Anders på vej væk?

Om FC Midtjylland og Black Wolves
YahooSeeker [Bot]

Anders på vej væk?

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Han har hyret en agent til at finde en klub efter august.
Det kan naturligveis blive FCM, men nu må vi se.
http://www.dagbladet-holstebro-struer.d ... /holstebro
Senest rettet af YahooSeeker [Bot] 22. mar 2006, 21:36, rettet i alt 1 gang.

mancitydk

Re: Anders på vej væk?

Indlæg af mancitydk »

Håber fandme at ledelsen skynder sig at forlænge med Daugaard. Manden er da ved at finde storspillet frem. Synes egentligt at han gør dt godt. Også Anders burde få en ny kontrakt

MaistISV

Indlæg af MaistISV »

Håber Anders daffer af!!

Ola på mål og så Heinze som reserve... Så kan de bruge Anders´ høje løn på en skarp angriber! (Ja evt. komme af med Fredelige Frank også, så skulle der nok være en rigtig høj hyre til en stjerneangriber der virkelig kan bombe!)

Skov

Indlæg af Skov »

Jeg synes nu at Anders har stået godt de sidste par kampe!

MaistISV

Indlæg af MaistISV »

Det er nu også meget set i lyset af, at vi har Ola og Heinze på længere kontrakter... Når vi har to mand der er mindst lige så gode som Anders, så er der jo ikke rigtig nogen grund til, at bruge penge på en høj løn til ham også!?

jakob88

Indlæg af jakob88 »

MaistISV skrev:
-------------------------------------------------------
> (Ja evt. komme af med Fredelige Frank også, så skulle
> der nok være en rigtig høj hyre til en
> stjerneangriber der virkelig kan bombe!)

Som f.eks Besart Berisha!!!

Skov

Indlæg af Skov »

Jeg kan godt se hvad du mener, men vi har før haft anders og ola ude, og så måtte reserve-heinze på kassen!

MaistISV

Indlæg af MaistISV »

Ja, men hvor tit er man ude for det scenarie?? De andre klubber har jo heller ikke 3 målmand som man betragter som 1. holdsspilere... Der er jo også andre målmandstalenter på vej op, som man evt. kan bruge som gardering!

Skov

Indlæg af Skov »

Du har ret i at man ikke kommer ud for det hver dag, men det kunne ske! Men jo... Der er også talenterne så!

MaistISV

Indlæg af MaistISV »

Lige præcis. Man kan jo ikke total gardere sig mod skader. Hvis Kærgaard, Fran og David er ude, så må de jo også bruge eks. Ragus el. lign. som gardering, sådan skal det jo være. Ellers kunne man hurtigt køre klubben i sænk med lønninger alene, vi er jo ikke Chelski vel...?! :-D

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Jeg må indrømme at jeg også synes vi skal lade Anders smutte. Han gør det godt pt. men Ola er ihverfald mindst ligeså god. Tror ikke Anders har de store udviklingsmuligheder, og vi har jo både Heinze og Weinkouff lurende i kulissen.

Daugaard derimod bør vi forlænge med, og gerne på en præstationsbetinget kontrakt som med Claus Madsen. Ser gerne vi helt går over til den slags kontrakter.

Hafferlaf

Indlæg af Hafferlaf »

Helt enig.

Anders er maksimalt en gennemsnitlig Superliga keeper og jeg synes aldrig han har bevist at han er en målmand udover det sædvanlige. Han er dog kun knapt 30 så han behøver ikke nødvendigvs at ha toppet endnu - tværtimod. Jeg tror dog at der venter os nogle fremragende målmænd, så det ville næsten være synd at udskyde deres tid.

Det mest opsigtsvækkende er dog at ER pt. foretrækker Anders og det kan tyde på at han ikke er helt tryg ved de unge endnu.

fadlaa

Indlæg af fadlaa »

MaistISV skrev: (Ja evt. komme af med Fredelige Frank også, så skulle der nok være en rigtig høj hyre til en stjerneangriber der virkelig kan bombe!)

Mig bekendt har vi næsten lige forlænget kontrakten med Frank, så det vil nok blive et problem at komme af med ham. Men mht hans løn har jeg før set at den skulle være 100.000 pr mdr så han kan efter min mening være glad for han ikke er på samme type kontrakt som Claus Madsens nye kontrakt

Dahl Nielsen

Indlæg af Dahl Nielsen »

Hehe... Det bedste ville være en kontrakt til Frank, hvor størstedelen af hans løn kom gennem mål-bonusser. Så skulle han nok få strammet op.

Dahl Nielsen

E!

Indlæg af E! »

Hafferlaf skrev:
-------------------------------------------------------
>
> Det mest opsigtsvækkende er dog at ER pt.
> foretrækker Anders og det kan tyde på at han ikke
> er helt tryg ved de unge endnu.
>
Det kunne jo også være af den grund at han er den bedste mand på posten, for han har da forbedret sig på mange punkter.

Iøvrigt pudsigt at Anders af nogle fik kritik for at lade 2 mål gå ind "lige over hovedet på sig" i FCK kampen, men da Daugård scorede et mål som næsten var identisk med Silberbauers, var det ikke GF's målmand der var ringe, men Daugård der var god....

Besvar