Stephen Andersen er fristillet

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Nielsen

Stephen Andersen er fristillet

Indlæg af Nielsen »

Skulle vi komme af med Tidman, syntes jeg det var vær at overveje at hente Stephen hjem til DK. Så vil vi være rigtig godt besat på målmandsposten.

http://www.onsidedk.com/main/index.phtm ... &id=190927
Senest rettet af Nielsen 3. sep 2006, 23:49, rettet i alt 1 gang.

Kent

Re: Stephen Andersen er fristillet

Indlæg af Kent »

Jeg så godt han var fritstillet, men jeg tror ikke han er aktuel for os. Jeg tror simpelthen han er for dyr i løn.

Jeg tror BIF er et bedre bud på en arbejdsgiver i DK, hvilket så vil medføre at Ankergreen efter eget udsagn vil søge væk. Så kunne man overveje om han var interessant.

Det kunne ellers være godt at lave noget lignende hvad Viborg gjorde med Jesper Christiansen: hente et talent hjem, der får et gennembrud, og sælg ham videre efter et par år med kæmpe fortjeneste.

Kent

Nielsen

Indlæg af Nielsen »

De har netop signet Morten Cramer, så det tvivler jeg på.

http://www.bolddk.com/nyt/?vis=59790

Tror heller ikke han er så dyr i løn, men det er jo svært at sige.

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Nielsen skrev:
-------------------------------------------------------
> De har netop signet Morten Cramer, så det tvivler
> jeg på.
>
>
>
> Tror heller ikke han er så dyr i løn, men det er
> jo svært at sige.

Nu skal han jo være back up for den målmand ( Ankergren) som de har nu , og med en alder på 39 år er det nok ikke en målmand de satser stort på :-)

Kent

Indlæg af Kent »

Netop. Cramer er købt som træner/ 2. målmand.

Stephan A. vil blive købt som førstemålmand. Så det er fuldstændig ligegyldigt at de har hentet Cramer. Det drejer sig om hvorvidt de ønsker at erstatte Ankergreen med Stephan A.

Kent

BW - 665

Indlæg af BW - 665 »

Tror folk er ved at få storhedsvanvid...

Stephan Andersen kan da nemt få en kontrakt hos en anden Premier League klub med de præstationer han har vist! Ellers kan han i hvert fald få én hos en engelsk førstedivisions klub, eller hos en klub i en mellem stor liga i Europa,

Synes det er at skyde langt over mål at tro han vender tilbage til Danmark før efter udløbet af hans næste kontrakt, hvor det så end måtte være...

Nielsen

Indlæg af Nielsen »

Hvis han har været så overbevisende, er det da lidt sært han er blevet 3. valg i klubben, og han frit kan gå. Så skulle man da tro de gerne ville tjene lidt på ham.

Kent

Indlæg af Kent »

Enig.

Så vidt informationerne på Charltons hjemmeside, så har han kun spillet 2 kampe for dem alt i alt:

http://www.cafc.co.uk/playerdisplay.ink ... =2006/2007

Jeg tror ikke helt det passer, for i teksten er der beskrevet flere kampe. Men under alle omstændigheder er det altså ikke noget man bliver solgt på.

Det kan meget vel tænkes at han vil hjem, da Danmark er det eneste sted han har et navn. Det er nok bedre at komme til DK og spille for BIF end at spille i 2. bundesliga eller lignende.

Ingen tvivl om at det ville være et kæmpe-scoop hvis vi kunne hente ham, men jeg tror ikke på det. Han kommer fra københavnsområdet, har tidligere spillet i BIF og BIF mangler (måske) en klasse-keeper. På den anden side, så valgte Jesper Christiansen jo også Viborg :-)

Kent

BW - 665

Indlæg af BW - 665 »

http://www.onsidedk.com/main/index.phtm ... &id=192030

Kan ikke lige dy mig for at være lidt bagklog på en "hvad sagde jeg" agtig måde :-)

BWMØ

Indlæg af BWMØ »

Ja, det er sgu da at have storhedsvanvid, at tro, at en spiller som Stephan Andersen vil vælge FCM, fremfor at tage en ny klub i UK.
Pas nu på med ikke at overvurdere FCM som hold. Vi er altså kun et midterhold i DK regi.

Nielsen

Indlæg af Nielsen »

Det er store ord i bagklogskabens lys. :-)

Kent

Indlæg af Kent »

Men måske skulle han have valgt DK alligevel:

"En tilbagekaldelsesklausul gav Leeds United kolde fødder, og Stephan Andersen må derfor blive på bænken i Charlton.

Stephan Andersens manglende succes i Premier League fik den talentfulde danske målmand til at forsøge sig med et lejeophold i den næstbedste række i England hos Leeds United. Men i sidste øjeblik brød det hele sammen på grund af en ønsket tilbagekaldelsesklausul fra Charltons side. Den var ikke spiselig for Leeds United til stor ærgrelse for London-klubben.

”Det er en skuffende situation. Det lignede en aftale, men Leeds var utrygge ved en tilbagekaldelsesklausul. Stephan er selvfølgelig skuffet, men han har været meget professionel omkring det, og han er klar til at kæmpe for en plads i startopstillingen,” siger Charltons sportsdirektør, Andrew Mills.

/ritzau/ "

BW - 665

Indlæg af BW - 665 »

Jaaa, men jeg sagde det lige fra start af ;)

Og i øvrigt, så står der en lang række klubber foran nogen dansk klub, som sagtens ville kunne bruge en målmand som Stephen Andersen, og som vil være i stand til at tilbyde ham en meget bedre kontrakt og et meget bedre niveau.

Den eneste klub i DK der ville have bareden mindste chance for at tiltrække ham, er FCK, og jeg tvivler på de er interesserede hvis det rent faktisk skulle lykkedes for dem at få ham...

BWMØ

Indlæg af BWMØ »

Selvfølgelig skulle han da ikke hae valgt DK alligevel. Jo, hvis han ville gå væsentligt ned i lønmod mere spilletid, ville det naturligvis være en god idé, men det tror jeg ikke helt på.
Bagklogskab, ja måske, men kom nu lige ind i kampen og vær realistisk mht., hvilke spillere et midterhold fra den danske SAS-liga i realiteten vil kunne tiltrække.
FCM er ikke så attraktiv, som Jeres farvede øjne gør det....

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

BWMØ skrev:
-------------------------------------------------------
> Selvfølgelig skulle han da ikke hae valgt DK
> alligevel. Jo, hvis han ville gå væsentligt ned i
> lønmod mere spilletid, ville det naturligvis være
> en god idé, men det tror jeg ikke helt på.

Jeg er sikker på at hvis FCK eller evt. Brøndby skulle have behove for at hente en målmand af hans kaliber, så kunne de godt gøre det...

> Bagklogskab, ja måske, men kom nu lige ind i
> kampen og vær realistisk mht., hvilke spillere et
> midterhold fra den danske SAS-liga i realiteten
> vil kunne tiltrække.

Du kunne jo have valgt at deltage i debatten en hel uge før, da den var der, istedet for pludselig bare at komme med et indlæg

> FCM er ikke så attraktiv, som Jeres farvede øjne
> gør det....

Nu er der vel sådan set også kun 1 person der håbede på ham til FCM, og en enkelt der kunne forestille sig ham i "en af de 2 store"
Så det er måske at skyde over målet lidt :-)

Besvar