Talentafdelingen
-
Mose
Talentafdelingen
Vi vandt i såvel junior som ynglinge, men er der nogen der har nogle fakta fra kampene?
Senest rettet af Mose 29. aug 2006, 20:50, rettet i alt 1 gang.
-
Peter Ross
Re: Talentafdelingen
Junior:
1-0, Jens Madsen
2-0, ?
3-0, Edo
Ynglinge:
1-0, Akeem
1-1, ?
2-1, Akeem
3-1, Morten V. Hansen
4-1, Mark Hjort
Juniors 2. målscorer kan jeg ikke huske, men Kasper Dam tog i hvertfald et gevaldigt ryk fra midten og helt ud i venstre side, hvorfra han slog bolden ind over.
Peter Ross
1-0, Jens Madsen
2-0, ?
3-0, Edo
Ynglinge:
1-0, Akeem
1-1, ?
2-1, Akeem
3-1, Morten V. Hansen
4-1, Mark Hjort
Juniors 2. målscorer kan jeg ikke huske, men Kasper Dam tog i hvertfald et gevaldigt ryk fra midten og helt ud i venstre side, hvorfra han slog bolden ind over.
Peter Ross
-
Peter Ross
Altid vågne Jon Damsgaard påstår nu, at Mads Albæk lagde en bold til Kasper Dam, som sidstnævnte sendte i mål til 2-0.
Hvorvidt det er rigtigt, kan jeg ikke huske, men det lyder ikke helt usandsynligt
Peter Ross
Hvorvidt det er rigtigt, kan jeg ikke huske, men det lyder ikke helt usandsynligt
Peter Ross
-
Aaes
Har hørt fra en udsendt på stadion at det var Preben Ringgaard som puttede den ind.
Men Albæk og Ringgaard ligner da ikke hinande specielt meget
Men Albæk og Ringgaard ligner da ikke hinande specielt meget
-
YahooSeeker [Bot]
-
Jacobbay
Jeg har lige et spørgsmål til ynglingeholdet, som nogle måske kan svare på?
Kan det passe at FCM/Ikast FS kun har et ynglinge hold (Ynglinge-ligaen) ? Og ikke har et laver-rangerende hold ? - I så fald hvad gør man med de ynglinge-spiller som ikke er kommet på 1. holdet ?
Kan det passe at FCM/Ikast FS kun har et ynglinge hold (Ynglinge-ligaen) ? Og ikke har et laver-rangerende hold ? - I så fald hvad gør man med de ynglinge-spiller som ikke er kommet på 1. holdet ?
-
# 0 Kjær
Nu er jeg ikke helt inde i alle forkortelserne, men som jeg ser det på jbu´s hjemmeside, er der ikke andre ynglinge hold. Dog kan jeg se en del junior-rækker.
http://jbu.dk/sr/clubTeam.aspx?clubid=266
http://jbu.dk/sr/clubTeam.aspx?clubid=266