Tillykke Thyge!!!
-
Kim
Tillykke Thyge!!!
Sådan Thyge....
http://www.dbu.dk/news/newsShow.aspx?id=235627
Det er sgu bare så fortjent....
Giv den gas!!!
BW #456
http://www.dbu.dk/news/newsShow.aspx?id=235627
Det er sgu bare så fortjent....
Giv den gas!!!
BW #456
Senest rettet af Kim 13. nov 2006, 19:55, rettet i alt 1 gang.
-
JesperK
Re: Tillykke Thyge!!!
Uheldige omstændigheder men yderst fortjent. Håber han qua hans glimrende form og knaldhårde arbejdsmani kan gøre lidt indtryk på Olsen. Der mangler sgu lidt raseri på landsholdet ind imellem.
-
faerge
Re: Tillykke Thyge!!!(ot)
Nu sagde ER i Onside at hvis vi beholder truppen over vinter pausen ser det godt ud med medaljer.
En tank
Hvis vi nu fortsætter det gode spil efter vinter og snupper DM guldet, vil folk som Thyge, Sørensen og Simon så stadigvæk søge mod udlandet eller vil de forsøge at hjælpe FC i det forjettede land?
Hvis vi bliver nr 2 1-4 point efter FCK vil de samme spiller så stadig være interresseret i at hjælpe FCM til guld sæsonnen efter?
En tank
Hvis vi nu fortsætter det gode spil efter vinter og snupper DM guldet, vil folk som Thyge, Sørensen og Simon så stadigvæk søge mod udlandet eller vil de forsøge at hjælpe FC i det forjettede land?
Hvis vi bliver nr 2 1-4 point efter FCK vil de samme spiller så stadig være interresseret i at hjælpe FCM til guld sæsonnen efter?
-
FCM_Aarhus
Jeg tilmelder mig koret
- og tilføjer et hallelujah!
(ER så sgu' glad ud i TV2-studiet)
- og tilføjer et hallelujah!
(ER så sgu' glad ud i TV2-studiet)
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Tillykke Thyge!!!(ot)
Spændende tanke...
Tror bestemt at der er en rigtig god mulighed for at holde på disse spillere HVIS vi bliver nr. 1., men vil stadig tro at hvis det rigtige tilbud kommer, så ryger spillerene afsted.
Det er som de fleste jo ved en del af klubbens koncept at sælge spillere, og at vi vil kunne vinde DM en enkelt gang, tror jeg ikke vil ændre på dette.
En 2. plads tror jeg ikke vil have en anden effekt på dette end de to 3. pladser vi har haft vil have.
Tror bestemt at der er en rigtig god mulighed for at holde på disse spillere HVIS vi bliver nr. 1., men vil stadig tro at hvis det rigtige tilbud kommer, så ryger spillerene afsted.
Det er som de fleste jo ved en del af klubbens koncept at sælge spillere, og at vi vil kunne vinde DM en enkelt gang, tror jeg ikke vil ændre på dette.
En 2. plads tror jeg ikke vil have en anden effekt på dette end de to 3. pladser vi har haft vil have.
-
YahooSeeker [Bot]
Fantastisk endnu en spiller på det danske A-landshold, det går fandme godt i øjeblikket for Midtjylland.
Selvfølgelig helt fortjent - og stort tillykke til Thyge, som er en rigtig beskeden midtbaneslider sikkert lige efter Morten Olsens smag(--:
Selvfølgelig helt fortjent - og stort tillykke til Thyge, som er en rigtig beskeden midtbaneslider sikkert lige efter Morten Olsens smag(--:
-
Gaston
Sådan! Endelig skete det! Var blevet lidt urolig, da han ikke længere var spilleberettiget til U21. Men hvad, vi tager da bare A-landsholdet! 
Tillykke herfra!
Tillykke herfra!
-
checkmates
Hvad med at satse??
Hvad med at vente med at sælge, og så satse på at vi kan ende i top 2 eller 3, så kunne prisen jo ryge helt til tops til sommer??