Billetter til Royal League
-
Blondie
Billetter til Royal League
Til min store overraskelse kan jeg meddele jer, at der er gratis billetter til Royal League kampen i morgen hos Statoil. Jeg har fået 4 styk i Ikast.
Senest rettet af Blondie 23. mar 2006, 16:22, rettet i alt 1 gang.
-
Chap - FCM4EVER
Re: Billetter til Royal League
Hmm. Synes det lyder rimelig sygt, når en billet koster 100 kr. Det er da hvert fald træls for dem, der har købt en allerede 
-
Altoriso
"Gratis" Billetter til Royal League
BWEast sidder inde med en godt sjat billetter, som vi ikke får brugt i morgen, desværre ...
Disse tilbydes nu til salg for en 20-30 kr eller deromkring - prisen for billetterne skal udelukkende gå til humanitære formål i BWEast
Vores gode ven Hekler har fået dem fremsendt så han har dem imorgen, og han vil gerne hjælpe med videreformidlingen af dem !
Send ham en PM så I kan aftale videre
Med ønsket om en god kamp til allesammen !
Disse tilbydes nu til salg for en 20-30 kr eller deromkring - prisen for billetterne skal udelukkende gå til humanitære formål i BWEast
Vores gode ven Hekler har fået dem fremsendt så han har dem imorgen, og han vil gerne hjælpe med videreformidlingen af dem !
Send ham en PM så I kan aftale videre
Med ønsket om en god kamp til allesammen !
-
Anni
Re: "Gratis" Billetter til Royal League
Fru Sild og jeg har også et par stykker i overskud.
De koster 1 fadøl + 1 sodavand
)
Send sms, hvis nogen vil have dem 28261068.
/Anni
De koster 1 fadøl + 1 sodavand
Send sms, hvis nogen vil have dem 28261068.
/Anni
-
YahooSeeker [Bot]
Re: "Gratis" Billetter til Royal League
Dem der ønsker billetter skal fange Jannick, og have pengene parat, jeg er syg og kommer ikke.
-
pdole
BW medlemsskab..
Ang. det tilbud FCM kører med til aftenens kamp..altså er man medlem af BW kan man hive en kammi gratis med ind. Jeg har BW kortet fra sidste sæson, og har betalt for denne sæson - men har endnu ikke modtaget det nye medlemskort. Kan det være rigtigt at jeg ikke kan benytte mig af tilbudet bare fordi jeg endnu ikke har modtaget mit medlemskort.
-
E!
Re: BW medlemsskab..
Nu tror jeg du har fået forkert fat i tilbudet, for som jeg læser det, er det til sæsonkortholdere. Det er ihvertfald mod forevisning af gyldigt sæssonkort du kan få 2 billetter for prisen på den dyreste af de 2.
Men ellers kan du jo prøve på statoil om de har flere sponsorbilletter...
Men ellers kan du jo prøve på statoil om de har flere sponsorbilletter...
-
pdole
hehe, du har da helt ret - det er mig der kun har læst det med et halvt øje
så er der jo ikke noget at komme efter. mht. Statoil, så er der nok ikke de store chancer der - jeg bor i Silkeborg og ankommer først til kampen 30 min. før kampstart. Men tak for oplysningerne 
-
Poulsgaard
Hvis du giver mig dit medlemsnummer skal jeg lige kigge på sagen med det manglende medlemskort.
Poulsgaard
Poulsgaard
-
E!
Du kunne jo prøve at ringe til statoil i Ikast - de havde en god stak igår, og det er jo ikke den største omvej fra Silkeborg.