TIFO SKANDALE

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Aaes

TIFO SKANDALE

Indlæg af Aaes »

Nej nej nej nej - alt var simpelthen så perfekt i dag og så går det galt med TIFO'en.

Bogstaverne stod i forkert rækkefølge og det var praktisk talt ikke til at finde hoved og hale i hvad der skulle stå.

Der stod noget i retning af M I D T J L L A N Y D

Teenagerne var da heller ikke så sene til at opdage det - satans til grønne svin !
Senest rettet af Aaes 14. nov 2006, 22:47, rettet i alt 1 gang.

Ravnen

Re: TIFO SKANDALE

Indlæg af Ravnen »

Det ene bogstav vendte også indad mod dem som holdt den...

Det er en ommer..

Lars

Indlæg af Lars »

Der var vel bare nogen der troede det skulle väre en kaos tifo.
Ärgeligt med et saadant uheld. Men det vigtigste var jo at VFF ikke kan väre andet en grönne af misundelse efter de er blevet sat til dörs med spil paa et niveau langt over hvad de prästerede i dag.

Aaes

Indlæg af Aaes »

Bare stadigvæk en skam når man fra BW-tifo's side i lang tid havde lavet forberedelser til denne tifo.

Men hva' fa'en, de muggrønne fik klaps og 3 point på kontoen OG julen er redet !

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Selvfølgelig beklageligt der gik lort i det - men hey: Vi slog fucking Viborg !

Peter Ross

BWMØ

Indlæg af BWMØ »

Hehe, j det var satme lige en om'er i verdensklasse - hvordan pokker kan sådan noget overhovedet lade sig gøre? Er der ingen, der kontrollerer sådan noget, inden bogstaverne ligges, hvor de skal?
Det gav gode grin i den modsatte ende, må jeg indrømme :o)

schou

Indlæg af schou »

det gjorde det også for mig da VFFs hjemmebane tifo med FCK kiksede. Selvfølgeligt er det skide ærgeligt at vores TIFO kikser mod netop den grønne plage. Uden at vide det så tror jeg at en TIFO bestående af 13 store stykker har nemmere ved at gå galt end 2-pindsflag har.

/schou

Danny

Indlæg af Danny »

Nu vi er inde på Viborgs tifo.. Hvad er ideen med deres billede af fyren med solbrillerne? Er der en mening bag eller hvad? For hvis man ikke lige ved det så kan man kun sætte spørgsmålstegn ved det..

schou

Indlæg af schou »

jeg tror det er fordi mange af dem er ret pjattede med Oasis. billedet ligner unægtelig Liam Gallagher.

/schou

Søren Ross

Indlæg af Søren Ross »

Nej, der er ingen der kontrollerer noget som helst.

Vi satser på det bare lykkedes hver eneste gang, fordi der altid er så mange der er klar til at hjælpe...

MEN...

Hvor er jeg efterhånden ved at være super træt af de fleste af Ulvegravens brugere.

I laver sange - men vil ikke selv synge..
I spiller smarte - Uden at vide det får konsekvenser for nogen..
I vil krediteres rundt omkring for god opbakning - men sidder enten hjemme eller i sponsorloungen..
I brokker jer over lavt fremmøde på Aways - men er alligevel ikke selv med..

Tænk lige over det..

kopien

Indlæg af kopien »

Hej alle....

Hermed følger så den forklaring mange sikkert tørster over..

Først og fremmest: Ja det er for dårligt og ja det er stort set uacceptabelt når sådan noget som det i søndags skete men engang imellem sker sådanne ting altså.

Hvis nogle skal udpege en synder for kikseren så er det mig der skal skydes på!
Jeg er som de fleste nok ved formand for bwtifo og derfor er sådanne upsere mit ansvar..

Det der skete i søndags var at da vi satte bogstavmærkater på rullebannerne da de blev lavet kom der et forkert label på det forkerte rulleflag.. Derfor denne dumme fejl, men sådanne ting sker desværre engang imellem..

Jeg tror godt jeg kan garantere at vi i BWtifo's side er nogle af dem der har det dårligst over det her grundet de mange timer vi havde lagt i tifoen.

Kopi..

Danny

Indlæg af Danny »

Den kan vel bruges igen kan den ikke? Eller hvad sker der egentlig med alle de ting som bliver vist frem i alle kampene? De bliver vel ikke bare smidt ud?

Rasmus

Indlæg af Rasmus »

Jamen jeg kan kun give Søren ret, der er godt nok mange der bare lukker lort ud, uden at fortælle hvad de har gjort for at undgå, at det gik galt..

ang tifo: jeg stod oppe midt på Nodea, og er sku ret ligeglad med at der var et bogstav der var fejlplaceret, herre gud.. HVAD ER DET FOR NOGET AT GÅ OP I NÅR MAN HAR VUNDET OVER VIBORG??

kopien

Indlæg af kopien »

størstedelen af de ting der bliver fremvist bliver smidt ud...

Alt af plastik bliver i hvert fald kasseret..

Kranker

Indlæg af Kranker »

Havde vi tabt over XXXXXX havde det været en skandale, at der er et bogstav der er blevet placeret forkert eller vent den forkerte vej, ja det er sådan noget som sker når man laver noget ekstra ordinært.

Så vidt jeg mindes er det aldrig før sket… og der er igennem tiderne sku opført en del tifo’er.

Så lige frem at kalde det en skaldale, syntes jeg er lidt lavt.

Hold kæft hvor folk i er grunden pisse negative her på graven bare der er det mindste…. Se dog positivt på tingende for at få det til at køre i stedet for at brokke sig.

Jeg syntes sku også det så træls ud, og at det så lige var mod XXXXXX hjælper heller ikke på det.

Men det får mig bare til at tænke på om der skal være en form for kontrol af tifo arbejdet når det ligger klar på stadion – nogen kalder det egenkontrol! (stavekontrol) ’’det var en joke’’

Sådan er det bare, når man vil være de bedste. Det koster kræfter og kræfter er det samme som ydelse. Hvem skal leverer den ydelse når man ikke engang får noget for at yde.

Lad os få samlet alle de kræfter i en database i stedet for at bruge vores tid på opkast her på graven.

Kunne du tænke dig at yde med tifo arbejde så skriv til kopi privat, har du lyst til at brokke dig over en tifo, så skriv til kopi.

Der ligger snart en hel vinter pause foran os og de folk der har med fanklubben at gøre har ydet de sidste mange måneder og år. Jeg tror at de har brug for endnu flere kræfter og alle er velkommen.

Bare lidt opkast

Claus

Besvar