FCM vs. VFF - Karakterer
-
Jesper BW1100
FCM vs. VFF - Karakterer
En flot indsats af gutterne, hvor de muggrønne blev kørt rundt af en flok supertændte ulve. Det eneste positive for VFF'erne må være at de var effektive.. De formåede at score på deres eneste skud på mål...
Nå men jeg vil forsøge mig med nogle karakterer
Heinze - 8
Har ikke meget at lave.. Synes ikke han kan klandres for målet. En dag på kontoret
Afriyie - 9
God indsats med fine kombinationer op af banen
Bak - 9
Som sædvanlig sikkerheden selv
Troest - 9
Sikker i det defensive. Skaffer straffet som bringer os på 1-0
Lindkvist - 7
Den svageste FCM'er i mine øjne. Fejler en del gange, som gav VFF muligheden, men som de meget sigende ikke udnyttede. Ikke Ulles bedste kamp.
Dennis - 9
Stærk indsats af Dennis. Scorer sikkert på straffet, og yder en god indsats på højrekanten
Salami - 9
Vinder, sammen med Femi, overlegent midtbanen. Man ser stort set ikke Glerup hele kampen. Stabil og god indsats af Salami
Femi - 9
Samme begrundelse som Salami. Vellykket dag på kontoret
Claus Madsen - 10
Dagens bedste FCM'er. Konstant udfordrende og lækker assist til Farlige ved 2-0 scoringen. Hvad ville CM dog ikke have opnået uden alle hans skader?!
Thyge - 9
Thyge arbejder som sædvanlig stenhårdt, og kommer også på tavlen, dog efter fejl fra Alvbäge. Men Thyge er simpelthen en guldfugl!
Farlige - 9
Mange dømte Farlige færdig, da han var nede i en bølgedal. Farlige har i den grad gjort disse påstande til skamme i dette efterår. Igen i dag er det en fornøjelse at se hvor koldt han udnytter hans friløber. Derudover arbejder han godt i front.
Simon - 8
Vi ser ikke meget til ham i den halve time han får på banen, men han får dog gjort sig bemærket en enkelt gang med et nærgående forsøg, som Alvbäge på ud i fuld længde for at vifte til hjørnespark.
JM - UB
Alt i alt kan det konstateres at gutterne uden at spille sig ud kørte over VFF, og jeg mener i den grad vi er klar til topbraget næste uge mod FCK!!
Nå men jeg vil forsøge mig med nogle karakterer
Heinze - 8
Har ikke meget at lave.. Synes ikke han kan klandres for målet. En dag på kontoret
Afriyie - 9
God indsats med fine kombinationer op af banen
Bak - 9
Som sædvanlig sikkerheden selv
Troest - 9
Sikker i det defensive. Skaffer straffet som bringer os på 1-0
Lindkvist - 7
Den svageste FCM'er i mine øjne. Fejler en del gange, som gav VFF muligheden, men som de meget sigende ikke udnyttede. Ikke Ulles bedste kamp.
Dennis - 9
Stærk indsats af Dennis. Scorer sikkert på straffet, og yder en god indsats på højrekanten
Salami - 9
Vinder, sammen med Femi, overlegent midtbanen. Man ser stort set ikke Glerup hele kampen. Stabil og god indsats af Salami
Femi - 9
Samme begrundelse som Salami. Vellykket dag på kontoret
Claus Madsen - 10
Dagens bedste FCM'er. Konstant udfordrende og lækker assist til Farlige ved 2-0 scoringen. Hvad ville CM dog ikke have opnået uden alle hans skader?!
Thyge - 9
Thyge arbejder som sædvanlig stenhårdt, og kommer også på tavlen, dog efter fejl fra Alvbäge. Men Thyge er simpelthen en guldfugl!
Farlige - 9
Mange dømte Farlige færdig, da han var nede i en bølgedal. Farlige har i den grad gjort disse påstande til skamme i dette efterår. Igen i dag er det en fornøjelse at se hvor koldt han udnytter hans friløber. Derudover arbejder han godt i front.
Simon - 8
Vi ser ikke meget til ham i den halve time han får på banen, men han får dog gjort sig bemærket en enkelt gang med et nærgående forsøg, som Alvbäge på ud i fuld længde for at vifte til hjørnespark.
JM - UB
Alt i alt kan det konstateres at gutterne uden at spille sig ud kørte over VFF, og jeg mener i den grad vi er klar til topbraget næste uge mod FCK!!
Senest rettet af Jesper BW1100 12. nov 2006, 23:43, rettet i alt 1 gang.
-
Aaes
Re: FCM vs. VFF - Karakterer
Synes ikke Lindkvist spillede til 7, nærmere 6. Det var jo helt hen i vejret i dag.
Ellers meget enig !
Ellers meget enig !
-
jacobfrederiksen100
Helt enig. Ulrik var også kampens svageste i mine øjne. Han fejlede alt for meget, bl.a gled, gled og gled han på den græsplæne stort set hver eneste gang bolden var i nærheden af ham. Man skulle tro der var smurt lak under hans støvler. Han får i hvert fald ikke mere end et 6-tal. Det var dog også kun fordi FCM vandt, ellers skulle Ulrik nok nærmere have en 5'er.
-
Ravnen
Lindkvist var ikke noget kønt syn i dag. Generelt skaber vi næsten intet i venstre side, hvilket dog tildels skyldes at at Claus Madsen og Thyge begge søger indad mod midten konstant. Vi har mere bredde i spillet når Simon er ude i venstresiden.
Men det er jo småting, vi vandt sikkert og det er det der tæller!
Men det er jo småting, vi vandt sikkert og det er det der tæller!
-
jacobfrederiksen100
Men kunne ikke forstå at Simon Poulsen absolut skulle starte på bænken. Mod FCK hedder det simpelthen Simon inde fra start mod FCK, ellers er det skandaløst. Vi så hvordan han satte 2-3 mand af og lagde op til 3-0-målet i Brøndby. Han er fastmand, og skal starte inde i hver kamp.
-
Peter Ross
Men nu har han jo heller ikke været ude i 3 uger, mens Claus Madsen har spillet godt ?
Peter Ross
Peter Ross
-
jacobfrederiksen100
Nej, men stærkeste opstilling mod FCK ser således ud i mine øjne.
Heinze
Kolja - Kristian Bak - Troest - Ulrik
Dennis - Salami - Femi - Simonaldo
Thyge
Farlige Frank
Heinze
Kolja - Kristian Bak - Troest - Ulrik
Dennis - Salami - Femi - Simonaldo
Thyge
Farlige Frank
-
tgjensen
Til Lindkvists forsvar så lignede det et problem med udstyret. Han var ude at få skiftet støvler på et tidspunkt, og derefter gik det noget bedre. Det kan være nogle VFFere havde været inde og smøre støvlerne ind i olie...
-
Peter Ross
Det var vel bare klassikeren med for korte knopper på en våd bane ?
Peter Ross
Peter Ross
-
Mathias Flodgaard
Generelt meget enig, men vil alligevel tillade mig at komme med en lille rettelse her midt i min sejrsrus:)
Sys sgu KBN spiller til en 10'er i dag! -Overbevisende hovedspil, nærkampsstærk, sikkert og konstuktivt opbyggende spil og endeligt læser manden gang på gang spillet mere end fremragende og er derved hele tiden det afgørende skridt foran modstanderne.
Nogen vil måske hævde at baggrunden i dag var billig, og ja, måske, -men lad os nu bare tilskrive vores stjerne-anfører æren for dette.
Sys sgu KBN spiller til en 10'er i dag! -Overbevisende hovedspil, nærkampsstærk, sikkert og konstuktivt opbyggende spil og endeligt læser manden gang på gang spillet mere end fremragende og er derved hele tiden det afgørende skridt foran modstanderne.
Nogen vil måske hævde at baggrunden i dag var billig, og ja, måske, -men lad os nu bare tilskrive vores stjerne-anfører æren for dette.
-
mrjelle
Dejlig kamp i dag. Viborg fik ikke et ben til jorden på SAS fuldt fortjent sejr der let kunne have været meget større. VIl gerne fremhæve Frank der spiller en rigtig god kamp i dag efter min mening. Krydret med et mål, der viser han er tilbage virkelig køligt sat ind, eneste skuffelse var Ulrik der spillede en virkelig skidt kamp. Nu kan FCK sku bare komme an. Selvtilliden er i top.
-
Aaes
Er du sikker på at det ikke bare er fordi du vil synes at Simon spiller bedre end Claus Madsen ?
Vil nu hellere have en 100% Claus Madsen til at spille end en 85% Simon P.
Vil nu hellere have en 100% Claus Madsen til at spille end en 85% Simon P.