Træningstider.
-
Dannielsen
Træningstider.
Er der nogle der kan hjælpe med træningstiderne på FCM, og hvor de træner.
Senest rettet af Dannielsen 19. mar 2006, 09:23, rettet i alt 1 gang.
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Træningstider.
Hvis du går ind unnder SAS liga i menuen kan du se et punkt der hedder træningsplan.
Truppen træner lige nu i Stadomen fordi de er frost i jorden og sne på banerne, men ellers plejer de at træne ude på den indhegnede bane skråt bag stadomen når der er rigtigt fodboldvejr, og ellers på bane to der er prepareret så den kan holde til en masse vand.
Hvis du holder øje med hvornår træningen starter kan du jo altid følge efter spillerne de ved nok vor de skal være
Truppen træner lige nu i Stadomen fordi de er frost i jorden og sne på banerne, men ellers plejer de at træne ude på den indhegnede bane skråt bag stadomen når der er rigtigt fodboldvejr, og ellers på bane to der er prepareret så den kan holde til en masse vand.
Hvis du holder øje med hvornår træningen starter kan du jo altid følge efter spillerne de ved nok vor de skal være
-
Simon
Dannielsen skrev:
-------------------------------------------------------
> Tak for det hekler, det var brugbart (ikke simon)
Hvad var det der ikke var brugbart?
Jeg gav dig et link, hvor du kan se hvor og hvad kl. spillerne træner! Hvad mere har du fået ud af Heklers indlæg?
Du kunne jo også selv søge lidt på hjemmesiden næste gang!
Hvad var det der ikke var brugbart?
Jeg gav dig et link, hvor du kan se hvor og hvad kl. spillerne træner! Hvad mere har du fået ud af Heklers indlæg?
Du kunne jo også selv søge lidt på hjemmesiden næste gang!
-
Jean / BW# 1238
Lidt hjælp til Dannielsen...
Dannielsen skrev:
Dooohhh! Som Homer ville ha' sagt det.
Det her:
http://www.fcm.dk/index.php?ID=69&topID=5
Og det her:
"Hvis du går ind under SAS liga i menuen kan du se et punkt der hedder træningsplan."
Er præcis det samme. Forskellen ligger i at med Simons forslag er du fri for at skulle klikke en masse gange, men kan nøjes med at klikke på linket, Simon var så venligt at finde til dig... --> Hint, du kan faktisk klikke på linket fra Simon.
Heklers indlæg indeholdt så lidt bonusinformation...
Håber du finder ud af det "Dannielsen"...
Dooohhh! Som Homer ville ha' sagt det.
Det her:
http://www.fcm.dk/index.php?ID=69&topID=5
Og det her:
"Hvis du går ind under SAS liga i menuen kan du se et punkt der hedder træningsplan."
Er præcis det samme. Forskellen ligger i at med Simons forslag er du fri for at skulle klikke en masse gange, men kan nøjes med at klikke på linket, Simon var så venligt at finde til dig... --> Hint, du kan faktisk klikke på linket fra Simon.
Heklers indlæg indeholdt så lidt bonusinformation...
Håber du finder ud af det "Dannielsen"...
-
Dannielsen
Jamen der kan man bare se..
Jeg fik svaret på både den ene og den anden måde, og tak for hjælpen til alle.
Nu håber jeg bare vi slår AGF i dag, gerne med et par kasser, så holdet og får den medgang som vi nu engang har behov for.
Jeg fik svaret på både den ene og den anden måde, og tak for hjælpen til alle.
Nu håber jeg bare vi slår AGF i dag, gerne med et par kasser, så holdet og får den medgang som vi nu engang har behov for.