TV 2 "fodbold galla"
-
Xort
TV 2 "fodbold galla"
Er der andre der følger med i det?
Synes i ikke at tv2 virker lige lovligt københavner intereseret?
Selv når man tager de sort/røde briller af synes jeg generelt der mangler bare lidt snak om jysk fodbold?
Synes ikke at det kan tages så seriøst når de glemmer at der findes en masse klubber uden for sjælland
Synes i ikke at tv2 virker lige lovligt københavner intereseret?
Selv når man tager de sort/røde briller af synes jeg generelt der mangler bare lidt snak om jysk fodbold?
Synes ikke at det kan tages så seriøst når de glemmer at der findes en masse klubber uden for sjælland
Senest rettet af Xort 14. nov 2006, 14:18, rettet i alt 1 gang.
-
checkmates
Re: TV 2 "fodbold galla"
Det er jo ligesom dem der er nummer 1, blev danmarksmestre 05-06, er i CHP league gruppespil.
Så det er klart nok
Så det er klart nok
-
Peter Ross
Det har været 45 minutter hidtil, hvor bræk-fornemmelsen i min krop er blevet større og større for hvert sekund.
Først med Sebastian Dorset der prøver at være sjov på den røde løber, så Daniel Agger med en joke der falder fuldstændig til jorden, dernæst alle der har præsenteret en pris, men som tydeligvis ikke ved hvad de skal sige, og så den generelt latterlige fokusering på FCK og BIF.
Ja herregud, lad os endelig gøre en stor sag ud af, at BIF ikke forlængede med Laudrup i foråret, og at de er elendige for tiden. Hvorfor ikke fokusere på nogle klubber, der reelt kan spille bold ?
Peter Ross
Først med Sebastian Dorset der prøver at være sjov på den røde løber, så Daniel Agger med en joke der falder fuldstændig til jorden, dernæst alle der har præsenteret en pris, men som tydeligvis ikke ved hvad de skal sige, og så den generelt latterlige fokusering på FCK og BIF.
Ja herregud, lad os endelig gøre en stor sag ud af, at BIF ikke forlængede med Laudrup i foråret, og at de er elendige for tiden. Hvorfor ikke fokusere på nogle klubber, der reelt kan spille bold ?
Peter Ross
-
Ravnen
Synes nu er det er meget "Danmark" orienteret, ikke så meget superliga. Okay årets superliga-spiller var en ren FCK parade med en enkelt BIF´er, og Marcus Lantz?? ehh..
Har stemt på Allan Simonsen til alletiders bedste danske!!
Har stemt på Allan Simonsen til alletiders bedste danske!!
-
bw2443
Jeg kan overhovedet ikke ta dem seriøst når 3 ud af 4 spillere nomineret til årets sas liga spiller kommer fra fck.
Det er i orden at Linderoth vinder den, men tv2 fik det til at se ud som om at fck var det eneste hold i Danmark både sidste år og i år, hvilke overhovedet ikke er tilfældet ifølge mig.
Det er i orden at Linderoth vinder den, men tv2 fik det til at se ud som om at fck var det eneste hold i Danmark både sidste år og i år, hvilke overhovedet ikke er tilfældet ifølge mig.
-
Xort
og så den der med lige at få folk op og stå lige at give en klapsalve til FCK for deres guld SIDSTE ÅR.. kunne forstå hvis programmet var sent i sommerferien... men hey.. vi er halvvejs inde i en sæson... og FCK har langt fra vundet endnu
-
YahooSeeker [Bot]
Ravnen Skrev:
-------------------------------------------------------
> Har stemt på Allan Simonsen til alletiders bedste
> danske!!
Også her, hvordan kan man være uenig, med mindre man er for ung?
> Har stemt på Allan Simonsen til alletiders bedste
> danske!!
Også her, hvordan kan man være uenig, med mindre man er for ung?
-
jakob88
Det kaldes "KØBENHAVNERI". Man kan kaste littervis op ved at høre på det!
Gør jer selv den tjeneste at slukke for programmet, og trods deres evindelige snak om BIF & FCK.
Gør jer selv den tjeneste at slukke for programmet, og trods deres evindelige snak om BIF & FCK.
-
Takito
Du kan vel ikke dømme folks mening om den bedste danske spiller gennemtiden ud fra hvor gammel man er? Nogle spillere er store på forskellige tidspunkter og folk som fulgte fodbolden dengang vil sige han måske er den bedste og laver alle deres sammenligninger på det grundlag.
Jeg har selv stemt på Michael Laudrup da jeg mener han er den bedste spiller vi nogensinde har opfostret. Der vil altid være delte meninger i en sådan afstemning.
Så Hekler pak dit fordums indlæg væk for en sjælden gangs skyld og så lad folk have en mening i stedet for at du skal styre det med at sige folk er for unge, uvidende eller andet. Det er ens egen vurdering hvem man personligt synes har været den bedste. Ens egen vurdering kræver også ens egen analyse og derfor kan hverken du eller resten af fodbold danmark have nogen som helst grund til at brokke sig over hvis andre siger Brian Laudrup eller lign.
Jeg har selv stemt på Michael Laudrup da jeg mener han er den bedste spiller vi nogensinde har opfostret. Der vil altid være delte meninger i en sådan afstemning.
Så Hekler pak dit fordums indlæg væk for en sjælden gangs skyld og så lad folk have en mening i stedet for at du skal styre det med at sige folk er for unge, uvidende eller andet. Det er ens egen vurdering hvem man personligt synes har været den bedste. Ens egen vurdering kræver også ens egen analyse og derfor kan hverken du eller resten af fodbold danmark have nogen som helst grund til at brokke sig over hvis andre siger Brian Laudrup eller lign.
-
YahooSeeker [Bot]
Det var nu bare en frisk-fyrs kommentar...
Men hvis man aldrig har kendt til Allann Simonsen, Europas bedste spiller!!! (Ja det blev han jo faktisk kåret til) Så kan man jo naturligt ikke tage ham med i betragtning, lige så lidt som jeg kan medregne......Sofus krølben fx.
Men hvis man aldrig har kendt til Allann Simonsen, Europas bedste spiller!!! (Ja det blev han jo faktisk kåret til) Så kan man jo naturligt ikke tage ham med i betragtning, lige så lidt som jeg kan medregne......Sofus krølben fx.
-
Denis Egebæk
Sjovt som Heklers indlæg har det med at blive genstand for den ene overfortolkning efter den anden.
Jeg kan kun give Hekler ret. Allan Simonsen er den oplagte vinder, med mindre man er for ung til at have oplevet manden spille, og dermed ikke har et sagligt grundlag at bedømme ham på.
Du skriver jeg selv at du mener at Michael Laudrup er det største navn - Hekler mener Simonsen er det største navn. Hvor er forskellen i dit og Heklers indlæg?
Jeg kan kun give Hekler ret. Allan Simonsen er den oplagte vinder, med mindre man er for ung til at have oplevet manden spille, og dermed ikke har et sagligt grundlag at bedømme ham på.
Du skriver jeg selv at du mener at Michael Laudrup er det største navn - Hekler mener Simonsen er det største navn. Hvor er forskellen i dit og Heklers indlæg?
-
Takito
Denis Egebæk Skrev:
> Sjovt som Heklers indlæg har det med at blive
> genstand for den ene overfortolkning efter den
> anden.
>
> Jeg kan kun give Hekler ret. Allan Simonsen er den
> oplagte vinder, med mindre man er for ung til at
> have oplevet manden spille, og dermed ikke har et
> sagligt grundlag at bedømme ham på.
>
> Du skriver jeg selv at du mener at Michael Laudrup
> er det største navn - Hekler mener Simonsen er det
> største navn. Hvor er forskellen i dit og Heklers
> indlæg?
Jeg kommer ikke med en kommentar til at folk ikke kender hans bedrifter fordi de måske er for unge? Den har du måske ikke lige lagt mærke til.
> Sjovt som Heklers indlæg har det med at blive
> genstand for den ene overfortolkning efter den
> anden.
>
> Jeg kan kun give Hekler ret. Allan Simonsen er den
> oplagte vinder, med mindre man er for ung til at
> have oplevet manden spille, og dermed ikke har et
> sagligt grundlag at bedømme ham på.
>
> Du skriver jeg selv at du mener at Michael Laudrup
> er det største navn - Hekler mener Simonsen er det
> største navn. Hvor er forskellen i dit og Heklers
> indlæg?
Jeg kommer ikke med en kommentar til at folk ikke kender hans bedrifter fordi de måske er for unge? Den har du måske ikke lige lagt mærke til.
-
bw2443
Jeg synes det hele er meget relativt, for selvom Allan Simonsen er blevet kåret til Europas Bedste spiller kommer det jo meget an på hvad man bedømmer ud fra..
Jeg tror personligt at hvis Michael Laudrup havde spillet på Allan Simonsens tid villa han nok være blevet kåret til verdens bedste spiller. Det tror jeg bare.
Og hvis man kun går efter priserne så er Peter schmeichel jo osse blevet kåret til verdens bedste på hans plads flere gange.
Og hvis man skulle tage efter hvem der har betydet mest for det danske landshold kunne man komme med en helt tredje. Der synes jeg at Schmeichel er den bedste. Laudrup og Simonsen har jo aldrig vundet noget stort med landsholdet.
Jeg tror personligt at hvis Michael Laudrup havde spillet på Allan Simonsens tid villa han nok være blevet kåret til verdens bedste spiller. Det tror jeg bare.
Og hvis man kun går efter priserne så er Peter schmeichel jo osse blevet kåret til verdens bedste på hans plads flere gange.
Og hvis man skulle tage efter hvem der har betydet mest for det danske landshold kunne man komme med en helt tredje. Der synes jeg at Schmeichel er den bedste. Laudrup og Simonsen har jo aldrig vundet noget stort med landsholdet.
-
Denis Egebæk
Det er jo oplagt at man selvfølgelig ikke kan stemme på en spiller man ikke har set spille. Derfor kan man selvfølgelig heller ikke stemme på Allan Simonsen hvis man er for ung til at have oplevet ham. Længere er den vel ikke. Mon ikke bare det er dig der ser spøgelser?