Lasse - 9
Laver ikke nogen fejl, og kommer ganske fint ud til frisparkene og hjørnesparkene. Ovenikøbet en fin redning på Pricas forsøg midt i 1.halvleg. God kamp af unge Heinze!
Kolja - 8
Dejlig påpasselig i det defensive. Dog så vi ikke meget til ham fremad banen, men det er godtaget en dag som i dag, hvor vi kommer under pres pga. vores tidlige scoring der presser Aab frem på banen, så vi kommer til at spille på kontra.
KBN - 10
I mine øjne banens bedste. Han spiller med en ufattelig stor autoritet. Stærk i det defensive, skiller sig fint af med bolden og krydrer det med et par fine erobringer midt på banen, der sætter en kontra igang. Hans overblik og evne til at lede hele holdet er eminent. Man skulle tro manden var et par og 30. Fatter ikke at vi kan holde på ham (men brokker mig på ingen måde
Troest - 8
Stærk i det defensive. Skiller sig dog utrolig dårligt af med bolden stort set hver gang (læs: ud over sidelinien eller i hovedet på en rød 90 % af gangene). Men det fremmadrettede spil skal nok komme når den unge gut får noget mere rutine
Leon J - 7
Hæmmet af vores udgangspunkt på kontra, hvilket gjorde at han ikke kom så ofte op over kanten. I mine øjne ikke en af unge Jessens bedste kampe. Skiller sig skidt af med bolden op til flere gange, hvilket resultere i boldtab.
Dennis - 8
Arbejder som altid stenhårdt. Var dog lettere anonym til tider, men alt i alt en godkendt indsats af vores landsholdsmand.
Danny - 7
Starter dejligt frisk ud med at udfordre og sætte Michael Jakobsen af et par gange. Falder dog i den grad i niveau og brænder samtidig en mega chance til sidst. Vi ved at Danny kan gøre bedre, og jeg er sikker på det nok skal komme. Folk var jo heller ikke lige positive overfor Dennis' spil i starten da han kom til fra Farum
Jesper - 8
Godkendt indsats på midten. Arbejder stenhårdt og fighter samtlige 90 minutter. Bliver dog snydt et par gange, hvilket resultere i et par farlige muligheder til Aab samt et gult kort til ham selv, da han bliver nødt til at lave et professionelt frispark. Dette trækker ned og betyder at Jesper må nøjes med 8, dog med pil op, efter en godkendt indsats
Femi - 9
Femi gør det i mine øjne utrolig godt i dag. Fighter sig til utrolig mange bolde og formår at sprede spillet godt rundt på midtbanen. Derudover er det en fornøjelse at se ham turde drible og tage nogle ryk forbi modstandere når han bliver presset, i stedet for blot at sparke bolden fremad.
Baba - UB
Baba var desværre kun på banen i 15 min, hvilket i mine øjne ikke er nok tid til at give ham en karakter på. Dog skal han i den grad have ros for hans fantastiske scoring til 1-0
Frank - 8
Arbejder godt uden at komme til de store chancer. Opgiver dog aldrig modet, og var en fornøjelse at se ham løbe en halv bane længde og kæmpe sig til frispark på kanten af feltet i 1. halvleg. En acceptabel indsats af Frank uden at være prangende.
Simon - 7
Var det mon brokken der generede vores egen Simonaldo? Vi så nok godt ikke meget til ham i de 30 min han var på banen i 1. halvleg. Nogle gange sad jeg næsten og funderede over hvorvidt han overhovedet var inde
Speedy - 9
Den mand er jo en fornøjelse at have på ethvert fodboldhold. Sæt ham ind i 2. halvleg og han garner! Det var ren guf for Speedy med Aab-pres højt oppe på banen, som betød, at vi kunne spille på kontra hvor hans hurtighed i den grad er en afgørende faktor. Eminent mål hvor han løber Califf op og bruger sin fysik til at holde stor Califf væk, hvor han efterfølgende, som sædvanligt, iskoldt udplacerer keeperen.
Thomas Røll - UB
Ikke nok tid på banen til en karakter. Dog arbejder han udemærket og er, qua hans rutine, rar at have på banen i de sidste 10-15 minutter til at holde på bolden og slå den rundt.