DK - Australien
-
Kent
DK - Australien
Nogen, der ser den?
Forsvarsspillet er godt nok elendigt og der skal strammes gevaldigt op, hvis ikke vi skal komme i store problemer mod Spanien. - Men for ********* et par gode kasser vi har scoret!
Kent
Forsvarsspillet er godt nok elendigt og der skal strammes gevaldigt op, hvis ikke vi skal komme i store problemer mod Spanien. - Men for ********* et par gode kasser vi har scoret!
Kent
Senest rettet af Kent 7. feb 2007, 11:42, rettet i alt 1 gang.
-
mrjelle
Re: DK - Australien
Jeg sidder netop og ser kampen, og giver dig fuldstændig ret. Godt nok skal man altid have i tankerne at det trods alt "bare" er en træningskamp. Tror det bliver dette hold der skal møde spanien. Fremad banen syns vi funger ok. Men der er mangler i forsvaret måske har det lidt at gøøre med at 3 af de 4 forsvarsspillere endnu ikk er i kamp træning.
-
Kent
Så blev det såmænd 3-0 
Men skræmmende at se, at 3 startende forsvarsspillere er FCK'er. De bliver altså uhyggelige i foråret. Godt Lars Jacobsen smutter til sommer.
Kent
Men skræmmende at se, at 3 startende forsvarsspillere er FCK'er. De bliver altså uhyggelige i foråret. Godt Lars Jacobsen smutter til sommer.
Kent
-
Peter Ross
Ingenlunde skræmmende det de har præsteret indtil videre, men ja, deres forsvar i topform bliver ikke sjovt, men omvendt er det heller ikke VM i hurtigt med Hangeland og Niclas Jensen...
Peter Ross
Peter Ross
-
Mr. Brandt
Niclas jensen, bliver jo gjort til grin... det er ikke godt fra hans side
-
Kent
Mon ikke Forza skulle gøre lidt mere ud af deres korrektur - eller tjekke deres kilder: http://www.forza.dk/index.php/news/show/id=15754
-
Ravnen
Ja forsvarsspillet var dårligt, specielt Gravgaard og Niclas Jensen.
Niclas Jensen er et åbent spørgsmål, men han var jo rigtig god fremad banen så mon ikke lidt kamptræning kan råde bod på det defensive. Gravgaard skal nok komme igen, han er jo normalt ganske sikker.
Synes ellers vi havde lidt for mange problemer på midtbanen defensivt, vi presser overhovedet ikke i lange perioder når modstanderne har bolden, de tordner bare ned i vores forsvar som om det var en håndboldkamp
Tror nok Olsen bør satse på at vende midtbanen om mod Spanien, og spille med to mere defensivt stærke spillere bagved en offensiv.
Men så igen, fremad banen er vi jo rendyrket verdensklasse. Kun dovenskab forhindrede en regulær afklapsning af Australien. Synes Martin Jørgensen tog lidt for let på sager idag, men han er indiskutabel i startopstilling uanset hvad.
Rommedahl var fremragende. Kahlenberg viste gode takter, og Jon Dahl er verdensklasse... 1-0 målet var på brasiliansk niveau
Det ser godt ud, med lidt mere på spil så tror jeg de sidste ting falder på plads. Jeg mindes ikke noget bedre dansk landshold, bortset fra venstre back er der oceaner af muligheder på alle pladser. Når først Søren Larsen og Skoubo er klar igen er der også godt med muligheder helt i front.
Niclas Jensen er et åbent spørgsmål, men han var jo rigtig god fremad banen så mon ikke lidt kamptræning kan råde bod på det defensive. Gravgaard skal nok komme igen, han er jo normalt ganske sikker.
Synes ellers vi havde lidt for mange problemer på midtbanen defensivt, vi presser overhovedet ikke i lange perioder når modstanderne har bolden, de tordner bare ned i vores forsvar som om det var en håndboldkamp
Tror nok Olsen bør satse på at vende midtbanen om mod Spanien, og spille med to mere defensivt stærke spillere bagved en offensiv.
Men så igen, fremad banen er vi jo rendyrket verdensklasse. Kun dovenskab forhindrede en regulær afklapsning af Australien. Synes Martin Jørgensen tog lidt for let på sager idag, men han er indiskutabel i startopstilling uanset hvad.
Rommedahl var fremragende. Kahlenberg viste gode takter, og Jon Dahl er verdensklasse... 1-0 målet var på brasiliansk niveau
Det ser godt ud, med lidt mere på spil så tror jeg de sidste ting falder på plads. Jeg mindes ikke noget bedre dansk landshold, bortset fra venstre back er der oceaner af muligheder på alle pladser. Når først Søren Larsen og Skoubo er klar igen er der også godt med muligheder helt i front.
-
Ravnen
Halkjær Skrev:
-------------------------------------------------------
> Skoubo kommer aldrig på landsholdet igen
Hvorfor ikke?
> Skoubo kommer aldrig på landsholdet igen
Hvorfor ikke?
-
jakob88
Michael Gravgaard og Niklas Jensen var top elendige... Jeg synes ikke de viste noget som helst, der kan berolige mig frem til opgøret mod Spanien.
Der er øretæver i luften, (jeg ser helst at Gravgaard og Niklas Jensen ikke er på landsholdet overhovedet) hvis ikke vi får rettet op noget i forsvaret!
Der er øretæver i luften, (jeg ser helst at Gravgaard og Niklas Jensen ikke er på landsholdet overhovedet) hvis ikke vi får rettet op noget i forsvaret!
-
mrjelle
Ravnen Skrev:
> Ja forsvarsspillet var dårligt, specielt Gravgaard
> og Niclas Jensen.
> Niclas Jensen er et åbent spørgsmål, men han var
> jo rigtig god fremad banen så mon ikke lidt
> kamptræning kan råde bod på det defensive.
> Gravgaard skal nok komme igen, han er jo normalt
> ganske sikker.
>
> Synes ellers vi havde lidt for mange problemer på
> midtbanen defensivt, vi presser overhovedet ikke i
> lange perioder når modstanderne har bolden, de
> tordner bare ned i vores forsvar som om det var en
> håndboldkamp
> Tror nok Olsen bør satse på at vende midtbanen om
> mod Spanien, og spille med to mere defensivt
> stærke spillere bagved en offensiv.
>
> Men så igen, fremad banen er vi jo rendyrket
> verdensklasse. Kun dovenskab forhindrede en
> regulær afklapsning af Australien. Synes Martin
> Jørgensen tog lidt for let på sager idag, men han
> er indiskutabel i startopstilling uanset hvad.
> Rommedahl var fremragende. Kahlenberg viste gode
> takter, og Jon Dahl er verdensklasse... 1-0 målet
> var på brasiliansk niveau
>
> Det ser godt ud, med lidt mere på spil så tror jeg
> de sidste ting falder på plads. Jeg mindes ikke
> noget bedre dansk landshold, bortset fra venstre
> back er der oceaner af muligheder på alle pladser.
> Når først Søren Larsen og Skoubo er klar igen er
> der også godt med muligheder helt i front.
For ikke at tale om Bendtner og Løvenkrands. Syns vi har et rigtig godt og bredt landshold. Glæder mig til kampen i mod Spanien.
> Ja forsvarsspillet var dårligt, specielt Gravgaard
> og Niclas Jensen.
> Niclas Jensen er et åbent spørgsmål, men han var
> jo rigtig god fremad banen så mon ikke lidt
> kamptræning kan råde bod på det defensive.
> Gravgaard skal nok komme igen, han er jo normalt
> ganske sikker.
>
> Synes ellers vi havde lidt for mange problemer på
> midtbanen defensivt, vi presser overhovedet ikke i
> lange perioder når modstanderne har bolden, de
> tordner bare ned i vores forsvar som om det var en
> håndboldkamp
> Tror nok Olsen bør satse på at vende midtbanen om
> mod Spanien, og spille med to mere defensivt
> stærke spillere bagved en offensiv.
>
> Men så igen, fremad banen er vi jo rendyrket
> verdensklasse. Kun dovenskab forhindrede en
> regulær afklapsning af Australien. Synes Martin
> Jørgensen tog lidt for let på sager idag, men han
> er indiskutabel i startopstilling uanset hvad.
> Rommedahl var fremragende. Kahlenberg viste gode
> takter, og Jon Dahl er verdensklasse... 1-0 målet
> var på brasiliansk niveau
>
> Det ser godt ud, med lidt mere på spil så tror jeg
> de sidste ting falder på plads. Jeg mindes ikke
> noget bedre dansk landshold, bortset fra venstre
> back er der oceaner af muligheder på alle pladser.
> Når først Søren Larsen og Skoubo er klar igen er
> der også godt med muligheder helt i front.
For ikke at tale om Bendtner og Løvenkrands. Syns vi har et rigtig godt og bredt landshold. Glæder mig til kampen i mod Spanien.