Hvordan tackler man modgang...

Om FC Midtjylland og Black Wolves
FCM_Aarhus

Hvordan tackler man modgang...

Indlæg af FCM_Aarhus »

Jeg har spekuleret meget her på det sidste, hvordan man som FCM-fan bør tackle vores nuværende situation. "Vi prøver igen næste kamp"-mentaliteten har været svær at opholde, når holdet gang på gang fejler... lyspunkterne bliver sværere og sværere at få øje på.
Man kan derfor komme lidt i tvivl om hvad der bør gøres. Skal man larme op og sige fra overfor holdet når de nu ikke indfrier forventningerne og dermed presse resultaterne ud af dem? Eller bør man stå sammen og give dem fuld support til trods for at resultaterne gang på gang bliver væk?
Der er megen snak her på forum om fyringer og indkøbsplaner - men det er alt sammen ledelsens regnestykke. Hvad kan man så gøre som fan for at gøre det hele bedre...?
Ved godt at det ikke er et ret informativt indlæg, men snarere lidt frustrerede strøtanker.

FCM_Aarhus

Senest rettet af FCM_Aarhus 11. nov 2005, 17:30, rettet i alt 1 gang.

Altoriso

Re: Hvordan tackler man modgang...

Indlæg af Altoriso »

For det første vil jeg sige at indlæg IKKE kun skal være specielt informative, så tak for at det ikke er det !

For det andet har vi jo i et par andre tråde diskutteret lidt frem og tilbage om forskellige tiltag, så der kunne du måske hente lidt inspiration !

Nu er der jo en lille pause i denne weekend, så vi kunne jo vælge at håbe/tro at det gavner holdet !
Jeg tror at den fokus der har været den sidste uge, samt at man vist også har ansat en til at tage sige af det mentale, gør at vi forhåbentligt får et andet hold at se i de sidste kampe !

Jeg har også selv tænkt en masse over, hvordan man dog skulle tackle det her, men jeg synes at vi skal bakke fuldt op når den næste kamp bliver spillet !
Bliver det så med en ringe indsats kunne vi jo overveje en eller anden form for fælles "påtale" fra fansenes side !

Besvar