Kommentatorer

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Xort

Kommentatorer

Indlæg af Xort »

Sidder og ser dagens kamp på 3+..
Og må godt nok indrømme at jeg er overrasket over kommentatorene, positivt enda..

Synes virkelig det lyder som om at de har sat sig ind i FCM og vores talent afdeling, det er lige før jeg føler at de for en gangs skyld kan lære mig noget..

Hvad mener i andre?
Senest rettet af Xort 23. maj 2006, 20:13, rettet i alt 1 gang.

Martin

Re: Kommentatorer

Indlæg af Martin »

Xort skrev:
-------------------------------------------------------
> Sidder og ser dagens kamp på 3+..
> Og må godt nok indrømme at jeg er overrasket over
> kommentatorene, positivt enda..
>
> Synes virkelig det lyder som om at de har sat sig
> ind i FCM og vores talent afdeling, det er lige
> før jeg føler at de for en gangs skyld kan lære
> mig noget..
>
> Hvad mener i andre?
>
> dovenskaben længe leve, bare ikke for længe.. det
> er for hårdt

Synes de nævnte, at Tidman har forlænget ????

Harder

Indlæg af Harder »

Ja, det tænkte jeg også, håber satme det er løgn!

/Harder - Hent Kevin Stuhr-Ellegaard NU!

tgjensen

Indlæg af tgjensen »

Hvordan går det? Gør talenterne en god figur?

Harder

Indlæg af Harder »

Tja, mange fejlafleveringer og ikke særlig godt spil.

Vi er bagude 1-0 og synes ikke rigtig der er det store at råbe hurra for, synes afrikanerne bærger præg af at være meget egoistiske i deres spil. Ofte skulle de slippe bolden noget før istedet for at drible ind i 3 mand og tabe duellen...

/Harder

Xort

Indlæg af Xort »

Synes nu de gør det godt.. Ved godt at kampen her ikke er SAS liga niveau.. men det er stadig betydeligt hurtigere og sværre end Yndlinge...

Og man skal jo tænke på at de gerne vil slå sit navn fast.. nok også derfor de spiller lidt for ego...

Xort

Indlæg af Xort »

2 - 2 på mål af adeola og Traore...:) så er det da ikke så tosset igen

Xort

Indlæg af Xort »

og sådan endte kampen også

Jesper BW1100

Re: Tidman

Indlæg af Jesper BW1100 »

Så kommer debatten igen igen... Men jeg kan ikke lade være.. Synes Tidman står en utrolig stærk kamp.. Ville uden tvivl vælge ham frem for Anders Rasmussen... Må indrømme at jeg ikke kan forstå forlængelsen af AR. Men det er jo klubbens valg

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Flot kamp synes jeg. Stærkt kommet tilbage efter 0-2. Flot indsats af afrikanerne, skal da lige love for de er gode. Tidman var også glimrende, gode redninger, og klarede sig godt bag lidt usikkert forsvar, hvor der ikke var helt styr på markeringerne.

En god og lovende indsats, FCK spillede med Santos og Ijeh i front den sidste periode, uden det fik nogen indflydelse. Vi havde i store dele af kampen godt styr på dem.

Sjovt at se den næste Laudrup også, det er ikke svært at øjne talentet. Michael var jo nærmest på vej til Italien i hans alder, så mon ikke snart vi får ham at se i suppen også..

felisan

Indlæg af felisan »

ja, han stod sgu en glimrende kamp!
igen..

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Jeg er ikke i tvivl, jeg ville vælge Tidman. Det er svært at sætte finger på hvad der gør det, men han har bare mere styrke i sit spil.

Xort

Indlæg af Xort »

Ja vil også mene at han er en klasse eller 2 bedre en AR... men tror bestemt at med den rigtige træning så kan AR blive lige så god..

Sir Lago

Indlæg af Sir Lago »

Og det er også lækkert at se en målmand der kan starte et kontra angreb.... Med præcise udkast starter han mindst 2 kontra angreb....
Med AR i buret kommer bolden sjældent andre steder end til indkast til de andre!

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Gaaab!

Besvar