Idé til en medlemsaften.

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Von_Heino

Idé til en medlemsaften.

Indlæg af Von_Heino »

I forbindelse med at DR ved at optage en dokumentar om FC Midtjyllands akedemi. Kom jeg lige på en god idé syntes jeg selv. Hvad med at lave en aften omkring Afrika og hvordan det foregår når vi henter talenter til akedemiet ?
jeg ved at der er et lysbilled show som viser lidt om forehold som spillerne kommer fra. man kunne så spørge Claus steinlein og et par af de afrikanske talenter om de ikke ville komme og fortælle om akedemiet.
jeg ved at det har været planlagt før, Men der blev det hvist aldrig til noget ?

PS: Har aldrig været en ørn i skolen.
Senest rettet af Von_Heino 11. apr 2006, 15:10, rettet i alt 1 gang.

kopien

Re: Idé til en medlemsaften.

Indlæg af kopien »

lyder som en god ide, foreløbig er der planlagt 3 aftener og jeg håber virkelig folk vil støtte om om disse arrangementer da Søren Ross og jeg har brugt en del tid på dem..

Det du omtaler der kunne jo nemt være et oplæg til en evt. 4. aften, men jeg kan jo selvfølgelig intet love dog kun sige at jeg personligt synes det lyder interessant og da skal undersøges yderligere..

Som sagt, håber på lidt opbakning til vores medlemsaftener så sørg for at sprede ordet...

MVH Kopi..

Altoriso

Re: Idé til en medlemsaften.

Indlæg af Altoriso »

hmm det var måske noget med en SMS -liste ;-)

Sonofon kunne jo være et godt bud på en udbyder :

http://www.sonofon.dk/privat/produkter/ ... ndex.shtml

5000 SMS for 60,- om måneden - det er da billigt

Jean / BW# 1238

SMS-liste...

Indlæg af Jean / BW# 1238 »

Altoriso skrev:
-------------------------------------------------------
> hmm det var måske noget med en SMS -liste ;-)
>
> Sonofon kunne jo være et godt bud på en udbyder :

Der findes abonnementer nok, hvor man kan sende SMS'er som man lyster for 99 kr.

> 5000 SMS for 60,- om måneden - det er da billigt

Hvor ser du den pris? Jeg ser prisen er 199 kr. for det første 6 måneder og først 60 kr. fra 7. måned.

Problemet er ikke at finde noget billigt. Problemet er at bestyrelsen vil ha' et system, hvor det hele styres fra en PC, med et program, så det er let at tilføje/slette/redigere numrene.

Altoriso

Re: SMS-liste...

Indlæg af Altoriso »

Jean / BW# 1238 skrev:
> Altoriso skrev:

> > 5000 SMS for 60,- om måneden - det er da
> billigt
>
> Hvor ser du den pris? Jeg ser prisen er 199 kr.
> for det første 6 måneder og først 60 kr. fra 7.
> måned.

Ja netop, og med de minutter de får, så er det da billigt nok !

>
> Problemet er ikke at finde noget billigt.
> Problemet er at bestyrelsen vil ha' et system,
> hvor det hele styres fra en PC, med et program, så
> det er let at tilføje/slette/redigere numrene.

Sådanne systemer findes jo også, men programmerne koster jo nok noget

Mener at Telmore har det sådan at man kan sende fra nettet til deres alm. sms takst

Og hvis man så lige sætter sig ind i dette nye system, så kan man også sende lidt længere beskeder uden det koster mere :-)

http://www.nordjyske.dk/index.aspx?page ... amType%3D3

Jean / BW# 1238

Altoriso skrev:
> Mener at Telmore har det sådan at man kan sende
> fra nettet til deres alm. sms takst

Det kan du, ja.

> Og hvis man så lige sætter sig ind i dette nye
> system, så kan man også sende lidt længere
> beskeder uden det koster mere :-)

Problemet er at modtageren også skal ha' systemet (programmet) på sin mobiltelefon. Og det kan BW jo ikke kræve... :-)

Altoriso

1. medlemsaften - oplægget

Indlæg af Altoriso »

http://www.black-wolves.com/visNyhed.php?id=383

Hvad er iøvrigt tanken omkring dette første arrangement ?

Hvad er feks bevæggrunden for at se denne film ?

Og har man ønsker om at debattere filmen bagefter ?

Så den iøvrigt på Canal Plus her den anden dag - meget interessant må man sige og derfor da et spændende valg til et arrangement !

Thomas Lund

Re: 1. medlemsaften - oplægget

Indlæg af Thomas Lund »

Altoriso skrev:
> >
>
> Hvad er iøvrigt tanken omkring dette første
> arrangement ?

Medlemmer af BW mødes i vores lounge og har det hyggeligt sammen: De taler sammen og lærer hinanden (endnu) bedre at kende = deltager i vores arrangementer og busture fremover og kommer til flere hjemmekampe.

>
> Hvad er feks bevæggrunden for at se denne film ?

Den handler om en kultur som mange fodboldtilhængere ikke har nogen indsigt i og forståelse for. Hvor vidt den er realistisk i sin skildring kan så diskuteres, men i det mindste skildrer den en sammenhæng mellem den sociale arv og den "måde" man er fodboldtilhænger på (og hvorfor den er så sjældent set her i smørhullet Danmark.

>
> Og har man ønsker om at debattere filmen bagefter
> ?

Det kan folk jo selv bestemme.

Lund

Lars EC

Indlæg af Lars EC »

Kanon idé. Kanon film-valg. Men hvad med at skrive, at den ABSOLUT ikke er tilegnet for børn. Det er jo en ret voldsom film.

Men jeg må tage hatten af for jer. Det er en rigtig god idé.

Claus (BW#1145)

Indlæg af Claus (BW#1145) »

http://www.sonofon.dk/erhverv/produkter ... ndex.shtml

Nyt fra sonofon, var det måske noget?

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Det synes jeg faktisk lyder rigtigt godt , Claus

Måske har man / kunne man få strikket en foreningsaftale sammen

http://www.sonofon.dk/erhverv/produkter ... iser.shtml

Jean / BW# 1238

Ja, det er da meget smart, men også dyrt. 32 øre + moms = 40 øre pr. besked = 600 kr. for at sende en SMS ud til 1.500 medlemmer...

Men prøv at sende dit forslag til bestyrelsen.

kopien

Indlæg af kopien »

Jeg vil efter første medlemdaften godt have lov at ytre min relativ store utilfredshed..

Det er mig ubegribeligt at der, udover de folk der stod for arrangementet, kun tropper omkring 8 mennesker op..

Hvorfor spørger jeg, er arrangementer for kedeligt eller gider folk bare ikke bakke op om det?

Jeg må da indrømme jeg frygter lidt det oplæg vi har hvor Jens Ø og Torben K kommer og holder foredrag da jeg syns det et eller andet sted vil være lidt pinligt hvis der også den aften kun kommer 12 mennesker alt i alt.. var det fordi det var "bare" var en fodbold film eller er det tidspunktet? , fordi søren Ross og jeg selv er nogle klaphatte og man derfor ikke gider støtte noget vi har arrangeret eller hvor ledes tager det sig ud??

Ris, Ros og frem for alt ideer er meget velkomne således at vi sammen kan gøre dette til en succes i fremtiden..

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Jeg synes at det er en god idé, og tror ikke at man skal give op pga et enkelt eller 2 "nederlag"

Det er nogle fine arrangementer I har stablet på benene, og det er bare at klø på !

Husk at vi stadig, også ifølge andre, er en klub uden de store traditioner endnu, men dem som vi skal have skal vi selv arbejde på, og det kan godt være et større slid, end man lige tror
Tror desværre også at den halvdårlige sæson har noget at skulle have sagt

Og så "stemmer" jeg stadig for en form for SMS-liste :-)

Man kunne jo lave den henad vejen med dem der dukker op, og så hele tiden udvide
Evt. kunne man alliere sig med de samme, som så også kan sende videre til deres FCM-venner
Rygtet skal tit spredes blandt venner og bekendte, at der sker noget fedt ude i loungen
Er ikke sikker på at hjemmesiden er nok...

Besvar