Søndag
-
YahooSeeker [Bot]
Søndag
Hvor mange skal over at se bold på søndag?
Senest rettet af YahooSeeker [Bot] 18. maj 2006, 11:33, rettet i alt 1 gang.
-
Kasper_Nielsen
Re: Søndag
Tror ikke der kommer nogen bus afsted i hvert fald.
Er ikke sikker på, at folk generelt ser det helt store i Viasat Cup. Specielt ikke, når den bliver vist i Tv.
Er ikke sikker på, at folk generelt ser det helt store i Viasat Cup. Specielt ikke, når den bliver vist i Tv.
-
Ravnen
Viasat Cup?
Jeg må ærligt indrømme at jeg også er i tvivl om opbakningen til de Viasat Cup kampe, selv i Herning.
Hvad spilles der om? Penge? Toto-Cup? eller et eller andet som kunne give turneringen et sportsligt grundlag?
Det ender vel med bare at være træningskampe, sommerbold?
Hvad spilles der om? Penge? Toto-Cup? eller et eller andet som kunne give turneringen et sportsligt grundlag?
Det ender vel med bare at være træningskampe, sommerbold?
-
Martin
Re: Viasat Cup?
Due skrev:
-------------------------------------------------------
> Vinderen får vidst 3 mio. kr, så skal vi ikk bar
> nuppe dem ?
Hvis vi bare nupper dem er vi fri for, at sælge nogle for at få denne sæsonsdrift til at løbe rundt
-------------------------------------------------------
> Vinderen får vidst 3 mio. kr, så skal vi ikk bar
> nuppe dem ?
Hvis vi bare nupper dem er vi fri for, at sælge nogle for at få denne sæsonsdrift til at løbe rundt
-
Kasper M
Re: Viasat Cup?
Det Hold der vinder Viasat cup får 12 mio.
Dem kunne vi også godt bruge .
-
HauG
wall of fame?
Og mht. opbakningen så håber jeg da på at folk vil tage til horsens kampen selv om det måske bliver sommerbold så skal Skriver da have en afsked med stil... hvis der er en wall of fame et sted i på SAS så skal 6'eren da op på den.... er der nogen i forvejen? zidan klubbens største spiller? eller skal det være en som har vist stor stor loyalitet overfor klubben for at komme på en sådan væg?
-
Kasper_Nielsen
Re: wall of fame?
Det er altså kun 3 mio der er at spille om - Ved ikke lige hvor du har de 12 milliioner fra? Måske er det 12 mio før skat på 75% ? :S