FC Fyn vs Ikast/FCMII
-
felisan
FC Fyn vs Ikast/FCMII
jaja, så er der igen 2. div bold.
den udsatte kamp fra det fynske bliver spillet i aften..
nogle, der har styr på, hvem der er med / hvordan opstillingen bliver for vores 2. hold?
felisan
Senest rettet af felisan 5. sep 2006, 20:54, rettet i alt 1 gang.
-
Hafferlaf
Re: FC Fyn vs Ikast/FCMII
Slet ingen med info?
Vi er jo nogle der skal vide om vores spareskillinger er kastet i grams...
Vi er jo nogle der skal vide om vores spareskillinger er kastet i grams...
-
Sir Lago
FC Fyn vs FCMII Hvem kommer?
Hej alle...
Er der andre end os 2 BW'ere fra Nr. Aaby der kommer forbi Odense atletik stadion i aften?
Kampen starter efter sigende kl. 19.00
Er der andre end os 2 BW'ere fra Nr. Aaby der kommer forbi Odense atletik stadion i aften?
Kampen starter efter sigende kl. 19.00
-
Peter Ross
Jeg vil umiddelbart gætte på samme opstilling som i lørdags, måske med Salami, Traoré og Poku tilbage på holdet, men jeg aner det ikke.
Det eneste jeg ved, er at Frank i hvertfald er med.
Peter Ross
Det eneste jeg ved, er at Frank i hvertfald er med.
Peter Ross
-
Bobby
Lige et spørgsmål. Jeg er ikke så stærk i det der med, hvorvidt en spiller, der spiller på 2. div. må bruges på førsteholdet.
Er der nogen, der ved om dem der spiller i aften må spille på 1. holdet mod Silkeborg på søndag?
Er der nogen, der ved om dem der spiller i aften må spille på 1. holdet mod Silkeborg på søndag?
-
Peter Ross
Nå, så blev jeg det klogere 
Sivebæk og Frank er ude af truppen, der til gengæld har fået tilført Lawal og Akeem jvf. fcm.dk.
Det må give:
Ola Tidman
Ulrik Lindkvist - Winston Reid - Casper Elgaard - Nikolaj Jørgensen
Akeem - Rasmus Hansen - Jonas Raunsbæk - Morten Nielsen
Martin Jungbloot - Jude
Måske man vælger at skubbe Akeem på top i stedet for Jude, sætte Thomasberg ind på midtbanen, og så Raunsbæk på kanten, eller skubbe Elgaard ud på højreback, Rasmus Hansen i centerforsvaret og Lindkvist på højre midt.
Mulighederne er mange, kun tiden vil vise, hvordan Jonas Dal vælger at starte i aften
Peter Ross
Sivebæk og Frank er ude af truppen, der til gengæld har fået tilført Lawal og Akeem jvf. fcm.dk.
Det må give:
Ola Tidman
Ulrik Lindkvist - Winston Reid - Casper Elgaard - Nikolaj Jørgensen
Akeem - Rasmus Hansen - Jonas Raunsbæk - Morten Nielsen
Martin Jungbloot - Jude
Måske man vælger at skubbe Akeem på top i stedet for Jude, sætte Thomasberg ind på midtbanen, og så Raunsbæk på kanten, eller skubbe Elgaard ud på højreback, Rasmus Hansen i centerforsvaret og Lindkvist på højre midt.
Mulighederne er mange, kun tiden vil vise, hvordan Jonas Dal vælger at starte i aften
Peter Ross
-
YahooSeeker [Bot]
Akeem er i hvertfald med i følge Livescore har han udlignet for FCM2 til 1 - 1 efter 6 minutters spil.