Dennis på ligalandsholdet

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Kent

Dennis på ligalandsholdet

Indlæg af Kent »

Personligt synes jeg det er fortjent. Han har spillet godt. - Selvom alle jo nok ikke er enig i det :-)

http://www.dbu.dk/news/newsShow.aspx?id=41312
Senest rettet af Kent 12. jan 2006, 17:28, rettet i alt 1 gang.

Ravnen

Re: Dennis på ligalandsholdet

Indlæg af Ravnen »

Det er da absolut fortjent! - Han var en af dem som kan være sit efterår bekendt :-)

Det var da rart vi så i det mindste fik en enkelt med..

casper89

Indlæg af casper89 »

Jeg synes også at Dennis har været en af de bedste i efteråret og har absolut fortjent en udtagelse.

Det var på tide at Morten Olsen så et potentiale i en FCM-spiller for jeg mener altså vi har del som der har et højt nok niveau til ligalandsholdet. Her tænker jeg bl.a. på Kristian Bak som jeg synes der burde have været udtaget i den første udtagelsesrunde.

Tillyke Dennis !!!!!

jakob88

Indlæg af jakob88 »

Mange gange tillykke Dennis...

Det virkeligt fortjent... Jeg synes også at én FCM-spiller er i underkanten... Både Mikkel Thygesen og Kristian Bak burde også være at finde på ligalandsholdet.

Men det sker nok aldrig med Morten Olsen ved roret... Derfor kan vi på Dennis' vegne glæde os og ønske ham held og lykke....

bsj

Indlæg af bsj »

Thyge kan jo ikke da han er med U21 i Chile på det tidspunkt.. ellers var han 100% sikkert også med

caspersm

Indlæg af caspersm »

er ikke 100% sikker på thyge havde været med hvis ikke han havde været til u21.. men det havde nog vret 50 50

Lissau

Indlæg af Lissau »

Så er det egentlig sjovt at tænke på at for et år siden, mente de fleste herinde at Dennis skulle forsvinde tilbage til sjælland igen og at han var det største fejl køb FCM nogensinde havde lavet...

Vi var ikke mange, der troede på ham og støttede ham...

jj

Indlæg af jj »

Jeg indrømmer gerne, at jeg var en af dem, som mente han var et fejlkøb.

Mener stadig væk, at han ikke er den største talent hvad angår fodboldfærdigheder, men han kæmper virkelig for sagen.

Noget som udtagelsen viser, at man kan komme langt med.

Men jeg mener selvfølgelig nu, at Dennis Sørensen skal blive i fcm længe endnu

Dahl Nielsen

Endelig åbner landstræner Morten Olsen øjnene...!!

Indlæg af Dahl Nielsen »

Ja, rigtig mange gange tillykke til Dennis!!

Morten Olsen kan vist generelt ikke lide FCM - eller de andre SAS-liga klubber, der ikke hedder enten FCK eller Brøndby. Jeg synes ofte han er lidt for blind over for de andre spillere rundt omkring herhjemme. Han behøver vel ikke gøre SAS-ligaen dårligere end den er??
Og idéen med liga-landsholdet er jo heller ikke, at en spiller som Per Nielsen skal med. Det er, ifølge landstrænerens egne udtalelser, meningen, at mange af de yngre spillere skal prøves af. Per Nielsen har så selv meldt afbud, hvilket hjælper lidt på tingene, men hvorfor udtager man så én som Steffen Højer som erstatning...??

Men med hensyn til udtagelsen... Det er virkelig fortjent oven på den afslutning han har haft på efteråret. Han scorede i fem ud af de sidste seks kampe, og spillede generelt på et rimelig flot niveau, også med mange gode ryk og mange gode indlæg.
Han er en ret god teknisk spiller, og ikke så dårlig endda til at drible. Hans højde kan bare godt, af og til, ødelægge hans ellers glimrende træk på kanten. Dennis' hovedspil er utrolig godt, og hans aflslutninger tæt ved mål er også ret så gode.
Selv har jeg i længere tid ment, at han godt kunne bruges noget mere i angrebet, eller eventuelt som en slags center-forward. Og prøv lige at lade ham tage vores næste straffe...!!

Mange mener at Kristian Bak Nielsen, én af mine absolutte personlige favoritter, skulle have været udtaget. HAN ER EN RIGTIG GOD SPILLER, JA!!! Men han har altså ikke været stabil nok her i efteråret. Han har haft en rimelig afslutning, men ud over det, har han ikke været helt vildt prangende. Desuden har han på det seneste været brugt meget i front, hvor han dog har gjort det godt, men dette har også kunnet skabe mere tvivl om en grund til at vælge netop ham, frem for visse andre.

Mikkel Thygesen er som bekendt af sted sammen med U/21-landsholdet - ellers kunne jeg godt forestille mig, at han også var kommet med liga-landsholdet. Simon Poulsen kan muligvis "have lidt samme skæbne" som Thyge, men tror ikke helt på, at han ville være kommet med. Måske...

Til sidst en spiller som måske også er lidt glemt: Rasmus Daugaard. Han har måske nok været vores mest stabile spiller i efteråret, og har virkelig vist sit værd med bl.a. sine gode afleveringer og sit rigtigt gode indlæg.

Nå, I er sikkert holdt op med at læse for længst, så må hellere stoppe det lange indlæg her ;-)

Endnu engang TILLYKKE til Dennis Sørensen.

jeppe o

Re: Endelig åbner landstræner Morten Olsen øjnene...!!

Indlæg af jeppe o »

Rasmus Daugaard???????????????
Nej nu holder du.. Defensivt utrolig svagt efterår, ligesom resten iøvrigt.. Offensivt lidt bedre, men det ville nu være passende hvis han fik styr på det defensive i første omgang.. Og der er lang vej endnu..

Også et stort tillykke til Dennis herfra.. En af de absolut bedre, i et gennerelt skandaløst dårligt efterår..

jakob88

Indlæg af jakob88 »

Jeg er også enig i, at Rasmus Daugaard ikke er tæt på ligalandsholdet... Han er ikke god nok i defensiven, og det er jo først og fremmest der han skal være stabil hvis han skal udtages...

BW#1902

Indlæg af BW#1902 »

Fedt nok.
Bak er også udtaget nu.

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

http://dbu.dk/news/newsShow.aspx?id=41404

For fanden hvor skal de bare ikke få skader på den ligegyldige tur !

Egentlig usandsynlig dårlig planlægning... 2 af vores vigtigste spillere er væk med ligalandsholdet, mens resten af holdet er i Tyrkiet på træningslejr. Total optimal optakt til Royal League-kampene :-S

Peter Ross

Besvar