Ungdomsfuksion

Om FC Midtjylland og Black Wolves
YahooSeeker [Bot]

Ungdomsfuksion

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Hey alle unge.....

JeG HEdder simon møller, og vil gerne prøve at samle en gruppe unge som kan prøve at bakke midtjylland op i kan lige sige til hvis der er interrase???? håber da på det, men man skal være frisk:)
Senest rettet af YahooSeeker [Bot] 29. okt 2005, 17:38, rettet i alt 1 gang.

Denis Egebæk

Re: Ungdomsfuksion

Indlæg af Denis Egebæk »

Jeg må nok erkende at jeg er for gammel til at være med i ungdomsfraktionen, men jeg synes det er suværent fedt at du gør et forsøg på at samle andre.

Way to go Simon!

YahooSeeker [Bot]

hvor gammel?

FrejPrahl

Indlæg af FrejPrahl »

Jah, jeg er 17, hvor gammel skal man være og hvor gammel er du ? ja og hvor bor du ?

Denis Egebæk

Indlæg af Denis Egebæk »

31 + det løse, så jeg holder mig til BWEast ;o)

calleburn

Indlæg af calleburn »

HVor gammel skal man være.. jeg er også 17..

YahooSeeker [Bot]

Re: Ungdomsfraktion

vad er det du vil i skal lave?
Hvad skal indholdet være?

Egebjerg

Indlæg af Egebjerg »

Hekler> Måske Simon bare er interesseret i at mødes med jævnaldrende, med samme interesse for FCM, som ham selv.

Måske han gerne vil samle dem på nordea så de kan stå sammen og synge med?

Godt gået Simon, har set dine tidligere indlæg om at du ofte har svært ved at starte en sang, og mange mangler også modet.. lykkes dette for dig, kan i skråle sammen...

Ege

Due

Indlæg af Due »

Sys også det er et godt initiativ og ku MÅSKE også tænkes jeg og nogle venner er friske på dette..

FrejPrahl

Indlæg af FrejPrahl »

Ja jeg synes egentlig også det er ret tydeligt hvad det er Simon vil, og synes det lyder som en rigtig god idé.
Det lyder som om du er ret skeptisk Hekler, tror ikke du har noget at forstå hvad det er Simon har skrevet.

YahooSeeker [Bot]

Nu er det jo ikke første gang den er oppe at vende, faktum er bare at hvis der ikke er et indhold så bliver det heller ikke til noget. At sidde derhjemme og synes noget kunne være fedt gør jo ikke at der sker noget. Fraktioner er ikke noget man skaber, det er noget der opstår ud af en eller anden begivenhed, eller fælles oplevelse.
Sådan er min erfaring i hvert fald.

Besvar