Kristian og Græsset (eller mangel på samme)

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Kim

Kristian og Græsset (eller mangel på samme)

Indlæg af Kim »

Så lige KBN i Tv2 nyhederne - det var angående Parkens græstæppe... I torsdags blev der spillet to finaler i skolefodboldturnering, og ja, rigtig gættet det var på en pløjemarked næsten uden græs og med sand og andet rundt omkring.... Som KBN sagde, det er ærgeligt og ikke engang en skolefodbold kamp værd at spille på...

FCK's Sportsdirektør Carsten V. Jensen arrogante udtalelse, "Ja, FCM beklager sig nok ikke over banen hvis de skulle vinde kampen..."

Kære Carsten V. Jensen - det handler jo ikke om at FCM prøver at finde en undskyldning hvis det skulle gå dårligt, det handler fandme om at fodbold skal spilles på græsbaner og når vi taler elitefodbold - ja så taler vi også elite baneforhold...

Jeg mener helt seriøst at FCK burde sænke billet-priser og offentlig gå ud og undskylde deres total mangel handling når det i flere år har været en kendt sag at Parkens græstæppe ikke kan holde til for meget fodbold og ALT FOR MANGE KONCERTER....

PUTA PS&E!

BW #456

PS: Desværre er jeg sikker på at morgendagens topkamp nok skal blive beskimet af de dårlige baneforhold... engelsk fodbold og høje afleveringer vil være devisen!
Senest rettet af Kim 18. nov 2006, 14:24, rettet i alt 1 gang.

Kent

Re: Kristian og Græsset (eller mangel på samme)

Indlæg af Kent »

Ja, Carsten V.s udtalelse var utrolig dum. Vil det sige, at vi godt må brokke os over græsset hvis vi taber? (det måtte United jo ikke) Og bliver banen bedre af vi vinder?

Nej Carsten V: BANEN ER ELENDIG OG EN SKÆNDSEL FOR DANSK FODBOLD.

Og det er fuldstændig upåagtet af kampen resultat i morgen. Det kunne Alex Ferguson se, det kunne Morten Olsen se, og det kan vi også se.

Kent

Kim

Indlæg af Kim »

Den ordrette fra TV2:

FCMs anfører kritiserer Parken

17-11-06: 18:08 | af: Lars Jørgen Andersen

Foto: ScanpixForud for morgendagens topbrag mod FCK i SAS Ligaen i Parken kritiserer FC Midtjyllands anfører Kristian Bak Niel­sen over for TV 2 Sporten banens til­stand.

"I går så vi, at banen ikke var værd at lade to skolefinaler spille på. Det er utroligt, man har en nationalarena, der ser sådan ud," siger han.

"Der er jo forskel på at spille på en bane med og uden græs. Det bliver en helt anden form for fodbold med høje bolde i stedet for poleret spil. Det betyder alt."

FCKs sportschef Carsten V. Jensen har denne kommentar:

"Jeg er sikker på, at hvis FCM vinder, så har banen ikke været et problem."

"Det må han gerne sige. Det vil der også være fuld tilfredshed med, hvis vi vinder. Jeg er sådan set ligeglad med, om det er bane eller spil, der giver os sejren," siger Kristian Bak Nielsen.

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

FCK er jo fuldstændig til grin. Alle deres sportslige ambitioner og så har de sådan en sandkasse, det er ikke en topklub værdig..

De skal faneme have tæsk i morgen ;-)

BW # 163

Indlæg af BW # 163 »

For hunnan de skal ha´tæsk !

Håber PARKEN, SPORT OG Entertainment Bon-bon-land karrusselcirkus og fødevarekontrolfjentlige organisations deroute starter i morgen.

Vi nakker dem, og så nakker Benfica dem. YEHAAAA !

BW # 163

Arff

Indlæg af Arff »

Det ligner jo ikke engang en fodbold bane, det minder mere om en grisesti.
Helt ærlig, jeg tror Isenvad fodboldbane beretter mere til en kamp som denne, end PARKEN gør.

Jeg synes det er en latterlig kommentar fra Carsten V. Jensen.

Jeg er helt sikker på at hvis det havde været på SAS-Arena, så havde de i hvert fald også kritiseret den, og sagt det var noget værre lort!

- Var der ikke noget med at de kritiserede en bane de skulle spille på i Royal Leauge sidste år?
--------------------------------
Allways behind you we will stand,
course we love FC Midtjylland !!

BW # 163

Indlæg af BW # 163 »

De vil gerne fremstå åhh så professionelle i hele deres organisation, men kan ikke engang leve op til de mindste minimumskrav til en fodboldbane.

Den mudderpøl er til at lukke op og skide i !.

Og så kalder de sig Byens stolthed. Undskyld mig, men der er ikke megen storhed og stolthed over den pløjemark de har formået at lave.

BW # 163

JesperK

Indlæg af JesperK »

Der er i hvert fald forskel på, om man gør det før eller efter kampen.

Tror FCK bevidst har jordet den op til Man U kampen.. for at de ikke skulle få så meget fart i deres spil og i spille i det hele taget. Det gider så lidt bagslag for dem selv nu.. ja og os.. der ikke spiller Drillosk.

E!

Indlæg af E! »

Tillad mig at henvise til følgende trådafsnit:

http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,382 ... #msg-38365

DBU burde gå ind og lave retningslinier på området. Når der er krav til varme i banen mm, burde der også være krav til at der som minimum er græs.

Kampen burde flyttes til en plæne der er spillet værdigt!

- Tænk hvis sanktionen var at denne kamp skulle spilles i Brøndby, så skulle de nok få lagt et nyt græstæppe i en fart, eller få et koncertunderlag der beskyttede græsset ordentligt

fcmig

Indlæg af fcmig »

Den bane er bare langt under hvad vi kan forvente os af en SAS-liga bane, jeg var selv i PARKEN i Torsdag til det omtalte skolefodbold. Og KBN er tæt på at under drive. Det kan ikke blive værre op til en sand topbrag!

Cee-Jay

Indlæg af Cee-Jay »

De må have et eller andet stort problem med underlaget... Før Man Utd kampen kom der 20 lastbiler fra Holland med det fineste græstæppe... Så ka det da ik være rigtigt at det allerede ligner lort...

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

De var jo så uhørt geniale at smide dette dyre græstæppe på lige inden Bruce Springsteen skulle holde koncert. Tænk engang, man kunne jo have ventet til efter denne koncert, men det ville jo kræve omtanke, og det har de jo ikke altid derovre i Kjøwenhavnstrup ;-)

Takito

Indlæg af Takito »

Var det ikke noget med at den koncert blev afholdt dagen inden? Så er det nok lidt svært at nå at rulle græs på imellem tiden ;) Men mener at det "nye" græs tæppe kom lidt tidligere. op til en eller anden landskamp. Kan ikke lige på siddende balle huske hvad det var for en kamp - måske mod Nordirland. Men der kom det nye tæppe på. Allerede dengang lignede det jo lort

Lars

Flyt kampen til Østerbro Stadion

Indlæg af Lars »

Det kan være man skal flytte kampen ind ved siden af til Østerbro Stadion. Mon ikke de har lidt mere styr på deres græstæppe derinde. Men hvis det gør lidt for ondt i Don Øs pengepung at der ikke kan lukkes så mange ind har jeg også hørt at der ligger et stadion der kommer lidt tættere på at matche Parkens kapacitet så det er jo også et alternativ.

BW # 163

Indlæg af BW # 163 »

FCK har helt glemt de basale ting, og hvad fodbold i sin essens handler om:

Hvor der er græs må der spilles !.

I stedet skal vi i morgen være vidne til en knoldebanekamp præget af tilfældigheder, skøjten rundt, og risiko for skader.

Føj hvor FCK med Don Ø det fede svin, burde skamme sig !.

BW # 163

Besvar