Det går så godt i domkirke byen
-
Vinding
Det går så godt i domkirke byen
Senest rettet af Vinding 30. maj 2007, 20:23, rettet i alt 1 gang.
-
Lars
Re: Det går så godt i domkirke byen
Mon de har nogle billeder af det enter fra kameraerne på Viborg Stadion eller fra mobiltelefoner etc.
-
bw1216
emnet om Viborgs kontrollører har før været oppe at vende på graven...
http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,50146
http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,50146
-
Altoriso
Og det kan også godt være en idé at kigge lidt med på Wild Tigers debatforum,
hvor man de sidste dage har kunnet læse om episoderne
http://forum.wildtigers.dk/forum_new/
hvor man de sidste dage har kunnet læse om episoderne
http://forum.wildtigers.dk/forum_new/
-
Lars
Det overrasker mig ret meget at sådan en episode involvere FCNs fans, som jeg efter min opfattelse har et fredeligt ry.
Sat i perspektiv i forhold til hvor inaktive autoriteterne var til at sikre at vi kunne få lov at forlade stadionet i Viborg sidst vi var der, virker det i så fald det jeg har læst viser sig at være rigtigt som om at der er afsat nogle stormtropper i organisationen omkring stadionet rent og skært til at give udeholdets fans en hård omgang.
Så må vi se om ordensmagten i denne sag er bedre til at komme til bunds med tingene end sagen vedr. Malmø fansne. Det er de nok da kontrolører ikke er en del af politiet.
Sat i perspektiv i forhold til hvor inaktive autoriteterne var til at sikre at vi kunne få lov at forlade stadionet i Viborg sidst vi var der, virker det i så fald det jeg har læst viser sig at være rigtigt som om at der er afsat nogle stormtropper i organisationen omkring stadionet rent og skært til at give udeholdets fans en hård omgang.
Så må vi se om ordensmagten i denne sag er bedre til at komme til bunds med tingene end sagen vedr. Malmø fansne. Det er de nok da kontrolører ikke er en del af politiet.
-
bobthebuilder_dk
Ja nu er de "voldstosser" landskendt... Har netop hørt at det var med i P3...
Håber de får ryddet op!
Ligesom Viborg nok også lige skal have "ryddet op" på superligaholdet inden Ligaen starter igen
hehe
Håber de får ryddet op!
Ligesom Viborg nok også lige skal have "ryddet op" på superligaholdet inden Ligaen starter igen
-
BW#1713
De er kræfthelved så klamme der oppe i vifår...
De nyder virkelig at tage en i skridtet når man skal kropsvisiteres...
De nyder virkelig at tage en i skridtet når man skal kropsvisiteres...
-
Arff
Lars Skrev:
-------------------------------------------------------
> Det overrasker mig ret meget at sådan en episode
> involvere FCNs fans, som jeg efter min opfattelse
> har et fredeligt ry.
Det undre også mig lidt, men det er vel lidt det samme som episoden i Randers hvor Silkeborgs "fans" gik amok - de plejer også at være fredelig.
> Det overrasker mig ret meget at sådan en episode
> involvere FCNs fans, som jeg efter min opfattelse
> har et fredeligt ry.
Det undre også mig lidt, men det er vel lidt det samme som episoden i Randers hvor Silkeborgs "fans" gik amok - de plejer også at være fredelig.
-
Kent
Arff Skrev:
> Det undre også mig lidt, men det er vel lidt det
> samme som episoden i Randers hvor Silkeborgs
> "fans" gik amok - de plejer også at være fredelig.
Lige den gruppe af silkeborgfans, der var indblandet i urolighederne er vist kendt for at være knap så fredelige.
> Det undre også mig lidt, men det er vel lidt det
> samme som episoden i Randers hvor Silkeborgs
> "fans" gik amok - de plejer også at være fredelig.
Lige den gruppe af silkeborgfans, der var indblandet i urolighederne er vist kendt for at være knap så fredelige.
-
Lars
http://www.viborg-folkeblad.dk/apps/pbc ... 071/VIBORG
Viborg Folkeblads artikel vedr. sagen er hverken flatterende for kontrolørene eller for Politiet.
Viborg Folkeblads artikel vedr. sagen er hverken flatterende for kontrolørene eller for Politiet.
-
BW#2264
Kent Skrev:
> Arff Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Det undre også mig lidt, men det er vel lidt
> det
> > samme som episoden i Randers hvor Silkeborgs
> > "fans" gik amok - de plejer også at være
> fredelig.
>
> Lige den gruppe af silkeborgfans, der var
> indblandet i urolighederne er vist kendt for at
> være knap så fredelige.
Jeg havde ikke mulighed for at komme til Esbjerg i søndags, så valgte at tage ud på det lokale stadion her i Randers.
Og episoden med slagsmålet startede faktisk internt blandt Randers-fansene. Da kontrollørerne så skred ind, opdagede SIF'erne at der var gang i løjerne og prøvede at vælte hegnet for at komme over og være med. Men så vidt jeg er orienteret havde de pågældende SIF-"fans" også raseret en lokal bodega (Vesterbro's bodega, som sikkert huskes af FCM Århus-flokken fra sidste kamp i Randers) med røgbomber og lignende. Så helt fine i kanten er de i hvert fald ikke
> Arff Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Det undre også mig lidt, men det er vel lidt
> det
> > samme som episoden i Randers hvor Silkeborgs
> > "fans" gik amok - de plejer også at være
> fredelig.
>
> Lige den gruppe af silkeborgfans, der var
> indblandet i urolighederne er vist kendt for at
> være knap så fredelige.
Jeg havde ikke mulighed for at komme til Esbjerg i søndags, så valgte at tage ud på det lokale stadion her i Randers.
Og episoden med slagsmålet startede faktisk internt blandt Randers-fansene. Da kontrollørerne så skred ind, opdagede SIF'erne at der var gang i løjerne og prøvede at vælte hegnet for at komme over og være med. Men så vidt jeg er orienteret havde de pågældende SIF-"fans" også raseret en lokal bodega (Vesterbro's bodega, som sikkert huskes af FCM Århus-flokken fra sidste kamp i Randers) med røgbomber og lignende. Så helt fine i kanten er de i hvert fald ikke
-
Altoriso
http://www.tv2regionerne.dk/reg2005/pla ... 366890&r=6
Her også et klip fra TV midt-vest
Med det ret gode kendskab jeg har til FCN-fans generelt, så er det bestemt ikke ballademagere, men det er jo klart at hvis de unge har fået lidt for meget at drikke på turen kan de jo godt have haft svært ved at tøjle sig selv..
Men det virker som en kæmpe overreaktion fra kontrollørernes side
Her også et klip fra TV midt-vest
Med det ret gode kendskab jeg har til FCN-fans generelt, så er det bestemt ikke ballademagere, men det er jo klart at hvis de unge har fået lidt for meget at drikke på turen kan de jo godt have haft svært ved at tøjle sig selv..
Men det virker som en kæmpe overreaktion fra kontrollørernes side