Karakterer til gutterne i dag

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Jesper BW1100

Karakterer til gutterne i dag

Indlæg af Jesper BW1100 »

Jeg vil lægge ud med at evaluere gutternes indsats efter den herlige sejr over Aab.

Lasse - 9
Laver ikke nogen fejl, og kommer ganske fint ud til frisparkene og hjørnesparkene. Ovenikøbet en fin redning på Pricas forsøg midt i 1.halvleg. God kamp af unge Heinze!

Kolja - 8
Dejlig påpasselig i det defensive. Dog så vi ikke meget til ham fremad banen, men det er godtaget en dag som i dag, hvor vi kommer under pres pga. vores tidlige scoring der presser Aab frem på banen, så vi kommer til at spille på kontra.

KBN - 10
I mine øjne banens bedste. Han spiller med en ufattelig stor autoritet. Stærk i det defensive, skiller sig fint af med bolden og krydrer det med et par fine erobringer midt på banen, der sætter en kontra igang. Hans overblik og evne til at lede hele holdet er eminent. Man skulle tro manden var et par og 30. Fatter ikke at vi kan holde på ham (men brokker mig på ingen måde ;) )

Troest - 8
Stærk i det defensive. Skiller sig dog utrolig dårligt af med bolden stort set hver gang (læs: ud over sidelinien eller i hovedet på en rød 90 % af gangene). Men det fremmadrettede spil skal nok komme når den unge gut får noget mere rutine :)

Leon J - 7
Hæmmet af vores udgangspunkt på kontra, hvilket gjorde at han ikke kom så ofte op over kanten. I mine øjne ikke en af unge Jessens bedste kampe. Skiller sig skidt af med bolden op til flere gange, hvilket resultere i boldtab.

Dennis - 8
Arbejder som altid stenhårdt. Var dog lettere anonym til tider, men alt i alt en godkendt indsats af vores landsholdsmand.

Danny - 7
Starter dejligt frisk ud med at udfordre og sætte Michael Jakobsen af et par gange. Falder dog i den grad i niveau og brænder samtidig en mega chance til sidst. Vi ved at Danny kan gøre bedre, og jeg er sikker på det nok skal komme. Folk var jo heller ikke lige positive overfor Dennis' spil i starten da han kom til fra Farum ;)

Jesper - 8
Godkendt indsats på midten. Arbejder stenhårdt og fighter samtlige 90 minutter. Bliver dog snydt et par gange, hvilket resultere i et par farlige muligheder til Aab samt et gult kort til ham selv, da han bliver nødt til at lave et professionelt frispark. Dette trækker ned og betyder at Jesper må nøjes med 8, dog med pil op, efter en godkendt indsats

Femi - 9
Femi gør det i mine øjne utrolig godt i dag. Fighter sig til utrolig mange bolde og formår at sprede spillet godt rundt på midtbanen. Derudover er det en fornøjelse at se ham turde drible og tage nogle ryk forbi modstandere når han bliver presset, i stedet for blot at sparke bolden fremad.

Baba - UB
Baba var desværre kun på banen i 15 min, hvilket i mine øjne ikke er nok tid til at give ham en karakter på. Dog skal han i den grad have ros for hans fantastiske scoring til 1-0 :)

Frank - 8
Arbejder godt uden at komme til de store chancer. Opgiver dog aldrig modet, og var en fornøjelse at se ham løbe en halv bane længde og kæmpe sig til frispark på kanten af feltet i 1. halvleg. En acceptabel indsats af Frank uden at være prangende.

Simon - 7
Var det mon brokken der generede vores egen Simonaldo? Vi så nok godt ikke meget til ham i de 30 min han var på banen i 1. halvleg. Nogle gange sad jeg næsten og funderede over hvorvidt han overhovedet var inde ;). Det er dog acceptabelt at have en offday, og jeg håber han har gemt skytset til på mandag...

Speedy - 9
Den mand er jo en fornøjelse at have på ethvert fodboldhold. Sæt ham ind i 2. halvleg og han garner! Det var ren guf for Speedy med Aab-pres højt oppe på banen, som betød, at vi kunne spille på kontra hvor hans hurtighed i den grad er en afgørende faktor. Eminent mål hvor han løber Califf op og bruger sin fysik til at holde stor Califf væk, hvor han efterfølgende, som sædvanligt, iskoldt udplacerer keeperen.

Thomas Røll - UB
Ikke nok tid på banen til en karakter. Dog arbejder han udemærket og er, qua hans rutine, rar at have på banen i de sidste 10-15 minutter til at holde på bolden og slå den rundt.
Senest rettet af Jesper BW1100 6. apr 2007, 10:21, rettet i alt 1 gang.

Altoriso

Re: Karakterer til gutterne i dag

Indlæg af Altoriso »

Jeg bestemte mig efter kampen for at give hele banden et klart 9-tal :-)

Hverken mere eller mindre... en gedigen holdindsats, hvor alle kendte deres pladser og hvor set uppet var godt stillet

Synes ikke at nogen faldt ud, og dem som du har givet under synes jeg bestemt gjorde det til et 9-tal også, mest ud fra deres roller i denne holdpræstation

Vil dog lige klargøre at jeg slet ikke er enig i din bedømmelse af Leon Jessen - det var for mig noget af det bedste jeg har set til ham, og jeg plejer faktisk at følge ham en lille smule kritisk

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

http://bt.enetpulse.com/index.php?stats=true

8 og 9 til hele banden fra BT undtagen Collins, der får 10 for 17 minutter og 1 kasse :)

Peter Ross - Drømmehold, drømmehold, drømmehold !!!!!

Dahl Nielsen

Indlæg af Dahl Nielsen »

Først vil jeg bare rose Jesper BW1100, fordi han er den første i umindelige tider, der staver "karakterer" rigtigt ;)

Og ellers må jeg også give Jan ret i, at Leon Jessen faktisk spillede en meget solid kamp i dag.

Hele holdet gjorde det godt, og under det meste af kampen var vi bedst på næsten samtlige pladser. Jeg vil sgu godt give drengene et 10-tal i dag, især grundet en rigtig god præstation defensivt, hvor Bolsje-drengene ikke kom frem til noget specielt.

For lige at runde dommeren også, så lagde han en god linie, og dømte en meget fair kamp. Det var i hvert fald svært at udpege fejldomme i dagens kamp...

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Synes Danny falder helt igennem.

Intet overbilk, render rundt som en hovedløs kylling, og er ikke teknisk imponerende.

Personligt meget skuffet!

Martin

Indlæg af Martin »

Hekler Skrev:
-------------------------------------------------------
> Synes Danny falder helt igennem.
>
> Intet overbilk, render rundt som en hovedløs
> kylling, og er ikke teknisk imponerende.
>
> Personligt meget skuffet!

Jeg er slet slet ikke enig - Danny spillede formentlig ikke sin bedste kamp, men i første halvleg kom han forbi Michael J et pr. gange - og jeg har sjældent set så gode indlæg... Men at dømme ham som hovedløs er jeg ikke enig i...

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Martin Skrev:
-------------------------------------------------------
> Hekler Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Synes Danny falder helt igennem.
> >
> > Intet overbilk, render rundt som en hovedløs
> > kylling, og er ikke teknisk imponerende.
> >
> > Personligt meget skuffet!
>
> Jeg er slet slet ikke enig - Danny spillede
> formentlig ikke sin bedste kamp, men i første
> halvleg kom han forbi Michael J et pr. gange - og
> jeg har sjældent set så gode indlæg... Men at
> dømme ham som hovedløs er jeg ikke enig i...

Ok jeg har et tredje syn på Danny Olsen. Jeg syntes, at han startede fremragende og ” tørrede” AaB flere gange. Hans to første hjørnespark var næsten helt perfekt sparket ind i feltet. Han forandre sig under kampforløbet.

Længer inde i kampen: Han brænder en megeachance, hans andre hjørnespark og frispark er sjusket.
Jeg syntes, at han viser en interessant side af sig selv, men også en anden side, som i hvert fald ikke er en side, som gør ham spille berettiget ( altså hvis jeg hed Erik Rasmussen).

Sammenlagt så er jeg stadig ret godt tilfreds med Danny, og så gerne ham igen på midtbanen mod FCK, fx samme med Claus Madsen på venstre kanten, Røll og Femi på den defensive centrale midtbane, Dennis Sørensen bag ved Frank Kristensen i angrebet på en offensiv midtbane, og Danny Olsen på højre kanten. A-landsholdsspiller Simon Poulsen har skuffet mig noget tid, så ham har jeg udskiftet med Claus Madsen i forhold til, hvad jeg pt. ser som vores stærkeste midtbane opstilling.

SchelleBoy

Indlæg af SchelleBoy »

Jeg sidder lige og ser Kampen på viasat sport netop nu.
Synes Danny spiller en middel kamp.
Det jeg dog lægger mærke ved ham. Er at jeg synes han er fantatisk til og hjælpe Kolja på højre bank når Aab presser..
Modsat i den anden siden hvor jeg synes Dennis Sørensen hjælper knap så meget til i det definsive..

HADER VFF!

Besvar