Gode nyheder

Om FC Midtjylland og Black Wolves
BW - 665

Gode nyheder

Indlæg af BW - 665 »

http://www.bolddk.com/nyt/?vis=54500

Det ser ud til at den kreative svensker ikke bliver klar til den 2. kamp mod os på søndag, mon ikke det giver en ekstra grund til optimisme? :-)
Senest rettet af BW - 665 22. mar 2006, 14:41, rettet i alt 1 gang.

Ravnen

Re: Gode nyheder

Indlæg af Ravnen »

Det ville også være dumt af dem at forcere og risikerer at han bliver skadet i endnu længere tid. Der er trods alt flere kampe tilbage.

Men unægtelig en fin nyhed for os. Det er svært at se hvem der ellers kan give dem ny inspiration efter vores 2-0 sejr.

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

mancitydk

Indlæg af mancitydk »

Lad os nu se. Indtil jeg ser truppen er jerg ret sikker på at Tobias Grahn spiller. Tror det er spil for galleriet, man har før set "Mirakler" på en uge. Men jno det er da en glimrende nyhed for os indtil videre

Dahl Nielsen

Indlæg af Dahl Nielsen »

mancitydk skrev:
-------------------------------------------------------
> Lad os nu se. Indtil jeg ser truppen er jerg ret
> sikker på at Tobias Grahn spiller. Tror det er
> spil for galleriet, man har før set "Mirakler" på
> en uge. Men jno det er da en glimrende nyhed for
> os indtil videre
>

Ja, det er før set. Men jeg har lige læst på Kanal5's ttv, at de må vente til april, før han er klar igen. Og vi skriver trods alt (kun) den 21. marts.

Men vi må bare håbe, at han er ude på søndag. Med det gode spil han har vist på det seneste, så er han en vigtig brik for AGF.

I øvrigt har en anden meget vigtig spiller, Shane Cansdell-Sheriff, stadig karantæne, hvilket også er superlækkert.

Dahl Nielsen

fadlaa

1 ulykke kommer sjælden alene

Indlæg af fadlaa »

Jeg siddder næsten og får helt ondt af vores "venner" i AGF. Ikke nok med at de er i deres værste krise længe på banen, deres aktier er stykdykket de sidste dage. Oven i det så vil deres hovedsponsor ALM Brand sandsynligvis ikke forlænge deres aftale. uha da da. hva skal der da blive af dem

http://www.bolddk.com/nyt/?vis=54529

Ravnen

Re: 1 ulykke kommer sjælden alene

Indlæg af Ravnen »

Tja rotterne forlader den synkende skude. Men mon ikke de kan finde en ny sponsor, Onkel Kurt må da have nogle kontakter rundt omkring. AGF leverer trods alt en solid gang sponsor eksponering :-)

Ravnen

Re: 1 ulykke kommer sjælden alene

Indlæg af Ravnen »

.

Besvar