæg af Claus J »

Hvis man står på en tribune med en højtaler vendt mod sin mobiltelefon som man optager med, samt alle fans der synger vendt væk fra mobilen og ud mod plænen, hvilken lyd tror du så man får optaget??

Spørgsmålet om det er så pinligt endda??

E!

Re: Pinligt!

Indlæg af E! »

Jeg tror du skal søge lidt på noget teori om lyds udbredelse.

Det er optaget som du skriver på ca 10 meters afstand, men i en vinkel på 90 grader i forhold til dem der står og synger - hvis optagelsen var på 10 meters afstand, men lige op imod ASA, ville resultatet være et helt andet.

Det er også ganske logisk at man næsten kun kan høre Capoen - højttaleranlæget blæser jo lyden ind på tribunen, hvor optagelsen finder sted.

Så pinligt?? - Nej på ingen måde, thats just the way sound works

YahooSeeker [Bot]

Re: Pinligt!

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Prøv lige at find en mobiloptagelse med ordenlig lyd. Alle de tribuneklip jeg har set er fælles om at man enten kun kan høre ham lige ved mobilen eller nogen meget nær, man får ingen bredere lyd-fornemmelse.

bw2443

Re: Pinligt! nej men trist

Indlæg af bw2443 »

Jeg ville nu bare kalde det trist.. ligesom de klip/den film, fcm support fredericia har lagt ind på youtube..

Hvis man skal lægge noget ud synes jeg det skal være noget man kan være stolt af, og det synes jeg ikke ligefrem man blev af den film..

Det er vel ikke pinligt for vi må jo bare anerkende at vi ikke er den fanklub i Danmark som larmer mest. Det er bare ærgerligt

Jeg synes også det er ærgerligt at smide noget ud på youtube, bare fordi man tænker, at vi da også skal ha noget fra fcm der. Hvis man skal, kan man så ikk lave noget i ordentlig kvalitet, med god lyd, eller bare hvis det er noget ekstraordinært fedt..

Besvar