Tizzer

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
avn

Tizzer

Indlæg af avn »

JEG KAN SE AT tizzer ER RET AKTIV HER PÅ ULVEGRAVEN, PÅ agf's DEBATSIDE fæstningen, HOLDER FJOLSET SIG HELLER IKKE TILBAGE MED AT SVINE EN AF VORE TILDLIGERE SPILLERE (ZIDAN) TIL. DET GØR HAN I ET SVAR PÅ ET INDLÆG OM WERDER BREMENS MULIGE INTERESSE I leon andreasen:

Forfatter: Tizzer
Dato: 11-03-05 09:34

Well, i så fald vil han kunne benytte træningen i Bremen til at amputere Zidans højreben ved knæet med en tackling fra helvede. Ikke noget dårligt fremtids-scenarie imø...

/Tizzer
Senest rettet af avn 30. mar 2005, 11:43, rettet i alt 1 gang.

faurby (Fcm)

Re: Tizzer

Indlæg af faurby (Fcm) »

Jamen vis Manden/drengen ikke kan opføre sig ordentlig så er det ud af vagten.....Så må vores kære webteam tage sig af det ;)

Mvh.Michael

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

det kan de ikk e gøre så meget ved hvis han skifter IP adresse hver dag ;-(

faurby (Fcm)

Indlæg af faurby (Fcm) »

Tjaaa vis man blokere hans profil og vis det ikke virker og han bliver ved,jamen så må man gå til gf´ernes formand og snakke lidt med dem omkring problemet vis det er tilfældet........Så man kan godt gøre noget ved det ;o)

Mvh.Michael

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Har han brudt nogle regler på Ulvegraven ???

YahooSeeker [Bot]

Jeg ved det ikke, men er det ravnen her fra Ulvegraven tizzer hentyder til her på billedet???

http://www.galehusetagf.dk/forum/viewto ... &highlight

Det er jo latterligt hvis det er tilfældet!

Simon

Indlæg af Simon »

Så længe han opfører sig ordentligt her kan han vel godt skrive her, det ser jeg ikke noget problem i! Hvad han skriver på deres eget debatfora kan vi da ikke stå til regnskab for...?
Desuden synes jeg faktisk at Tizzer er en af de bedre udebanefans til at skrive herinde...

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Det er det uden tvivl !!

Jeg er pseronligt lidt træt af at have en hel masse GF´ere rendende herinde !

De har vel deres eget forum, og selv om mange er meget saglige og hyggelige at debattere med, synes jeg altid at den skjulte dagsorden er at provokere lidt...

Igår var der en der blev ved med at skrive at BW163 skulle komme med et svar og jeg svarede så at jeg syntes at han skulle opgive det..
Mit svar blev sletttet og hans blev der...

Så i mine øjne virker det som om at man lefler lidt for disse fans, og det synes jeg er lidt for tyndt !

Der har også været andre eksempler..

Til gengæld synes jeg også at det er pinligt når FCM-fans fylder andre debatforas med møg... feks er der en der kalder sig tevedo eller noget lign. inde på Green Pride som bare blev ved og ved med at småprovokere.. herinde findes han åbenbart under et andet nick, og det er lidt tyndt !

Så længe det varer

Jan

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

TmnKluivert skrev:
-------------------------------------------------------
> Jeg ved det ikke, men er det ravnen her fra
> Ulvegraven tizzer hentyder til her på billedet???
>
> http://www.galehusetagf.dk/forum/viewtopic.php?t=2
> 931&highlight
>
> Det er jo latterligt hvis det er tilfældet!

Utroligt man skal svines til på steder hvor man ikke deltager, og kan forsvare sig. Det er for lavt.
Havde jeg konstant opholdt mig på deres forum og svinet alt der havde med AGF til hele tiden, så kunne jeg forstå dem... (ironi anvendt)

YahooSeeker [Bot]

Blingbling. Er det det siger når du ryster hovedet? IP-adressen er nok lidt ligegyldig når der er bruger-registering. Iøvrigt har jeg svært ved at tro at du oprigtigt er ked af at varierende IP-adresser kunne bruges tidligere hvis man var banned...

Ranger (AGF)

Indlæg af Ranger (AGF) »

Jeg er da ked af at høre, at Tizzer åbenbart ikke kan opføre sig ordentligt herinde, når han nu er gæst.
Umiddelbart er det dog min mening, at han ikke skal dømmes på, hvad han skriver inde på et andet forum. Iøvrigt tror jeg også, at kommentaren om Zidan er ironisk ment.

Jeg render måske ind i Tizzer i aften, og vil da lige nævne det for ham. Det er da klart irriterende, når gæste-debattører ødelægger det for andre.

Mvh

Ranger

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

arh...

Klap nu lige hesten, Ranger ;-)

Jeg tror altså ikke at Tizzer har skrevet noget forkert herinde, men kun på jeres eget forum..

Fortsat god aften

Jan / sjællænderen

Ranger (AGF)

Indlæg af Ranger (AGF) »

Ok, så misforstod jeg indlægget lidt.

Men hvis han ikke har skrevet noget forkert herinde, så er det vel en forkert boldbane at debattere ham? Så kunne man vel tage en snak om det på "udebane" :-)

Fortsat god aften

/Ranger

YahooSeeker [Bot]

Jo, det burde man... ;-)

YahooSeeker [Bot]

Nu skal man ikke skue hunden på hårene, men Tizzer skal da opføre sig ordentligt på dette forum. Hvad han skriver på andre forums er vel hans egen sag.

Osten

1 P i ghcup

Besvar