Fredericianske ulve!

Om FC Midtjylland og Black Wolves
bw152/michael

Fredericianske ulve!

Indlæg af bw152/michael »

Som i kan se i ulvehylet er vi 12 medlemmer af Black Wolves i Fredericia, og det må da være tid til at starte en lokal afdeling, er noget af følgende noget for dig?

Samkørsel til FCMs hjemme og udekampe

Se FCMs kampe på tv sammen

Bowling aftener

så kontakt mig via e-mail, eller en PM her på graven, min E-mail er bw152michaelmeyhoff@hotmail.com
Vi er 5 som er gået igang med dette projekt, som vi håber at folk vil bakke op om. Vi har bikset lidt med en lille hjemmeside, som vi har fået op at køre nogenlunde, www.fcm-support-fredericia.webbyen.dk
Senest rettet af bw152/michael 26. aug 2006, 21:07, rettet i alt 1 gang.

YahooSeeker [Bot]

Re: Fredericianske ulve!

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Fedt nok(--; - stærk initiativ, håber i skaber succes i Fredericia ( iøvrigt herlig by, der basker AaB)

bw152/michael

Vi udvider..

Indlæg af bw152/michael »

Jeg har indtil nu ikke modtaget nogen e-mails eller andet fra nogen i Fredericia, derfor har vi nu valgt at udvide vores gruppe en smule mod øst, da jeg i stedet har fået en henvendelse fra to fynboer, som var interesserede. Derfor har vi besluttet at godtage dem, og derfor samtidig en opfordring til folk omkring trekantsområdet om at skrive en mail, for jo flere vi er des sjovere er det. Selvfølgelig vil de vestfynske også være velkomne til at være en del af vores lille fanklub. Vi har dog valgt at beholde vores navn foreløbigt, indtil vi finder ud af hvor stor interessen er for vores intiativ..

Michael Meyhoff - kørt 90 km til Herning, kampen aflyst, 90 km hjem igen
-------------------------------------------------------------------------
"Are you here for my pleasure or are you going for gold?" Shed Seven

Besvar