Startopstilling i aften

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Kasper M

Startopstilling i aften

Indlæg af Kasper M »

Truppen i aften:

Målmand
1. Anders Rasmussen
16. Ola Tidman

Forsvar
9. Rasmus Daugaard
19. Leon Jessen
22. Rasmus Grønberg Hansen
28. Marc Møller
29. Winston Reid
31. Ulrik Lindkvist

Midtbane
5. Christian Traoré
12. Jesper Mikkelsen
13. Thomas Thomasberg
20. Svenne Poulsen
21. Mikkel Thygesen
34. Christian Sivebæk

Angreb
18. Klaus Kærgård
23. Frank Kristensen
32. Kristian Bak Nielsen
35. Nick Ragus

Med disse spillere ville jeg starte med følgende opstilling:
---------------------------------------------------------------------------------
Anders

Ulle - Winston - Rasmus H - Leon

Sivebæk - Thyge - traore - Svenne (Helst thomasberg men tror ikke selv på det :))

Bak - Kærgaard
---------------------------------------------------------------------------------
Senest rettet af Kasper M 18. mar 2006, 15:28, rettet i alt 1 gang.

Lissau

Re: Startopstilling i aften

Indlæg af Lissau »

Anders

Ulrik - Winston - rasmus - Leon

Sivebæk - thomasberg - traore - svenne

Ragnus - Frank

Dette er på gabbrund af der er meldt ud, at en række spilelre vil blive sparet, så tror derfor vi ser Bak, Klaus, rasmus og thyge starte på bænken... men mon ikke vi ser en eller to af dem i 2. halvleg?

J. Weinkouff

Indlæg af J. Weinkouff »

Hej Alle!

Startopstillingen er som følger:

Anders

Daugaard - Winston - Bak (c) - Theo

Sivebæk - Thomasberg - Thyge - Svenne P

Ragus - Kærgård

Naturligvis med forbehold for ændringer.

Jesper Weinkouff

Simon

Indlæg af Simon »

Vi kommer til at stille op i en 4-4-1-1 opstilling i aften.

I forhold til den trup der er meldt ud på hjemmesiden, så er Ulrik ude pga. af sygdom.

Så vi kommer nok til at stille op sådan her:

Anders

Daugaard - Bak - Theo - Jessen

Sivebæk - Thyge - Mikkelsen - Svenne

Ragus

Frank

Dette er også set udfra den opstilling som Mini kom med i går, og så med oplysningerne fra HF.

I følge dagens HF, så er Thomasberg med på et af de yderste mandater, så jeg tror ikke han starter inde.

Poku skulle desuden have været med, men under onsdagens træning brød hans lyskenskade op.

Kærgaard starter ude, da han er småskadet. Han ville sagtens kunne spille, men han bliver nok sparet til Søndag.

caspersm

Indlæg af caspersm »

ok tak weinkouff,!

Simon

Indlæg af Simon »

Hej Jesper

Hvorfor vælger man at stille op med Theo på venstreback?

Ved godt at der er meldt ud at vi skal spare nogle spillere i aften, men mig bekendt så har Theo ikke prøvet at spille venstreback før, i hvert fald ikke i kamp.
Der er da trods alt to andre i truppen der kan spille venstreback. Jesper og Jessen.

Mvh. Simon

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Det ser da ganske slagkraftigt ud, så håber jeg bare vi lægger an til en gang kontra-bold :)

J. Weinkouff

Indlæg af J. Weinkouff »

Hej Simon!

Jeg er ikke helt sikker på hvad ideen er med Theo på venstreback, og lad os nu se om det bliver sådan.
Jeg var ikke med i Vejle igår, men sådan stillede de vidst op dernede.

Jessen skal spares og Jesper har vidst været småskadet.
Det er vidst den eneste logiske begrundelse, og da Ulle er syg prøver man hvis Theo på backen.

Kan jo være han viser sig som den kommende stjerne på venstreback!!

God Kamp til alle.

Weinkouff

jakob88

Indlæg af jakob88 »

Tak for for det Jesper...

Det ser spændende ud og interessant at Sivebæk, Ragus & Reid starter inde...

Det er 3 af vores største talenter, og vi ved jo allerede at Winston sagtens kan være med.

Sivebæk spillede lidt mod Lyn og gjorde det rigtigt godt, så han skal bare klø på....

Jeg har endnu ikke set Ragus spille så meget, men han får jo en fantastisk chance i aften (godt nok en svær en af slagsen) mod FCK.

Jeg ser det som meget svært at få en sejr med hjem i aften, men et uafgjort resultat vil være rigtigt positivt, for så har vi en utrolig god chance for at klare tingene på hjemmebane.

Lissau

mulighederne i aften

Indlæg af Lissau »

FCK må vel efter lussingen i weekenden være fokuseret på SAS'en ligemeget hva de melder ud. Og om ikke andet så er der med garanti noget usikkerhed i de bagerste rækker..

desuden er det jo ikke lige frem mål de har banket ind de sidste kampe (0-1, 0-2, 0-3 mod BIF, Hammerby og BIF). Vi kan jo passende fortsætte den stime og så lave en 0-4 ;-)

Spøg til side. Mener vi bør have en rimelig chance for igen at få et skide godt resultat (et målssejr) derovre. psykisk må vi have et overtag, da vi er ubesejret i turneringen og kun har en smutter i år (weekendens nederlag).

Jeg har tippet på en FCM sejr til odds 7,5!!! ved DTT.

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Man må sige at folk har fantasi.
Lave om på den gennerelle opstilling tror jeg dog ikke man skal regne med, hvis det sker vil det være ud fra den realitet at der ikke er spillere til rådighed til en eller anden plads, ellers giver det jo ingen mening?

Iøvrigt så tror jeg ikke man skal se det at spare spillere som om at alle mand fra start 11 bliver sparet og det er et reserve hold. Nogle spillere trænger til en pause, fordi de aldrig har spillet så mange kampe på dette niveau før på så kort tid. Det kunne være en Jessen der må siges at have fortjænt et pusterum. Eller spillere der døjer med småproblemer, så de ikke bliver til skader. Det kunne være en jesper Mikkelsen.

Måske kan man også regne med at FCM vil spille mere tilbageholdende og på kontra, det ville betyde at der i front vil satses på hurtigløbere, og fx. en Frank kristensen gemmes til slutfasen hvis man fx er bagud.

Alt i alt tror jeg opstillingen kommer til at ligne det vi har set hidtil meget. Jeg har ikke lige styr på hvem der render med småproblemer så en startopstilling kan jeg ikke komme med en fotnuftigt bud på. Men hvis Thomasberg dukker op på banen så bliver jeg sku noget overrasket.

Kent

Re: mulighederne i aften

Indlæg af Kent »

Jeg tror omvendt at vi, hvis det angivne hold er det vi stiller med, godt kan regne med at få meget svært ved at holde FCK fra at score en 3-4 gange.

Jeg synes det er fair nok at vi sparer spillere - SASLigaen er klart vigtigst, men at folk tror vi kan slå et FCK-hold med vores reserver synes jeg er meget urealistisk. Og selv om FCK også sender nogle reserver i kamp, så vil jeg mene at deres trup er så meget breddere end vores at vi ryger i problemer.

Jeg vil være tilfreds med et to-måls nederlag.

Kent

Ravnen

Poku?

Indlæg af Ravnen »

I Dagbladet Holstebro-Struer skriver de at Poku er udset til at starte inde i aften???????????????

Gad vide hvor de har det fra, ja de har godtnok snakket med Thomasberg, men at Poku skulle starte inde, eller bare være i truppen, er nyt for mig.

YahooSeeker [Bot]

Re: Poku?

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Jaaaaaah!

Ravnen

Re: Poku?

Indlæg af Ravnen »

Hekler skrev:
-------------------------------------------------------
> Jaaaaaah!

?

Besvar