Skadesproblemer i EfB

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Kent

Skadesproblemer i EfB

Indlæg af Kent »

De må med sikkerhed undvære Lucena og Klarström, men i værste/bedste fald også Zimling, Onstad og L.C. Nielsen.

http://www.efb.dk/Fodbold/?cat=news&news_id=2125
Senest rettet af Kent 19. aug 2006, 14:30, rettet i alt 1 gang.

YahooSeeker [Bot]

Re: Skadesproblemer i EfB

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Nå, så blev Fernando Derveld altså klar. Så er spillet tilsyneladende gået i gang med, hvem der er klar og hvem der ikke er klar. Gad vide hvilke type knæproblemer Jerry Lucena har, er det mon sådan nogle der lige pludselig er gået over søndag kl. 14:59.

Undskyld, men jeg er ret skepsis over for dette spil, som sker uden for banen inden de afgørende 90 min. Mellem klubberne og så vi fans. Selvfølgelig så ved jeg heller ikke hvad Jerry Lucena har af problemer.

Det sikreste er vel nok at sætte sit eget hold, og så lade de andre om at sætte deres – så undgår man overraskelsen. Selvom jeg med min uetisk og dyb forkastelige moral ikke kan lade være med at blive lidt glad for, hvis Jerry Lucena må undværes på EfBs stærke midtbane.

kenny

Indlæg af kenny »

Ifølge BT idag er Lucena klar.

Kent

Indlæg af Kent »

Men det er måske ikke den mest troværdige kilde. Når EfB's egen hjemmeside siger at han ikke en gang er med i truppen, så stoler jeg altså mere på dem, end BT, der jo ikke ligefrem altid er opdateret med hvad der sker udenfor københavnsområdet.

Kent

Besvar