Hvad sker der lige i toppen af FCK?
-
YahooSeeker [Bot]
Hvad sker der lige i toppen af FCK?
Hmmm... Don Ø!!
http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=289142
Det ser sku da dumt ud, Kunne ikke forestille mig at se Ørgaard i samme situation ;o)
Thomas KBH..
http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=289142
Det ser sku da dumt ud, Kunne ikke forestille mig at se Ørgaard i samme situation ;o)
Thomas KBH..
Senest rettet af YahooSeeker [Bot] 9. apr 2005, 06:16, rettet i alt 1 gang.
-
Jakob/3346
Re: Hvad sker der lige i toppen af FCK?
Det var da en barnlig opførsel fra Don Ø's side. Han spiller rigtig hård i det der "Kontrakten med Don Ø" og så laver han den der "interne joke" Nej nej Don, den hopper vi sgu ikke på.
-
YahooSeeker [Bot]
Og hvad så??
Helt ærligt.. manden giver (who knows) fingeren. Så er det sq da heller ikke værre.
Det har i aldrig gjort til en fodboldkamp eller hvad??
"Det kunne Ørgård aldrig finde på" måske ikke, men hvad så hvis han gjorde?? I mine øjne gør det ham sq ikke mindre menneskelig af den grund.
Ecstatic
- Viser alle fingeren
Helt ærligt.. manden giver (who knows) fingeren. Så er det sq da heller ikke værre.
Det har i aldrig gjort til en fodboldkamp eller hvad??
"Det kunne Ørgård aldrig finde på" måske ikke, men hvad så hvis han gjorde?? I mine øjne gør det ham sq ikke mindre menneskelig af den grund.
Ecstatic
- Viser alle fingeren
-
Fisker K
Jeg er enig med Ecstatic..
Synes det er temmeligt ligegyldigt om Don Ø har viftet med sin midterste finger i løbet afen kamp. EB prøver at brygge en stor historie på ingenting.
Kenneth
Synes det er temmeligt ligegyldigt om Don Ø har viftet med sin midterste finger i løbet afen kamp. EB prøver at brygge en stor historie på ingenting.
Kenneth
-
Klauzito
Det er godt med nogle personligheder i dansk fodbold!!!
-
YahooSeeker [Bot]
Hvis du nu læser lidt flere af de links på den side der er linket til, vil du se at mit inslag ikke kun omhandler Don Ø - men lidt mere end det..
Helt ærligt har FCK ikke været heldige med de ting de har gået og lavet den sidste uge, der var vist nok også noget med et spark i bollerne, og et kontrakt tilbud, som vist ikke helt var på den rene side... Men det ved du vel, når du følger med..
Thomas KBH.
Helt ærligt har FCK ikke været heldige med de ting de har gået og lavet den sidste uge, der var vist nok også noget med et spark i bollerne, og et kontrakt tilbud, som vist ikke helt var på den rene side... Men det ved du vel, når du følger med..
Thomas KBH.
-
Denis Egebæk
Du linker jo ikke til de andre links, men til en artikel om en "skandaløs" Don Ø der hæver den ene finger lidt mere end de andre.
Må indrømme at jeg ikke kan blive forarget over det.
Må indrømme at jeg ikke kan blive forarget over det.
-
Kim
heller ikke jeg...
dog tror jeg netop at eb bringer "billedet/historien" for at alle andre skulle kunne forarges og sige "det ligner ingenting / sikke en slemmer dreng"... men ak ve.. kom nu videre...
Der findes kun et FC og det er FCM!
BW #456
dog tror jeg netop at eb bringer "billedet/historien" for at alle andre skulle kunne forarges og sige "det ligner ingenting / sikke en slemmer dreng"... men ak ve.. kom nu videre...
Der findes kun et FC og det er FCM!
BW #456
-
Klauzito
Dete r sgu da godt med en der ind imellem kan lave lidt tav i sagerne. Superligaen er efterhånden ved at ligne en søndagsskole for hunboldspillere af ren politisk korrekthed.
Er der en der bare skiller sig lidt ud, så er det sgu bare at rette sig til og gøre lissom de 117 andre grå mus i dansk fodbold.
Preben Elskjær har sgu ret når han tirsdag aften sidder og siger at vi i dansk fodbold taber en masse fordi der ikke er plads til skæve typer som Zlatan, nej her skal de rettes til og være lissom de 10 andre!
ØV hvor kedeligt!!!
Er der en der bare skiller sig lidt ud, så er det sgu bare at rette sig til og gøre lissom de 117 andre grå mus i dansk fodbold.
Preben Elskjær har sgu ret når han tirsdag aften sidder og siger at vi i dansk fodbold taber en masse fordi der ikke er plads til skæve typer som Zlatan, nej her skal de rettes til og være lissom de 10 andre!
ØV hvor kedeligt!!!
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Enig Denis E..
Helt enig i EB´s hensigt med at forage folk, og selvfølgelig kan ingen vide hvem fingeren er tilegnet - Det kunne jo være hans moster! hvad ved jeg ;o) Det var heller ikke for at folk skal tro at jeg personligt ikke er ligeglad med hvad Don Ø gør til kampene, ville bare bringe den, for at høre folks mening - Til (Klauzito) Er jeg totalt enig i at Dansk fodbold har godt af at der er nogle som tør gå lidt i front og være lidt ligeglade, det skaber en god stemning - Helt sikkert ;o) Men det er bare sjovt at se hvordan han tromler frem som verdensmester "Kontrakten med Don Ø" som eksempel.. Vil slutte med at sige, jeg har respekt for manden fordi at han ER en dygtig forretningsmand, og det kan man ikke tage fra ham, om man kan lide ham eller ej.. Han fortjener respekten ;o)
.. Kan alle have e´en Fed weekend, og god kamp i morgen, Gid jeg kunne være der ;o)
..::Thomas KBH::..
.. Kan alle have e´en Fed weekend, og god kamp i morgen, Gid jeg kunne være der ;o)
..::Thomas KBH::..
-
Klauzito
Jamen Don Ø tromler da netop frem og bruger netop sin egen person med vilje for at få FCK i medierne så meget som muligt. Det er en hel klar strategi fra ham og FCK og det samme ville Ørgaard sikkert gøre hvis TV ville bruge ham.
Don Ø gør såmænd bare det samme som Lars Larsengør og som Simon Spies gjorde, bruger sin person til at promovere sit firma!
Don Ø gør såmænd bare det samme som Lars Larsengør og som Simon Spies gjorde, bruger sin person til at promovere sit firma!
-
bruno
Hvorfor er der ikke nogen der kan vide hvem fingeren er tiltængt ? Det var til fotografen fra EB. Han fortalte det på p3 og der han fik fingeren var det med et smil og de har snarkede om det efterfølgne og de er ening om de ikke har noget udeståne det var bare for sjov.
Enig med klauz.. der er for få personligheder i supen alle skal jo værer rollemodeler og forbillder for børn osv.Ifg ÅGF debattør
Enig med klauz.. der er for få personligheder i supen alle skal jo værer rollemodeler og forbillder for børn osv.Ifg ÅGF debattør