Er der noget Warm Up-halløj inde i byen i dag inden kampen.. En flok kammerater og Jeg kommer i god tid nemlig!
PS. En 3-1 sejr, -JA TAK!!
Warm Up i dag?
-
Mathias Flodgaard
Warm Up i dag?
Senest rettet af Mathias Flodgaard 12. nov 2006, 22:38, rettet i alt 1 gang.
-
Jannick
Re: Warm Up i dag?
Vi er nogle stykker, der mødes på El Toro, så I kan jo bare møde op, hvis I er interesseret.
Jannick
Jannick
-
Darly
Hej Mathias.
Kanon du skal på SAS-Arena.
Det er fed oplevelse og jeg tror helt sikkert også på 3 point i dag.
Selvfølgelig håber og tror jeg også på Vejle sejr, da det er jo er mit hold.
Det ville jo være en god hjælp hvis i vandt, så Viborg kunne blive nede i dynget.
Husk nu at giv den gas på stadion i dag drenge, så de mug-grønne kan lære det.
Hilsen Anders Bordinggaard.
Kanon du skal på SAS-Arena.
Det er fed oplevelse og jeg tror helt sikkert også på 3 point i dag.
Selvfølgelig håber og tror jeg også på Vejle sejr, da det er jo er mit hold.
Det ville jo være en god hjælp hvis i vandt, så Viborg kunne blive nede i dynget.
Husk nu at giv den gas på stadion i dag drenge, så de mug-grønne kan lære det.
Hilsen Anders Bordinggaard.
-
Dahl Nielsen
Mathias Flodgaard Skrev:
-------------------------------------------------------
> PS. En 3-1 sejr, -JA TAK!!
Og fandeme om ikke du fik ret
Jeg selv var møgsur over fodsvedernes mål, da jeg havde tippet 3-0...
-------------------------------------------------------
> PS. En 3-1 sejr, -JA TAK!!
Og fandeme om ikke du fik ret
Jeg selv var møgsur over fodsvedernes mål, da jeg havde tippet 3-0...
-
Mathias Flodgaard
haha.. Ja I skal bare spørge hvis I skal ha' hjælp med jeres tipskupon en dag;) haha!
Selvfølgelig havde jeg ikke lige nået at smide penge efter det på måljagten inden jeg tog hjemmefra.. Sur urt!
Fremragende dag og kamp i dag, men havde dog gerne set at buret var blevet holdt rent i en kamp hvor Viborg ABSOLUT INTET havde at byde på.. -men hva, nu skal vi jo ikke klage når drengene spiller gudebold, så fuck it!
Kan mærke der er noget stort i gærde på lørdag i staden (og nej, det er ikke bare diarré)
Selvfølgelig havde jeg ikke lige nået at smide penge efter det på måljagten inden jeg tog hjemmefra.. Sur urt!
Fremragende dag og kamp i dag, men havde dog gerne set at buret var blevet holdt rent i en kamp hvor Viborg ABSOLUT INTET havde at byde på.. -men hva, nu skal vi jo ikke klage når drengene spiller gudebold, så fuck it!
Kan mærke der er noget stort i gærde på lørdag i staden (og nej, det er ikke bare diarré)